The Ghost Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Alt sendt PM tobben, tar'n jeg for å si det sånn om h*n skal kvitte seg med den Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Da var pakken fra Sidewinder kommet:D Med blant annet dette: D-tek fuzion + nozzle kit Swiftech stealth Thermochill 120.2 Swithtech Radbox Swiftech MCP655 2x Scythe SFF21E 49 CFM (Disse ble jeg ikke imponert over) Pluss dette som er til meg: Feser View - Active UV Dye - BLACK (denne var synsyk. MA oppleves) Feser View - Active UV Dye - RED (svak rau farge, litt orange) Feser View - Active UV Dye - Green (Imponerte meg) Akasa PaxMate II (Veldig lett og legge pA men gjOr du feil. Har du litt og slite med) Black Ice GT Stealth 120 Swiftech MCR220-QP A.C.Ryan RadGrillz Stripes 2x120 Black +++++ en del smA stash. Og en masse slange:P Kunne ikke bestemme meg for hvilken stOrrelse jeg skal bruke pA loopen slik at jeg kjOpte like mye av hver stOrrelse jeg vurderer og bruke:P Kjekt A ha liggende uansett:P Dette venter jeg pA fra andre plasser: Ek-supreme Ek FC8800gt Xspc tank/top til Laing-DDC-1T Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Off, får nesten lyst te å bestille ny vannkjøling nå. Er så gøy å pakke det ut og begynne å planlegge loopen. Lenke til kommentar
Akando Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 jeg har en ubrukt thermaltake cpu blokk for de som kan ha lyst på det:P kan evt byttes mot noe:) Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 jeg har en ubrukt thermaltake cpu blokk for de som kan ha lyst på det:P kan evt byttes mot noe:) Har du en link til blokka? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) hmm never mind Endret 30. april 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hei. Da var jeg ferdig med prosjektet mitt, og tenkte jeg skulle vise frem kassa mi som jeg nå har brukt nærmere 3 år med jobbing av og på for å få ferdig. Liker dere det dere ser kan dere stikke innom loggen min, se link i signaturen min. Kommentarer til prosjektet mottas hjertelig HER Mvh, Haakon Bowitz Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Som sagt 1000 ganger tidligere.. Perfekt Haakon.. Det eneste som du kunne gjort bedre: -Bedre bildekvalitet og oppløsning:P -Overgangen mellom strømforsyningen og kablene er gul, og er det eneste som forhinder verdens utvilsom fineste kasse til å bli enda penere. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Som sagt 1000 ganger tidligere.. Perfekt Haakon.. Det eneste som du kunne gjort bedre:-Bedre bildekvalitet og oppløsning:P -Overgangen mellom strømforsyningen og kablene er gul, og er det eneste som forhinder verdens utvilsom fineste kasse til å bli enda penere. Mine fotografiske evner er ikke i toppsjiktet nei, men så sitter jeg ikke her med speilrefleks og eget studio heller Har høyoppløselige bilder for de interesserte selvfølgelig! De gule kontaktene får heller være, mulig jeg prøver å tusje de en dag jeg ikke har bedre ting i gjøre Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tenkte ikke sånn, tenkte bare på at bildene ser ut som de er tatt med en halvgammel middelmådig bildetelefon? Bare et vanlig digitalt kamera ville gjort susen. Foto-skillza dine er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Rett og slett nydelig Caliber. Misunner tålmodigheten og (ikke minst) ferdighetene dine Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Som sagt 1000 ganger tidligere.. Perfekt Haakon.. Det eneste som du kunne gjort bedre:-Bedre bildekvalitet og oppløsning:P -Overgangen mellom strømforsyningen og kablene er gul, og er det eneste som forhinder verdens utvilsom fineste kasse til å bli enda penere. Er nok bare jeg som er skjelven på hånden, for kameraet er et canon ixus 70 av nyere dato @ heanwi: Takk skal du ha for hyggelige komplimenter! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tenkte ikke sånn, tenkte bare på at bildene ser ut som de er tatt med en halvgammel middelmådig bildetelefon? Bare et vanlig digitalt kamera ville gjort susen. Foto-skillza dine er det ingenting å si på.Det er fordi ISO står på auto tenker jeg Sett ISO på det laveste, og du får mye penere bilder. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Takk skal du ha Intern, skal prøve det! Men hva syns du om kassa da? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Synes det ble veldig pent, absolutt! MEN, jeg synes du kunne ryddet litt mer i slangene (om det lar seg gjøre), og jeg må nesten kommentere de gule kontaktene jeg også Igjen, veldig pent Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Synes det ble veldig pent, absolutt!MEN, jeg synes du kunne ryddet litt mer i slangene (om det lar seg gjøre), og jeg må nesten kommentere de gule kontaktene jeg også Igjen, veldig pent Hmm, kanskje jeg skal skrive til verks mot de ekle, gule kontaktene etter hvert da Ang. slangene er de så ryddig som jeg får det med en såpass komplisert loop. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hvor lenge klarer du å la den stå før du begynder igjen da? Nydlig arbeid Endret 5. mai 2008 av XobiN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Enda en ny rigg. Var litt "råflott" med "kabbis" her synes jeg. Men det var mildt sagt artig å jobbe med ett såpass kvalitets-kabinett. Da jeg ikke fikk det kabinettet som var planlagt, og at vannkjølingsdelene jeg hadde bestilt ikke kom (fra Caseking.de) ble det litt improvisering. Var positivt overrasket over ytelsen til denne tanken/pumpa fra Coolerkit.dk. Skikkelig trøkk og stillegående. Her er bilder ihvertfall: CoolerMaster Cosmos. 1x240mm MIST radiator. Zalman vannblokk (og slanger). Intel [email protected]@1.2VCore (24/7 setting) 2xHD3870 XFire = 3DMark06_20k_riggen. Endret 5. mai 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hva er funksjonen til de blå "bruskorkene" på siden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Sette fast CD-rom o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg