WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Uff. Jeg må bare plage dere igjen. Beklager altså folkens. Her kommer ordene. Hva tror dere om dette? Jeg kan si at MCR 220 er rimelig tynn, men yter helt genialt! Jeg syns ikke thermochill er verdt den doble(!) prisen hvertfall. Hvis du ser på pris/ytelse så kan du kjøpe to 220'r for prisen av en thermochill, og jeg tviler på at thermochillen forstatt er best Endret 6. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vil du ikke risikere at du får problemer med at radiatoren i top kolliderer med tillegskort. Om ikke GPU så lydkort. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Koliderer ikke med GPU, ikke dersom jeg velger MSI kort. Og skal ikke ha lydkort, da onboard er greit nok for meg. Har ikke surround anlegg. Helt enig WheelMan. Men det kan funke det der ja? Blir kanskje litt rotete. Men tviler på at det er slik det kommer til å bli. Det eneste som er sikkert med den tegningen der er plasseringen av radiatorene. Fint med en dobbel-loop er at jeg kan ha en EK-Supreme der + mange andre flowkillere som kjølere på mosfet og sb/nb. Endret 6. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
drbo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor får jeg kjøpt sånne skruer? Eller følger det med radiatoren? Det følger skruer med radiatoren! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 når vi snakker pris ytelse så koster en heatecore nesten halvparten av en swiftech igjen og de yter alt fra litt værre til litt bedre enn en ThermoChill Eneste ulempen er at de stortsett er "lagd" for 140x140mm vifter så de er litt ekstra brede som ikke alle kasser liker Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 når vi snakker pris ytelse så koster en heatecore nesten halvparten av en swiftech igjen og de yter alt fra litt værre til litt bedre enn en ThermoChill Eneste ulempen er at de stortsett er "lagd" for 140x140mm vifter så de er litt ekstra brede som ikke alle kasser liker Men er ikke heatercores lagd for høy luftgjennomstrømning? Det er ikke alle som klarer å sitte ved siden av industrivifter (les: Delta-vifter). Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hva er definisjonen på en heatcore? Vet ikke helt hva det er. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Heatercores: EDIT: Det er The Ghost sitt bilde forresten. Endret 6. februar 2008 av Intern Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Å sånne ja. Det er radiatorer tatt fra eller lagt til bil, som oftest varmeregisteret. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Å sånne ja. Det er radiatorer tatt fra eller lagt til bil, som oftest varmeregisteret. En kaller det vel ikke heater core hvis det ikke er tatt fra varmeregisteret. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De trenger ikke digre bråkete vifter nei, men 80< CFM er vel å foretrekke .... De kan være ulakka og ikke så fine eller lakert og fiksa på eller Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Ghost: Har du kabinettet og radiatorene stående/liggende sånn til vanlig? Da hadde jeg heller holdt meg til stock-kjøleren og alt ryddig og pent Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror dere det jeg har tegnet opp vil funke da? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Tror det kommer til å bli trangt Og en annen ting, hva skal du med alt det der? Så liker jeg egentlig ikke vinkler eller å miste masse plasser i fronten eller det å måtte fylle på vann inne i kabinettet.. Men det går sikkert.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når du har fått det igang lockbreaker, da blir det bra. Men det kommer til å være ganske "vanskelig" og krevendes å få fyllt en så trangt system, og ikke minst få luftet det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 LåsKnekkeren: Spøkels kan skaffe heatercores i rosa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) The Ghost: Har du kabinettet og radiatorene stående/liggende sånn til vanlig? Da hadde jeg heller holdt meg til stock-kjøleren og alt ryddig og pent Det øverste bildet er ikke mitt, det er smy sitt, selv så ser det ryddig og fint ut hos meg når jeg for koplet det opp, alt ligger i en pappekse fortiden og det har det gjort alt for lenge Jeg skaffer dual Heater cores i alle farger til 460,- kan også si åssen dere skaffer de selv og da sparer dere 120,- som jeg måtte betalt for å få de til dere fra meg Endret 6. februar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) LåsKnekkeren: Spøkels kan skaffe heatercores i rosa Elsker rosa. Da går jeg for dette da. Er ikke sikkert det blir SLI i begynnelsen heller. Får se om jeg får råd. Men har ikke behov for det dersom jeg ikke får kjørt Crysis på fullt med det uansett (Med god FPS). Mer enn nok med et kort til de spillene jeg spiller (unntatt Crysis da). Og så blir det vel et nytt fulltower om noen år. To-tre år etter jeg har bygd dette, dersom det blir for trangt da vel og merke. Og så skal selvsagt loopen renskes opp. Kan ikke ha det slik det er nå. Må rydde litt der. Men får se når jeg får delene. Det eneste som er sikkert nå er plasseringen av radiatorene. EDIT: Så det kan funke da? Skal jeg gå for dette? Endret 7. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 The Ghost: Har du kabinettet og radiatorene stående/liggende sånn til vanlig? Da hadde jeg heller holdt meg til stock-kjøleren og alt ryddig og pent Ettersom du liker det ryddigt kommer du til å elske min heater core løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg