Elanee Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 drbo står din pumpe bare å blinker rødt osså selv om det ikke er noen feil? jeg hadde det problemet men tok bare av blinkinga i aquasuite:) Lenke til kommentar
drbo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Takker for masse skryt. Er selv svært fornøyd med resultatet, men det har tatt en stund å komme dit. Dersom dere er interessert i prosessen frem til "ferdig" pc, sjekk arbeidsloggen min (se signatur) ... Hva er den kvite greia som står oppe skjermkortet/rammen? Utrolig fin loop! Det er som andre har beskrevet flowmeteret. Det er kjempesmart å montere det mellom RAM-kjølerne, det sparer en for en krapp bøy på slangene ... dette var noe jeg oppdaget ved mekking på den forrige riggen min for over et år siden drbo står din pumpe bare å blinker rødt osså selv om det ikke er noen feil? jeg hadde det problemet men tok bare av blinkinga i aquasuite:) Ja jeg har litt blinkingen stå på, vet godt om muligheten for å skru den av. Men det er nå engang noe beroligende med en blinkende driftslampe (så lenge et vet at den skal blinke. AC fikk masse kjeft for at en rød blinkende lampe betydde "Alt OK!", og etter det kom muligheten for å skru dette av i aquasuite) Endret 10. mai 2008 av drbo Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Pen loop drbo. Håper vanngjennomstrømningen er bedre enn hva jeg ville fryktet med så mange blokker, men det er litt sexy med så mye kurver i en pc.. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Flowen er bra den, når pumpen står på auto varierer den mellom 40 og 75 l/time. Så aquastream XT (ultra) anbefales av meg Til sammenligning yter to lain-dcc pumper i serie 85l/time i samme loop. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Tenkte å ikke starte en ny tråd for et lite spørsmål: Hvor kan jeg skaffe 90-gradere som er mer avrundet? Som en sving på en vei, i stedet for rett vinkel? Eksempel på en vanlig 90-grader: Link. Endret 20. mai 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
kondis Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, mitt "system" blir ikke store saken mot noe av det andre jeg ser her gitt Mitt første vannkjøling "system" jeg har satt sammen. Swiftech H20-120 Compact Water-Cooling Kit Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hvordan syns du Apogee Drive'en fungerer? Endret 20. mai 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
kondis Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ingen og sammenligne med, men så langt virker alt sammen bra. Enkelt og greit. Bråker ikke stort når jeg bruker 7 volt adapter til viften. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den fungerer sikkert helt greit da det praktisk talt er en Apogee GT med pumpe på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Joda, men de har en tendens til å bråke en del. For ikke å snakke om at de dør.. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det jeg tror er et problem med drive blokk/pumpen er at den overføre mye vibrasjoner på hovedkort, ram og CPU og forøverig resten av kabinettet. En ting jeg har erfart er at ting som hele tiden er i beveglese små eller liten raskere går i stykker. Det er nok at en kobberbane i et av lagene på hovedkortet ryker så er det ødelagt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvor mye må man ut med for et bra vannkjølingsoppsett for cpu og vga? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) I norge: 4-5k. 3k for et middels. USA: 3k for et av de bedre med frakt og evt moms 312 USD = 1560.00 NOK + 500 i frakt og rundt 300-400 i moms og tollavgift. Under 3k Endret 20. mai 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjøp Swiftech H20-240 evnt. Swiftech H20-120 og kjøp en MCW60 også, lettere får du det ikke, det blir heller ikke så dyrt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Lurer på om jeg betalte rundt 4000,- for mitt, men da var dollaren noe høyere enn det den er nå. Pluss at jeg kjøpte radiatoren fra Danmark. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trenger ikke komme med forslag til deler. Lurer på å skaffe meg vannkjøling og nye deler til pcen snart, så lurte på pris. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trenger ikke komme med forslag til deler. Lurer på å skaffe meg vannkjøling og nye deler til pcen snart, så lurte på pris. Ta det heller som noe positivt at folk faktisk engasjerer seg for å hjelpe da mann! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lurer på om jeg betalte rundt 4000,- for mitt, men da var dollaren noe høyere enn det den er nå. Pluss at jeg kjøpte radiatoren fra Danmark. Sikkert noe sånt. Du har blokk til GPU også vet du. Jeg betalte 2800 kroner for mitt, og det er uten GPU-blokk. I tillegg skal jeg handle litt mer da. GPU blokk(,-er?), noen saker til modding av kabinettet og litt andre deler. I tillegg har du en dyrere radiator enn meg. MCR-320+MCR-220=billigere enn en PA.120.3. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Trenger ikke komme med forslag til deler. Lurer på å skaffe meg vannkjøling og nye deler til pcen snart, så lurte på pris. Ta det heller som noe positivt at folk faktisk engasjerer seg for å hjelpe da mann! Bare positivt det, men i og med at jeg ikke skal kjøpe enda trenger dere ikke å gjøre arbeid med det. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) har opprgradert vannkjølinga mi nå her er noen bilder. har vurdert å kjøpe en til trippel radiator isteden for den ene dobble radiatoren ... temperaturene er ikke helt der jeg vil ha de når når det er så varmt ute:D faen ass det lille støvet som var viste ekstremt bra :/ Endret 1. juni 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg