Gå til innhold

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Koolance lager alu radiatorer;) Ser ikke så ille ut heller.

Stemmer - skal en sånn i min neste mod ;)

http://www.koolance.com/water-cooling/prod...?product_id=665

Har også litt lyst på en sånn - kan hende det blir en i casemodden :love:

Jeg også. Men det plager meg at man må ha slangene på utsiden av kabinettet. :dontgetit:

Må man? :dontgetit:

haha jeg blir nødt til å strekke inn en ny kurs til rommet mitt nå da:D hahah

Lol, why? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel problemet er at jeg har delt kurs med loft og 2 andre soverom .. er 6 pcer tilsammen + lys etc:D har snakket med fattern ,, jeg skal kanskje bygge omm litt i kjellern og legge ny kurs i samme slengen da .. få litt større rom til å jobbe på hadde vert goodies ...dog mere plass betyr mere rot:DDD:D:

btw 3k før import er overkill for meg må jeg si:D

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
Koolance lager alu radiatorer;) Ser ikke så ille ut heller.

Stemmer - skal en sånn i min neste mod ;)

http://www.koolance.com/water-cooling/prod...?product_id=665

Har også litt lyst på en sånn - kan hende det blir en i casemodden :love:

Jeg også. Men det plager meg at man må ha slangene på utsiden av kabinettet. :dontgetit:

Japp.

psu-1300atx-12n_p4.jpg

Pga en 10amp kurs kun klarer 2200watt og en 16amp kurs klarer 3680watt.

Lenke til kommentar

Japp.

psu-1300atx-12n_p4.jpg

Åja, det visste jeg jo - trodde du snakka om radiatorene :p

Pga en 10amp kurs kun klarer 2200watt og en 16amp kurs klarer 3680watt.

På LAN hadde vi 14 PCer med skjerm på en 10amp krets :hmm:

Lenke til kommentar

så komplett hadde 8800 gtx på tilbud .... har en appogee vannblokk liggende som jeg brukte før jeg solgte det ene 8800 kortet mitt så da kan jeg oppgradere sekunder pcen minsom har et fra før :D

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
Husk på at en pc med en psu på 500watt trekker ikke 500watt hele tiden.

Hvis sikringen er en C automat kan den klare 24amp i en time før den slår ut;)

den der har jeg vert utfor :D

på locals lan en gang satt vi å gamet da plutselig alt ble mørkt:P tror den var overlastet da gitt så vi måtte flytte rundt på pcer for å fordele på flere kurser

husker det var en tufs som hadde deltavifter i pcen på det lanet ... når han slo av pcen var det knusk stille, eller føltest slik i allefall:D

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
Det er en grunn for at man går for vannkjøling. Det er for å slippe delta vifter.

Edit: støy^^

ang deltavifter ...er det som er brukt på skjermkort for tida .... kjørte mine 2x gtx280 på ful guffe på vifa og jeg må si støyen var ikke noe spesielt behagelig ... foretrekker mine stille 120 mm vifter som kjøler raddisen

Lenke til kommentar
Husk på at en pc med en psu på 500watt trekker ikke 500watt hele tiden.

Hvis sikringen er en C automat kan den klare 24amp i en time før den slår ut;)

Tja - det ble brått mørkt når en nordlennign bestemte seg for å koke vann på samme kurs :hmm:

Og jeg modder stock intel kjølere om til 3 pin slik at jeg kan sette dem på 7 volt i steden for 12 pga jeg synes de bråker. :wow:

Ehh.. :ermm:

Lenke til kommentar
Og jeg modder stock intel kjølere om til 3 pin slik at jeg kan sette dem på 7 volt i steden for 12 pga jeg synes de bråker. :wow:

hehe aner ikke hva intel driver med ... gjør kjøleribben mindre og setter opp hastigheten på vifta.

du skal høre 790 chipset viften min den bråker litt for mye etter hva jeg mener ,så gleder meg til jeg får denne blokka her:790i blokk +gtx 280 blokkene.

angående det siste ,ser nethop er begynt å ta inn ferske vannkjølingsutstyr for en forandring... tar de helt over microplex eller kommer microplex til å ha sin egen side enda?

Lenke til kommentar

Vannkokere drar fort rundt 500-1000watt ;)

Vet ikke helt om jeg vil si at det er bra. Hvis de kan begynne å ta inn noe mer enn kun aqua-computer stuff skal jeg anbefale folk å handle der.

Men jeg skal innrømme at de nye blokkene dems er utroligpene. Men liker best fullcover blokker med plexi topp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...