Føss Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 jeg er ikke noe glad i å være frekk låsbryter, men nå får du se å bestemme deg og slutte å vise oss grusomme tegninger. gå for det DU tror blir best, og så post et RL bilde (ikke fixet på paint eller.no) så skal vi alle bli glade Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Tenkte jeg skulle plage dere med en tegning igjen jeg. Ser bra ut jeg er ikke noe glad i å være frekk låsbryter, men nå får du se å bestemme deg og slutte å vise oss grusomme tegninger. gå for det DU tror blir best, og så post et RL bilde (ikke fixet på paint eller.no) så skal vi alle bli glade Syns det er kjekt jeg Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Syntes alltid at det er best å bestemme seg helt for plassering av deler når man først har de, og får sett hvor mye plass de faktisk tar.. Noen ting blir overraskene stort, annet overraskende lite Mener jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) jeg er ikke noe glad i å være frekk låsbryter, men nå får du se å bestemme deg og slutte å vise oss grusomme tegninger. gå for det DU tror blir best, og så post et RL bilde (ikke fixet på paint eller.no) så skal vi alle bli glade Det var da ikke så ille stort vel? Beklager at jeg plager deg. Men det var nå ikke akkurat forsøk på å plage deg da. Men takk for kommentarer. Får se hva jeg gjør. Skal ikke laste opp noen fæle tegninger mer. :!: Ser ut til at jeg må få Petras til å drille den Fillport tingen. Så da kanskje det blir et EK-res likevel. Swiftech reservoiret var mer et forsøk på å spare penger (Skulle hatt med en musmatte fra USA også. ). Synes EK-reset ser vel så bra ut. Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg, det er derfor jeg laster opp fæle tegninger. Og det er LåsKnuser. Endret 4. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Skal selve bruke en fillport og swiftech tank funker fint det bare dra nippelen litt ekstra hardt fram og tilbake noneganger så sitter den i fylle luka den Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Syntes alltid at det er best å bestemme seg helt for plassering av deler når man først har de, og får sett hvor mye plass de faktisk tar.. Noen ting blir overraskene stort, annet overraskende lite Mener jeg ihvertfall. Derfor er sketchup genialt Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Takk for kommentarer. Får prøve Swiftech reservoiret da. Kan du ta noen bilder av hvordan du vil gjøre det The Ghost. Trenger litt illustrasjon. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kan jeg bruke vanlige vifteskruer på en ThermoChill PA.120.3? Har noen fra Microplex skjønner dere. Uff da. Dobbelpost. Glemte at jeg hadde posta her før. Endret 5. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Tviler på at du kan bruke vanlige vifteskruer siden de er veldig grove. Selv bruker jeg vanlige hovedkort/CD/DVD/Harddisk skruer på mine MIST radiatorer. De er vell M3 de kalles? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, men du må passe på å ha de i riktig lengde, eller kutte de til riktig lengde. For hvis du bare skrur helt inn, så vil du skru skruen inn i radiatoren og ødelegge den. (skruehullene er tåpelig nok plassert strategisk rett over de flattyrkte rørene vannet passerer gjennom) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 PA serien har ikke gjenger derfor må du bruke selvgjengende skruer. (har PA.120.1) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) PA serien har ikke gjenger derfor må du bruke selvgjengende skruer. (har PA.120.1) Hvor får jeg kjøpt sånne skruer? Eller følger det med radiatoren? Får jeg kjøpt det på Byggern eller kan jeg få kjøpt det med fra USA? Dersom det finnes i byggvare forretninger, hvordan går jeg fram for å få tak i det da? Tenker på hva jeg skal spørre etter. Endret 5. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Får kjøpt de på for eks jernia, følger ikke med. Spør etter selvgjendeskruer eller karosseriskruer. Lengde og diameter er bare å måle ca opp eller så står det sikkert på sidene til Thermochill. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Kan disse funke? http://www.petrastechshop.com/1blstthfansc.html Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Syntes de så litt lange ut Tror det er like greit å kjøpe i norge. Drar du på jernia og kjøper dem i "løs vekt" så koster det 2 kr eller noe sånt.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Kan jo sikkert bare kutte dem. Så noen i USA som brukte de der, men fikk ikke noen forklaring på om de var kuttet til eller ikke. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Her er de jeg bruker, men jeg husker ikke om jeg fikk med de til shrouden eller hva det var... EDIT: De måler 21mm fra nederst på hodet. Endret 6. februar 2008 av Intern Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Får se meg innom på Jernia eller Byggern og spørre litt rundt der. Takk for hjelpen. Hvordan er ThermoChill PA.120.3 i forhold til HW Labs Black Ice GTX 360? Er det stor ytelsesforskjell? Endret 6. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan er ThermoChill PA.120.3 i forhold til HW Labs Black Ice GTX 360? Er det stor ytelsesforskjell? Har ikke noe tall på dette, men jeg vil tro at Thermochills alternativ vil vinne med en grei margin, da den er mye tykkere. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Uff. Jeg må bare plage dere igjen. Beklager altså folkens. Her kommer ordene. Hva tror dere om dette? Føler litt skepsis akkurat nå. Endret 6. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg