turbo_fever Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Sorry for att jeg skrytte opp hva den leverer. Den greier 104.. Her er dem jeg har, litt ned på sia er den. http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...s%3Den%26sa%3DN Endret 16. oktober 2008 av turbo_fever Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bare jeg som ser masse bra ting i samme loop som Koolance, eller er det bare jeg som gidder å si noe? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Noen som vet om en utvendig radiatorløsning noe liknende den her som ikke er lenger enn 37,3 cm? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bare jeg som ser masse bra ting i samme loop som Koolance, eller er det bare jeg som gidder å si noe? Er det det jrg har du tenker på?? Ikke vitts å ha noe dårlige saker. Såg test av Koolance gpu kjøler og den fikk brae resultater. Cpu heatsinken skal vel vare den beste fra swiftech vel? Bere vifter og en rad til tenker jeg det begynner og bli saker. :thumbup: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eh...Koolance sluttet med alu-blokker? Var det Koolance i det hele tatt? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er kobber blokk dette med nikkel behandla ytre eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ja, jeg sjekket hjemmesiden til Koolance nå Men da er det jo ikke et problem. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nope.. Holder på og demontere nå. Fått tappet ut. Så da blir det montering snart. Hehehe Lenke til kommentar
OmiCron Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Her er bildet av vannkjølinga som den står nå. Kan legge inn flere bilder senere, men dette for holde for nå. Orginal underskrevet bilde av MacGyver (Richard Dean Anderson) hører jo med til et hvert vannkjølingsbilde Med Vennlig Hilsen Frank Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vet at det er folk som har kjøpt koolance ting som har vært dårlig nickel belagt slik at man lett kunne skrape den vekk med neglen. Også at der det har vært nickelbelagt alt untatt stoppe nipler. Slik at de har korrodert. WheelMan: Ikke gå for exos fra koolance da de bruker alu radiatorer. Se på performance-pcs.com de har meget godt utvalg på færdig sett. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Da er vannkjølern til skjermkort montert.. Det blei litt forskjell ja.. Og tyngere Får håpe det ikke skjer noe tull da... Ikke nå kult det Endret 17. oktober 2008 av turbo_fever Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Pent! Men er det brun PCB, eller er det bare bildet som juger (eller meg ) ? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 ser ut som om det er brunt ja Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jepp den er nok brun. Har det noe betydning? Er ikke like bra som grømm eller blå. Men om jeg skal skaffe en rad til, hva er å annbefale da. 2x120 rad, har sikkert ikke plass til mere. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må si jeg er imponert over kjølinga på mitt anlegg: Fler som vil vise frem litt tall:)? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror nok du må ta den CPU tempen med en STOR klype salt. Eller hvis du har rom temp på 10grader vil den kanskje være rett. Men ellers er jeg meget skeptisk til at det faktisk er real temp. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror nok du må ta den CPU tempen med en STOR klype salt. Eller hvis du har rom temp på 10grader vil den kanskje være rett. Men ellers er jeg meget skeptisk til at det faktisk er real temp. Tja er 17 grader her jeg sitter til en hver tid. Pcen står også rett under en ventilasjons vifte. Samme loop på GPU og cpu har testet med en del forskjellige programmer og på idle så virker det der som en reel temp. Full load temperaturen ligger på rundt 40 grader. Syntes personlig att de forskjellene er ganske drøye. Men men Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jepp den er nok brun. Har det noe betydning? Er ikke like bra som grømm eller blå. Men om jeg skal skaffe en rad til, hva er å annbefale da. 2x120 rad, har sikkert ikke plass til mere. Var nok ikke det jeg mente gitt. Svart er nok den ultimate fargen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pent! Men er det brun PCB, eller er det bare bildet som juger (eller meg ) ? ser ut som om det er brunt ja Bildet ljuger, delvis. PCB er sort, men kobberbanene er brune. Må si jeg er imponert over kjølinga på mitt anlegg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fler som vil vise frem litt tall:)? Du lider nok av +10/+20-bugen. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Glemm det, bare banene som er veldig store ja. Er vel svart aktig.. Endret 18. oktober 2008 av turbo_fever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg