Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Sånn går det når man kjører et alt for lite kabinettet :p

 

Men siden jeg enten iløpet av kvelden (tipper 19-20 tiden) eller imorra får en QX9650 levert på døra klart gjør jeg PC-en og siden jeg mangler mange ting og verktøy til å lega den eksterne boksen tenke jeg å midleridig henge den ene heatercore'n uten på kabinettet bak sånn som amn har sett mange har gjort, skal se om jeg finner et bilde av det !

 

Men det jeg lurer på hvor langt ut burdte jeg henge heatercore'n ?

 

Hvordan høres 5-10cm ut ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte 6-7 fot som burde holde rikeslig, men siden du skal ha litt mer fancy loop kan du godt kjøpe 10 fot. Greit å ha litt å gå på og.

 

Tør påstå de paint-tegningene dine er ganske dårlige og lite detaljrike :whistle: Er det cpu, nb og sb du har prøvd å tegne på hovedkortet der i en egen loop? Og så 2x gpu i en loop for seg selv?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Synes du bør ha den 10 cm fra da. :)

 

Hvor mange fot med slanger trenger jeg? Holder det med 20? (6m :p)

 

Slanger koster så litte ca 30,- per meter, så det gjør vel ikke noe og ta med 2-3meter for mye? Brukte selv 3 meter i min data, meterne går fort nå man går mit fram og tilbake og i loop....

Lenke til kommentar

Her er da vannkjølinga mi som består av:

 

FuZion Extreme Performance CPU Block

Danger Den DD - 8800 GTX Full Coverage Block

HW Labs Black Ice GTX240 Radiator

Swiftech MCP655 Pumpe

Swiftech MCRES-MICRO Reservoir

Tygon R3603 1/2in. ID 11/16in Tubing

Swiftech Coolsleeves 625 - Horizon UV Blue

 

post-72745-1202414274_thumb.jpg

 

post-72745-1202414361_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 6-7 fot som burde holde rikeslig, men siden du skal ha litt mer fancy loop kan du godt kjøpe 10 fot. Greit å ha litt å gå på og.

 

Tør påstå de paint-tegningene dine er ganske dårlige og lite detaljrike :whistle: Er det cpu, nb og sb du har prøvd å tegne på hovedkortet der i en egen loop? Og så 2x gpu i en loop for seg selv?

 

Vet de er dårlige. Er litt vanskelig å tegne detaljerikt der da det er mye å få plass til på lite rom. :wee:

 

Men det er den loopen ja. Tror ikke det blir helt sånn som jeg har tegnet da. Bare skisser foreløpig. :)

 

CPU -- NB -- SB i egen loop. Og 2 x GPU i egen loop. :)

 

Winzapp: Så bra ut det der. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Ifølge Gary fra Sidewinder skal MCP655 være såpass kraftig at den klarer 5-6 blokker uten problemer. Selv restrektive blokker som EK Supreme osv. Isåfall ser jeg ikke helt vitsen å kjøre to looper når du har relativt liten plass fra før.

 

Dessuten er det jo begrenset med hvor mye kjøling NB og SB trenger, så om du kjører CPU-GPU-GPU-NB-SB så burde jo det gå?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...