Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Uff. Jeg må bare plage dere igjen. :wee:

 

Beklager altså folkens. Her kommer ordene.

 

Hva tror dere om dette? :wee:

Jeg kan si at MCR 220 er rimelig tynn, men yter helt genialt!

Jeg syns ikke thermochill er verdt den doble(!) prisen hvertfall. Hvis du ser på pris/ytelse så kan du kjøpe to 220'r for prisen av en thermochill, og jeg tviler på at thermochillen forstatt er best :xmas:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koliderer ikke med GPU, ikke dersom jeg velger MSI kort. Og skal ikke ha lydkort, da onboard er greit nok for meg. Har ikke surround anlegg. :)

 

Helt enig WheelMan. :)

 

Men det kan funke det der ja? :)

 

Blir kanskje litt rotete. Men tviler på at det er slik det kommer til å bli. Det eneste som er sikkert med den tegningen der er plasseringen av radiatorene. :)

 

Fint med en dobbel-loop er at jeg kan ha en EK-Supreme der + mange andre flowkillere som kjølere på mosfet og sb/nb. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
når vi snakker pris ytelse så koster en heatecore nesten halvparten av en swiftech igjen og de yter alt fra litt værre til litt bedre enn en ThermoChill

 

Eneste ulempen er at de stortsett er "lagd" for 140x140mm vifter så de er litt ekstra brede som ikke alle kasser liker :p

Men er ikke heatercores lagd for høy luftgjennomstrømning? Det er ikke alle som klarer å sitte ved siden av industrivifter (les: Delta-vifter).

Lenke til kommentar
The Ghost: Har du kabinettet og radiatorene stående/liggende sånn til vanlig? Da hadde jeg heller holdt meg til stock-kjøleren og alt ryddig og pent :blush:

Det øverste bildet er ikke mitt, det er smy sitt, selv så ser det ryddig og fint ut hos meg når jeg for koplet det opp, alt ligger i en pappekse fortiden og det har det gjort alt for lenge :confused:

 

Jeg skaffer dual Heater cores i alle farger til 460,- kan også si åssen dere skaffer de selv og da sparer dere 120,- som jeg måtte betalt for å få de til dere fra meg :p

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
LåsKnekkeren: Spøkels kan skaffe heatercores i rosa :D

 

Elsker rosa. ;)

 

Da går jeg for dette da. :)

 

Er ikke sikkert det blir SLI i begynnelsen heller. Får se om jeg får råd. Men har ikke behov for det dersom jeg ikke får kjørt Crysis på fullt med det uansett (Med god FPS). Mer enn nok med et kort til de spillene jeg spiller (unntatt Crysis da). :wee:

 

Og så blir det vel et nytt fulltower om noen år. To-tre år etter jeg har bygd dette, dersom det blir for trangt da vel og merke. :)

 

Og så skal selvsagt loopen renskes opp. Kan ikke ha det slik det er nå. Må rydde litt der. Men får se når jeg får delene. Det eneste som er sikkert nå er plasseringen av radiatorene. :)

 

EDIT: Så det kan funke da? Skal jeg gå for dette? :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...