Agrostar Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Aha, kven av dei brukar du da? Kopper? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kobber da dette er mye bedre enn alu. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 spennende modzona gleder meg til å se resultatet... dog har jeg aldri testet loopen min seperat fra komponentene .. jeg sjekker at alt ikke skal lekke før jeg fyller vann ..bruker vaselin i massevis og jeg foretrekker å bruke 1/2 nippler mot 3/8 slanger ,slangen henger mye bedre. vist det enn skulle lekke så legger en merke til det raskt og da er dasspapiret en god ting å ha mens en fikser opp i problemet:D tro meg jeg søler en god del hver gang jeg driver å fyller på loopen ,er så trangt med alt rotet så jeg dulter altid borti noe og vips der er det gjort:D fylte bossspannet mitt på rommet med dasspapir i går , og nei det var ikke runkepapiret:D Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror deg ikke angånde det siste! For å si det slik så har jeg ødelagt et hovedkort og skjermkort pga at vannet gjorde at det kortsluttet og tok fyr. Stinket i huset i mange dager. Ble kvalm og dårlig når jeg oppholdt meg på rommet. Slik at rommet sto på lufting i en uke mens jeg bodde på loftstuen:P Bilde av skjermkortet: Selv bruker jeg alltid 7/16" slanger på 1/2" nipler slik at tetthet mellom nippel og slang er ikke noe problem. Men det kan være andre problemer slik som at det er en produksjon feil på plexien som gjør at den ikke tåler trykket osv. Slik at derfor liker jeg å teste før jeg monterer alt. Venter på 12 fatboy nipler slik alle niplene jeg har brukt nå når jeg har testet vil bli byttet ut med fatboy. Men kommer ikke til å teste på nytt igjen. Det gidder jeg rett ogslett ikke. Før brukte jeg vaselin hele tiden. Men siden jeg sluttet har jeg ikke savnet det på noen som helst måte.. Skal jeg ha av feks en slange tar jeg å fyller en engangs hanske med varmt vann knyter den, tørker av den og legger den over nippelen. Så venter jeg en stund så trenger jeg ikke å bruke makt når jeg skal ha av slangen. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ahh nice triks skal prøve det neste gang ....hater å stå å slite å dra i slanger som ikke vil ha:D og det er rett og slett ikke bra for komponentene:D er derfor jeg bruker vaseline men skal prøve det hanske trikset neste gang:D Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 dæven ass gruer meg til vinteren blir nødt til å ha på mye klær inne da .... sitter med dyna nå og fryser nå som skjermkorta er sendt i retur lager pcen min så lite varme må si jeg savner varmen litt ..tenk hvor kaldt det vil vere om vinteren da ...... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor sendte du de i retur? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvorfor sendte du de i retur? det ene sluttet å virke etter 3 ukers bruk helt uten videre ..det var ikke for varm eller noen ting pcen låste seg etter 30 min i crysis og når jeg restarta så var det striper i bootlogo og winloading og pcen nektet å loade inn windows med kortet plugget i ... har hatt peroblemer med kortene siden jeg fikk de, var ustabile slod seg av midt i spill osv .. sjekket temps prøvde forskejllige driver osv ende opp med å teste de på mitt 790i hk der de funket fint i 30 min i crysis før det ene døde:S snakket med xfx support og de ambefalte meg å sende i retur ... jeg vil heller ha standar clock korta og overklokke de selv til et nivå jeg ser du klarer ..men synest det var litt drøyt å betale 5k per kort når de ikke er stabile og til og med det ene dør. har vert utfor slike striper på et 9 år gammelt kort før ...døde midt under en tv eppisode viste seg at 3d akseleratoren tok kvelden .. greide å boote opp det korte da i en annen pc men striper over alt på bildet .. kortet var da 9 år så jeg tenkte jaja måtte hende før eller siden , men et 3 uker gammelt kort skal strengt tatt ikke dø slik Endret 22. juli 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 btw finner ingen radiatorer som er 100% alu alle har kobber rør ... hvor kan jeg finne radiatorer laget av alu? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Så alu-rads for ikke så lenge siden - ment for å være vifteløse de hadde vel 1" eller 1/2" ID gjennom hele - og det var ment å kjøre flere i serie. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Koolance lager alu radiatorer;) Ser ikke så ille ut heller. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) ser de har en dobbel rad med 1/4 fittings ...tror det er det samme som ramblokkene mine har ... da hadde jeg sluppet å ha en kobling til 3/8 id, bare kjøpe litt lenge 1/4 slange og lage noe hull i kabinettet vil osså trenge noen y splittere som jeg ser de har til 1/4 id slanger hmmm fristende:D er alle radiatorene til koolance alu? Endret 23. juli 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 best å bestille fra koolance sin side? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Japp. Alle er alu. Performance-pcs har en del koolance. Men vet ikke om de fører den raidiatoren du tenker på da den er en gammel moddel som jeg tipper de prøver å få ut. Hva med når du først er i gang gå for strømforskyningen de lager? Endret 23. juli 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Japp. Alle er alu. Performance-pcs har en del koolance. Men vet ikke om de fører den raidiatoren du tenker på da den er en gammel moddel som jeg tipper de prøver å få ut. Hva med når du først er i gang gå for strømforskyningen de lager? hehe ja så på den :D digg ass men jeg har nett kjøpt en 1000W som jeg skal bruke Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) 1000watt er ingen ting mot koolance sin på 1700 watt.. Skal du være kongen i gata så skal det gjøres sikkelig^^ Kjeder meg så poster et par bilder til av de nye tingene. Så kommer det litt bilder innimellom i denne tråden også. xfx 8800gt med EK fullcover blokk (glemte at dette bilde ikke var med selve kortet) Nye xpcs res topp til min laing ddc-1t 10watt moddet til 18watt Ek-supreme. Er det dette som kalles ekte kjærlighet? Endret 23. juli 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Koolance lager alu radiatorer;) Ser ikke så ille ut heller. Stemmer - skal en sånn i min neste mod http://www.koolance.com/water-cooling/prod...?product_id=665 Har også litt lyst på en sånn - kan hende det blir en i casemodden Endret 23. juli 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Koolance lager alu radiatorer;) Ser ikke så ille ut heller. Stemmer - skal en sånn i min neste mod http://www.koolance.com/water-cooling/prod...?product_id=665 Har også litt lyst på en sånn - kan hende det blir en i casemodden Jeg også. Men det plager meg at man må ha slangene på utsiden av kabinettet. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 haha jeg blir nødt til å strekke inn en ny kurs til rommet mitt nå da:D hahah Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Nesh. Hvis du har 16amp kurs så kan du tilogmed ha to pcer med en vær Endret 23. juli 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg