MoDzoNa Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Selv bruker jeg kun fatboy. Men har vært med på å bygge to PCer med kompresjonsnipler. Hvis man skal bruke kompresjonsnipler vil jeg anbefale å bruke litt fett/vaselin uten på slangen der hvor kompresjons ringen vil være. Dette for at sangen ikke skal vri seg når man stramer til. Personlig synes jeg ikke den blokken er noe pen. *som de fleste swiftech produkter* Men å være god vil den være. *som de fleste swiftech produkter* Endret 16. september 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 hvilken side bestiller du fatboy niplene fra .. finner bare high flow nipplene deres. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Du har performance-pcs.com, sidewindercomputers.com, petratechshop.com osv.. er enten under bitspower eller danger dn som produsent. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 rart må vere meg som ikke har sett dem da:) Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Fat-boy Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 fant den hehe ... første man blir blind på er øya:) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Der var blokkene montert. EK-blokka på skjermkortet virker meget bra. Full load i 3Dmark Vantage gir 32c, noe jeg ikke kan klage på. CPU-tempen er det for tidlig å si noe om, da jeg fortsatt kjører uklokket (nytt hovedkort). Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Pent Pennywise Hyggelig å se at det er flere som har forstått poenget med T-line istedet for reservoar.. Er det en PA 120.3 du har der? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Mitt bidrag. Gjenstår mange timer mer med cable management og generell oppryddning før det er ferdig (blir vel aldri helt ferdig.. Meget fornøy med temperaturene - E3110 4.2 / 1.32 primer på ca 45 grader Må finn en annen løsning/plassering av på HDD - slik de stå nå forplanter lyden seg til hele kabinettet. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Pent Pennywise Hyggelig å se at det er flere som har forstått poenget med T-line istedet for reservoar.. Er det en PA 120.3 du har der? Det stemmer det ja, PA120.3. Fantastisk sak! Gikk over til t-line av plasshensyn, og har aldri sett tilbake. Mye mer praktisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Begge (Pennywise og Vargtass) PC'ene ser svært bra ut! Vannkjøling frister. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Vannkjøling er morro, en utfordring å montere skikkelig i enkelte kabinetter og generelt artig å ha noe de flest ikke har. Har du lyst på vannkjøling og pengene til det, så hvorfor ikke? Angrer ikke på at jeg kjøpte iallefall, var en utfordring å montere skikkelig, samt at det ikke er helt normalt å ha enda, derfor enda mer stas. Se innom Petras Tech Shop, de er genialt bra på vannkjøling og support omkirng det. Pennywise & Vargtass: Bra kabinett, pent og gjennomført. En liten runde kabelrydding og dette er perfekt. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Ja her har vi mitt vannkjølte system: *Sorry for dårlige bilder, men maks ytelse på camet* *37 Grader på skjermkortet som er ett geforce 9800gtx og 36 grader på en athlon 64 X2 6000+ (3,7ghz) cpu* Overblikk: Cpu og gpu blokk: Pumpa og reservoar: 2X 120mm radiator bak: Sitter også en dobbel radiator i front. HDD er hengt opp i ett gummifeste så minimalt med bråk. HDD er festen rett under inntaket til radiator i front å får dermed grei kjøling. Antec 900 er IKKE ett kabinett jeg anbefaler å installere ett vannkjølt system i. Det er trangt, elendig muligheter for å skjule kabler (jeg har borret hull for å prøve å skjule de men ja dere ser jo hvordan det ser ut). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Fælt lys ødelegger bildet. Men det ser pent ut (like Always) Btw: Hvor får dere tak i en E3110, ser den ikke i Norge enda, Ebay eller import? Lenke til kommentar
tamw Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Da hiver jeg meg på bølgen å viser fram katastrofen min også :!: Ser mange fantastisk flotte vann oppsett i denne tråden! Selv liker jeg å ha det litt gettoh style Har nettop montert mitt første vannsystem med 2 looper, en for cpu og en for gpu! Kan jo liste opp hw'et og vannkjølinga først da: Opteron 175 @ 3.2ghz 1.5v Ocz EB 2gb @ 266mhz 3-3-3-8-1T 2.8v X1900XTX @ stock Dfi Lanparty nf4-D Creative X-fi xtreme music PcPower&Cooling 750w Cpu-loop: Swiftech storm - cpu blokk Hw-labs Blackice ExtremeII 2x120mm - radiator Cooltek 2x120mm - radiator Eheim 1250 - pumpe Swiftech microres - tank Gpu-loop: Swiftech mcw60 - gpu blokk Cooltek 2x120mm - radiator Eheim 1048 - pumpe AC vanntank system uten hw: System med hw: det var det vet det er jævla mye kabelrot da, skal prøve å få ordna opp i det etterhvert hehe. hadde egentlig tenkt på å dra den med på TG09, men det kan jeg bare glemme da den nå offisielt veier et TONN!!! Endret 30. september 2008 av tamw Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Nok radiatorer ihvertfall.. Er ikke det litt overkill for 2 blokker? Kjører selv 4 blokker på èn trippel rad(er muligens litt i underkant ved lang load, har ikke hatt anledning å teste det ennå) Kabelrot gjør ingenting Du minsker kansje luftflyten 0,1%. Lenke til kommentar
tamw Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 joa, er nok noe overkill dette var egentlig litt just for fun. jeg hadde deler nok til 2 vannkjølinger liggende, så hvorfor ikke putte begge i samme pc? hehe :!: så får jeg i tillegg pressa max ut av cpu, og sjermkort ettrhvert da Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ja misforstå meg rett.. Vi liker jo egentlig overkill Endret 30. september 2008 av Uglegutt Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 hvorfor har du 2 tastatur og muser XD? jaja sikker god kjøling der ja Lenke til kommentar
tamw Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 hehe, har 2 pc'er da, den med vannkjøling bråker en del, og brukes stort sett til spilling osv. den andre er mere stille, og kan stå på om natta til nedlastning, surfing og pr0n-titting så jeg hører hvis fattern kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg