MoDzoNa Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) perfomance-pcs.com, sidewindercomputers.com ++++ bitspower har kommet med noen meget pene! Endret 6. september 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 ahh det har fått inn noe nå ... så ikke det der sist jeg sjekket ... hmmm goodie da blir det en ny bestillingsliste ...perfomance-pcs har en del andre ting jeg har lyst på :D:D Lenke til kommentar
drbo Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kjempestilig elanee! Men i likhet med flere er jeg skeptisk til måten du har koblet gpuene. Det kan gå bra, men kan fort bli dyrt ... Mitt råd er å å fjerne slangen mellom det øverste skjermkortet og mosfet, og tette hullet med den medfølgende tetteskruen. Deretter fjerner du en av de to forbindelsene mellom skjermkortene, og tetter hullet i det øverste skjermkortet med tetteskrue. I det nederste skjermkortet setter du på slangen til mosfet i som du fjernet fra det øverste skjermkortet. Da vil du ha slanger som som følger. GPU1: inn fra chipset, ut til GPU2. GPU2: inn fra GPU1, ut til mosfet. MAO, hvert skjermkort har en slange inn, en slange ut. Da er du sikret vanngjennomstrømning. Lykke til Endret 7. september 2008 av drbo Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 temps er ganske bra faktisk ...cpu ligger på 45 grader begge skjermkorta er 40 grader hk 30 grader så jeg er fornøy.... den store 3x3 raddisen henger under skrivepulten her er et bilde Kjører du CPU på stock frekvenser eller har du overklokket? Fint arbeid med vannkjølinga forresten. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Løsningen han har gjort på GPU er slett ingen dårlig løsning, forskjellene i temps er lik 0 Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) funker ikke så bra å ha en egen inngang med vann på hver av gpuen blir bare masse unødvendig slanger og ser ikke pent ut ...jeg prøvde dette osså men ble bare rot ...fant ut det var ikke noe forskjell i temps så jeg gikk for den løsningen jeg har nå. hva mener du med at det fort kan bli dyrt? jeg kjører cpu på 4,16ghz men jeg angrer på kjøpet av det minnet! det funkerer ikke slik de som det skal ... får random blåskjerm og pcen låser seg når jeg kjører den på 2ghz. sjekket dette ved å klokke ned til standar på som rammen ville vert på vanlig hk og da funker alt plettfritt.... synest det er litt rart i og med at denne rammen skal kunne fungere på 2ghz med bare dette hk .. men nå var jo hk kjøpet i seg selv en gambling osså da:D skal ta noen bilder med digiatal kameraet så blir det litt bedre kvalitet ... mobilen min er delvis ødelagt grunnet en lekasje jeg hadde i vanntaken:D så var jeg smart å la mobilen fra meg under den om natta .... funket om mårran når jeg våknet ... tørket ut av den og opnet den opp men i det jeg putta den sammen igjenn funket ikke alle tastene:D men bildene den tar er ikke så verst for en mobil må jeg si. Endret 8. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 får random blåskjerm og pcen låser seg når jeg kjører den på 2ghz. sjekket dette ved å klokke ned til standar på som rammen ville vert på vanlig hk og da funker alt plettfritt.... synest det er litt rart i og med at denne rammen skal kunne fungere på 2ghz med bare dette hk .. men nå var jo hk kjøpet i seg selv en gambling osså da:D Problemet da blir at HKet må kjøre med 500FSB - og 500FSB med en quad er en utfordring for alle hovedkort. Du er heldig som får bootet i det heletatt Jeg anbefaler deg å klokke de ned til 1800MHz, og heller litt strammere timings Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) quad funker ikke i det hele tatt kjører E8400 atm bruker quad i server pcen min. Endret 8. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Fint oppsett Elanee. Syk raddis btw Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 takk takk. radiatoren er fin den og fungerer bra kjøler hele systemet med den atm utenom minnet ... har en 2x120 som bare ligger i rotet som jeg kan bruke i tilleg om nødvendig:) Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 fikk tatt et par bilde .. ble et som ble bra .. skal forsøke å ta et par til Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) EK 4870 X2-blokk i hus. Monteres etter at Fuzion v2 (eller Apogee GTZ, har ikke helt bestemt meg enda. Fuzion v1-blokka mi skall iallfall oppgraderes) har blitt mottatt. Endret 8. september 2008 av Pennywise Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 ahh sweet, EK blokkene ser veldig pene ut ...vurderte å kjøpe ek blokken til mine gtx 280 kort men jeg gikk for aquacomputer sine ... noe jeg angrer littegranne på pga syk lang leveringstid:) gleder meg til å se bilder når du får sett det sammen. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) hva mener du med at det fort kan bli dyrt? Jeg mener bare at slik det er koblet nå, så har du ikke kontroll på vannstrømmen. Mange som har brennt seg (bokstavelkig talt) på at vannstrømmen i ett av to parallelløp (som jo er det du har) har stoppet opp. Og for meg er et svidd skjermkort dyrt ... Så jeg ville koblet dem i serie, men det er nå meg Har mine to 3870 i serie, og forskjellen er bare 1-3 grader mellom dem..., gpu temp på ca 38 til 43 grader, aldri over 45g grader på full guffe overklokket (med AC blokker). Endret 8. september 2008 av drbo Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) gief pick da ... sjønner ikke hvordan du kan koble de blokkene slik og få det til å se pent ut + vanligvis merker en vist korta/kortet blir varm ..normal får en blåskjerm eller lignende før hw tar skade mine kort har begge like temps ingen forskjell på de. Endret 8. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) btw kjørte minnet mitt på linket og ble da 1780mhz og funker fint nå .. kan sikker tyne det mere uten at det buger seg men jeg orker ikke å teste akkuratt nå crysis er knas med disse korta .. spilte gjennom spillet på 1 1/2 dag på delta med max grafikk ... klarte ikke stoppe heheh:D Endret 8. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 en måte: Og en til måte Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 ser ikke like pent ut å ha den stikkende på skrå ut slik da ... men hvis jeg skal gjøre det må jeg legge om kretsen en del og kablene vil overlappe hverande ... jeg prøvde nemlig denne koblingen pga jeg trodde det var gpu blokkene som gjorde at jeg ikke fikk vannet til å gå rundt .. men når jeg fant ut at det var cpu blokka byttet jeg tilbake siden det så sykt mye ryddigere og penere:) Lenke til kommentar
drbo Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) gief pick da ... sjønner ikke hvordan du kan koble de blokkene slik og få det til å se pent ut Pent vet jeg ikke, men effektiv kjøling har jeg (alt er vannkjølt) ... Men jeg er missunnelig på den chipsetblokken din, dersom AC hadde laget en slik vannblokk for f.eks. Asus Rampage Extreme, så hadde jeg vært solgt ... drbo Endret 9. september 2008 av drbo Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) var litt derfor jeg valgte hket er sykt greit å slippe en blokk å ha både nb og sb blokk:) btw vurdert å bruke en annen farge på vannet? eller er det slangene som ser så uggen ut ... ser ut som skitten såpevann uten uv lys:) Endret 9. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg