Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Du vil ikke noen omstendigheter få temp under rom temp. Kanskje med delta 5000rpm vifter og en heatcore. Men ikke med en vanlig rad og vifter.

Har da aldri sakt noko om under rom temp men sa at det var veldig vanskelig å holde under 10C over rom temp.

Kjem kansje litt dåligt fram men det eg meiner er vist rom temp er 20C så er det ikkje så lett å holde vann tempen under 30C, er i allefall den følesen eg har etter det eg har lest rundt om.

Men det er jo selfølgelig veldig stor sannsysnlighet at eg tar feil da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, spesielt den, og slangen fra bunn av vanntanken har en laang sving før den går inn i pumpa i front. Kunne vært korta ned litt på slangene her. Blir tyngre for pumpa også da den må løfte vannen gjennom blokka istedet for å få hjelp av tyngdekrafta om den hadde vært festet omvendt.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Ja det går ann å fixe på slanger etter kvart. Holt på til kl 4 inatt så da ha jeg ikke nå tid til mer. Blir vel bedre når jeg har tid og når det kommer en rad til.. Om jeg får plass da. Kabbinette ser verre ut sia det nå er blitt en plexiglassbit som er vekke. Og så er det gammelt.. Det funnka jo så det spiller ingen rolle for meg..

Lenke til kommentar

Er jeg gal asså, jaja det gjør jo ikke noe. :tease: Ser att det er Lian Li tilhengere ja.

Kabinett kan jeg kjøpe etter kvart. Men tenkte att jeg ikke skulle ha noe som var så mye større, men må kanskje det om jeg skal få plass til en rad til. Noen kom med ett forslag til en rad jeg kan få ti på en butikk i norge ??

Hva med denna da, Bra nok ell?? :hmm:

http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovn...spx?plid=109783

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Noen som vet om Mist pumpa mi (eheim 1046) vil klare å pumpe noe igjennom loopen min?

- 2x Mist extreme 240 rad

- 1x D-tek Fuzion V1

- 1x EK heldekkende 8800GTS blokk

- 2x Swiftech MCW30

Har også en EK 250ml tank om de har noe å si + 3st. 90gradere.

Det burde være uproblematisk, min aquastream pumpe klarte mer enn det når jeg hadde den. :cool:

Nå bruker jeg en Aquastream XT Ultra (du kan oppgradere pumpen din til en slik), og den dytter 75l/timen gjennom loopen min ... (trippelrad, dualrad, singlerad, cpu, 2x gpu, ram, mosfet, nb, sb, 2x hdd, flowmeter og tank)

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...