-Tommy Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Har nå skaffet meg noen vannkjølingsdeler og tenkte jeg skulle begynne å montere idag men lurer litt på CPU blokken, det er en EK supreme, men oppi pakken så ligger det en ekstra metall plate, hva er det den skal brukes til? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Den er for AM2-sokkelen tenker jeg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Det er det vel ja Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Har laget worklogg nå. Se sig for link;) Lenke til kommentar
74869340 Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Da har jeg akkurat fullført min første pc med vannkjøling å jeg må si at jeg er veldig fornøyd. Pc'n er nesten lydløs og holder min q9450@3,2 på 50grader pr kjerne i snitt ved 100% load. Nå mangler jeg litt sammenlikningsgrunnlag, men i forhold til boxvifta så var det en stor forbedring:) Bygget er ikke helt ferdig da jeg venter på en siste komponent så skikkelig bilde får komme senere, men her er en liten forsmak: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Mmmmm, D-tek Fuzion Bruker du festemekanismen som følger med eller har du mekket opp noe selv? Lenke til kommentar
74869340 Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Mmmmm, D-tek Fuzion Bruker du festemekanismen som følger med eller har du mekket opp noe selv? Jeg bruker festemekanismen som følger med ja. Det er forresten en D-tek Fuzion v2.0 med quad nozzle Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Har du tatt en test med og uten nozzlen? Har et nozzle-kit jeg og, men har aldri giddet å ta det i bruk. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Da var jeg endelig kommet i mål med mine vannkjølings planer Her slenger jeg noen bilder: Edit: fikk resiza bildene og lastet dem opp på skikkelig vis. P.s. Og for dere som er litt allergisk for litt mye fancy lys så er det blå lyset på bildene mye mer diskre i virkeligheten enn det framgår på bildene. Endret 5. september 2008 av AllColor Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Meget bra. ! Kanskje rydde litt i kabler osv? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Meget bra. ! Kanskje rydde litt i kabler osv? Takker meget! Ang kablene så har jeg faktisk gjort det så ryddig som jeg følte jeg kunne få til, kablene er strekt bak bakplaten maksimalt, så vet ikke hvordan jeg skulle få det noe ryddigere. Noe spesielt forslag kanskje ? Eneste jeg kan tenke meg er P4 ledningen, men den var ikke lang nok til og gå bak bakplata, så den får ihvertfall vær inntil jeg evt får en forlenger til den. Endret 5. september 2008 av AllColor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Litt strips er tingen hos deg tror jeg, fått satt sammen strømkabler o.l. Og skjult de s-ata kablene. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Endelig har jeg fått alle delene ...tyskerne brukte syk lang tid på å sende warez ... hadde litt problem med å få vannet til å gå rundt ... til slutt fant jeg ut at det var litt støv i vannet som hadde samlet seg opp i cpu blokka og hindrett vann å passere så jeg skiftet vann og rengjorde blokka så nå funker det og tid for noen bilder:) kabelsortering er jeg ikke ferdig med enda:) Endret 6. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Såg steikje bra ut det der da! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Meget bra. ! Kanskje rydde litt i kabler osv? Takker meget! Ang kablene så har jeg faktisk gjort det så ryddig som jeg følte jeg kunne få til, kablene er strekt bak bakplaten maksimalt, så vet ikke hvordan jeg skulle få det noe ryddigere. Noe spesielt forslag kanskje ? Eneste jeg kan tenke meg er P4 ledningen, men den var ikke lang nok til og gå bak bakplata, så den får ihvertfall vær inntil jeg evt får en forlenger til den. S-ata kablene også. Endelig har jeg fått alle delene ...tyskerne brukte syk lang tid på å sende warez ... hadde litt problem med å få vannet til å gå rundt ... til slutt fant jeg ut at det var litt støv i vannet som hadde samlet seg opp i cpu blokka og hindrett vann å passere så jeg skiftet vann og rengjorde blokka så nå funker det og tid for noen bilder:)kabelsortering er jeg ikke ferdig med enda:) Synes du skulle ha gått for metall vinkler . Har selv brukt nipler av plast og har opplevd at de har sprukket over tid. Hvor har du gjort av den siste radiatoren og pumpen? Ellers ser det meget bra ut! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Oi! Denne tråden må jeg følge med i. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) @Elanee: Får du flow gjennom den øverste GPU-blokke nå? For meg ser det ut som vannet går rett inn gjennom den ene nippelen og ut gjennom den andre, uten å gå gjennom blokka. Nå har jeg ikke sett hvordan de AC-blokkene ser ut innvendig, men vet at hvis du hadde koblet EK-blokker sånn, så ville du i alle fall fått en stykk veldig varm gpu. Men uansett, det så kjempepent ut. Endret 6. september 2008 av Dauemannen Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Lurer litt på det jeg også Runar. Hvordan er temps Elanee på skjermkortene? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) temps er ganske bra faktisk ...cpu ligger på 45 grader begge skjermkorta er 40 grader hk 30 grader så jeg er fornøy.... den store 3x3 raddisen henger under skrivepulten her er et bilde Endret 6. september 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 hvor for en tak i 1/4 bsp 45 grader i metall da? finner det jo ikke i plast en gang ...brukte en bspt eller hva det heter er samme gjenger tror jeg brukte litt gjengetape for å vere sikker + jeg måtte kutte av de lange gjengene ... men vist du vet hvor jeg får tak i så vil jeg gjerne vite det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg