Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Det jeg har å utsette på kabinettet er: *krrremt*

 

1. Plastikkdøra framme var skikkelig slarkete og ikke mulig å bruke den "klikk" mekanismen for å holde den igjen. Røska ut denne og nå henger døra helt inntil igjen.

Før jeg gjorde dette, var det umulig å få døra helt lukka.

 

2. Ingen utganger i front. Gammelt kabinett så ingen usb, firewire osv lett tilgjengelig.

 

3. Sidedørene er ikke lett å få skikkelig igjen de heller. Må festes med mer enn 1 skru for å få de helt flate inntill. Fester en med bare 1 på mitten, står de i bue.

 

4. Skulle gjerne hatt gummi på hjula sånn at den sto litt mer stødig. En kan løse 2 av hjula, men selv på flatt gulv er det ikke helt 100% stabilt.

 

5. Ingen kabelrekke/oppheng for de småledningene i front sånn at det ikke blir særlig fint

 

6. kjedelige grønne og gule dioder og ikke kuule blå eller røde

 

7. Ingen vifter følger med. Kunne fått spandert på en stillegående 120mm vifte i front om ikke annet synest jeg.

 

Ellers funker det fett.

Mange skruer følger med, lett å montere når en først har fått av sidedørene

og morro med ei lita kasse som ikke ser helt ut som alle andre kabinett.

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, kanskje det, men ikke etter at harddiskene og sånt er på plass tror jeg :p

Tenkte ikke på det der og da, men pumpen må nok stå ett annet sted, skuffet over den forresten, bråker mer enn jeg trodde. i alle fall mye mer enn 1048 som ikke laget en eneste lyd.

 

Uansett, så tror jeg at jeg må flytte pumpen over der PSUen står. Tror det skal gå uten å måtte legge inn nye slanger og, som ville vært topp.

 

Og fillporten er jo ett problem der den står nå. Ble plassert en annen gang, og jeg har ikke lyst til å lage ett hull til i toppen på kabinettet ved å flytte på den nå. Men det håper jeg nå fikser seg når pumpen er flyttet ;)

post-28287-1202605192_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hehe, det er en 6280 mobil jeg bruker. Kvaliteten var faktisk bedre før, så hva har skjedd vet ikke jeg, kanskje gått i bakken en gang for mye. men du ser nå hva som skjer da :)

 

 

Vet ikke om det er B utgaven, ser ingenting på esken som kan tyde på at det er det. Noen spesifikasjoner jeg kan se det på?

Lenke til kommentar
Ikke la denne tråden gå enda mer off-topic nå da :roll:

Syntes det er like mye snakk om alt mulig rart som vannkjøling, og altfor mye tekst iforhold til tekst.. Først skulle jo denne tråden kun inneholde bilder, men det ble det jo ikke så veldig mye av ...

 

Delvis enig.

 

Ikke for å klage på enkeltpersoner, men denne tråden er ikke for support. LockBreaker har vel snart kommet med fler tegninger enn faktiske bilder i hele denne tråden :)

 

Jeg syntes vi han hovedsaklig vise vår egen vannkjøling her, men goså diskutere litt vannkjøling generellt, men ingen support.

Lenke til kommentar

E8400

HD2870

IP35

2gb SuperTalent

Cooler Master 600w

 

-

 

Apogee GT

MCW-30

MCW-60

Heatercore

MCR-320

MCP655-B

Tygon 1/2"

Hovedsakelig Yate Loon 12cm H vifter.

 

Hovedkortet er nyisolert for bruk med singelsteger, men isolasjon er ikke dumt mot lekkasjer heller.

 

Kameraet har ødelagt autofokus, men bildene får duge.

2d342c2712304.gif

39d1d52712305.gif

Jeg elsker AC\DC:D

0ac9db2712306.gif

07985a2712307.gif

0ddb5c2712308.gif

bab6af2712309.gif

41675b2712310.gif

 

Vis jeg blir hjemme i vinterferien skal jeg bygge ferdig kabinettet mitt.

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...