WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er det lov å vise skjermkortene før de går over på vannkjøling? Kan ta litt tid før jeg får bestilt det Det jeg lurer på er, om det er plass nok til tre Swiftech Stealth? Endret 29. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det går ikke utover ytelsen altså. Er uansett lekk, lekk lekkert. (Ikke lekk altså, stammer bare. (Skriftlig)) (Parentes i parentesen(liker parenteser)) Endret 29. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Venter fremdeles på den fra Petra's. Grunnen til at den er sen, kan jo være at den er heftet opp i tollen. Men får bare vente. laugh.gif Litt 'manjana' med Petras dessverre. Tror det kan lønne seg å purre de på mail; det funket for min del i alle fall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg har et spørsmål: Er det noen om har hatt problemer med Apogee GTX og biltema sine slanger? Den sprutlekker samme hva jeg fester med, tror slangen er for stor Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bruker du skikkelige slangeklemmer HjulMan? Brukte selv noen Biltema slanger til vannskyllingsanlegg til en tilhenger og måtte ty til slangeklemmer av stål (3 forskjellige plastklemmer klarte det ikke) for å få de til å sitte. Endret 29. februar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Bruker skikkelige slangeklemmer ja. Fikk løst det da, elektrikerteip på niplene, potte tett ble det Lenke til kommentar
drbo Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 drbo: Hvor bredt blir skjermkortet ditt inkl de niplene? Går det ann å montere dem på innsiden? Takk for fine ord låsbryter. Nei vinkeladapterne er akkurat litt for høy til å monteres mellom skjermkortene. Det var faktisk min opprinnelige plan å ha to stk plassert i mellom skjermkortene. Utseendemessig så syntes jeg selv det ble ok. Og jeg liker virkelig de vinkeladapterne. Clearflex slagene tillater også ganske kraftig bøying før de knekker ... Ytelsesmessighar det ingen ting og si om slangen er 2 eller 15 cm (av flere meter totalt). Og flowen i systemet er svært god den, <45-78>l/h, til tross fro at dette er et "low flow" system, som ville ytt tilnærmet like godt ved adskillig lavere flow. Men den nye pumpen til AC har hittil imponert (4,2m løftehøyde), med svært god flow og ekstrenmt lavt støynivå. Men dere higflow entusiaster (Swiftech, Danger Den etc), har dere målt flow og kjøleevne, eller bare synser dere? Hvor mange W flytter dere? Selv har jeg på det meste flyttet nesten 90W på min Thermochill 120.1 og ca. 180W på 120.3, og da har jeg fremdeles en del å gå på, spesielt på 120.3 ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 drbo: Temp på Q6600 med min MCP655 går opp 2 grader fra "lvl" 3-5 på pumpa. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) QUOTEVenter fremdeles på den fra Petra's. Grunnen til at den er sen, kan jo være at den er heftet opp i tollen. Men får bare vente. laugh.gif Litt 'manjana' med Petras dessverre. Tror det kan lønne seg å purre de på mail; det funket for min del i alle fall. De har sendt pakken. Så det er ikke det... Hjelper vel lite å purre på dem da? :!: Endret 29. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) MoDoNzA: Hvordan fikk du strømkablene til harddiskene til å passe så perfekt? (Se vedlegg). Er det mulig å flytte på pluggene langs ledningen eller? Endret 1. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 2bb1, du får kjøpt sånne som kutter seg inn i kabelen, dermed kan du sette de hvor du vil Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Mange strømforsyninger har også det som standard. Det er i hvertfall slik på min TT ToughPower 850 watt. Jeg skal gjøre slik med mine kabler og når jeg får byttet ut min 200 gig IDE med en 750gig/1TB SATA Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Åå, får sjekke når jeg kommer hjem da (med mindre noen vet om det går på Corsairs. HX620W). Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Åå, får sjekke når jeg kommer hjem da (med mindre noen vet om det går på Corsairs. HX620W). Skal ikke være noe problem, har selv en slik som skal få gjennomgå Lenke til kommentar
drbo Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 drbo: Temp på Q6600 med min MCP655 går opp 2 grader fra "lvl" 3-5 på pumpa. Du missforstår meg Wheelmann. Temp på vannet er fint, spesielt for OC, men det sier lite om kjøleevnen til systemet! (hvor mye varme du faktisk flytter ut av kassen). Til det trenger du å måle flow, temp før rad, og temp etter rad. Det er nemlig antall W fjernet som betyr noe, og det er her jeg savner fakta ... ikke bare synsing. At vannet blir varmere i ett system enn i et annet, kan faktisk også bety at det kjøler bedre. Og jo varmere vann over rad, jo lettere er det å fjerne varme, samtidig som en ønsker så kaldt vann som mulig for OC. Dette må balanseres i et godt vannkjølingsanlegg ... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Du må passe på at pluggen er laget slik som vist på bilde. Da er det bare å legge ledningen inn og presse med et lite flatjern. Så er den biffen fikset;) Link til produkt Endret 2. mars 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Skjønner ikke hva dere stresser etter.. Det er jo bare til å kutte litt av standard ledningen med tang, lodde eller tvinne sammen endene og teipe rundt evnt. sleeve om det skal være pent? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Joda. det går ant til å gjøre det slik. Men det blir raskt stykt. raskt Også å få en kaldlodding. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Synes de der som kutter seg inn i kablene var smarte jeg. Raskt og effektivt + at det ser veldig bra ut. Btw. Går dette greit tror dere? Sorry for OT. (Nok en fantastisk tegning med masse fine detaljer. Nydlige kanter og alt det der. Altså helt basic PAIN.net tegning fra LockBreaker, og da vet dere hvordan den er) Endret 2. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fillport? Evt tank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg