Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle plage dere med en tegning igjen jeg. :wee:

Ser bra ut :thumbup:

jeg er ikke noe glad i å være frekk låsbryter, men nå får du se å bestemme deg og slutte å vise oss grusomme tegninger. gå for det DU tror blir best, og så post et RL bilde (ikke fixet på paint eller.no) så skal vi alle bli glade :p

Syns det er kjekt jeg :)

Lenke til kommentar
jeg er ikke noe glad i å være frekk låsbryter, men nå får du se å bestemme deg og slutte å vise oss grusomme tegninger. gå for det DU tror blir best, og så post et RL bilde (ikke fixet på paint eller.no) så skal vi alle bli glade :p

Det var da ikke så ille stort vel? :)

Beklager at jeg plager deg.

Men det var nå ikke akkurat forsøk på å plage deg da. :)

Men takk for kommentarer. Får se hva jeg gjør. Skal ikke laste opp noen fæle tegninger mer. :!:

Ser ut til at jeg må få Petras til å drille den Fillport tingen. Så da kanskje det blir et EK-res likevel. Swiftech reservoiret var mer et forsøk på å spare penger (Skulle hatt med en musmatte fra USA også. :wee: ). Synes EK-reset ser vel så bra ut. :)

Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg, det er derfor jeg laster opp fæle tegninger. :wee:

Og det er LåsKnuser. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Ja, men du må passe på å ha de i riktig lengde, eller kutte de til riktig lengde. For hvis du bare skrur helt inn, så vil du skru skruen inn i radiatoren og ødelegge den. (skruehullene er tåpelig nok plassert strategisk rett over de flattyrkte rørene vannet passerer gjennom)

Lenke til kommentar
PA serien har ikke gjenger derfor må du bruke selvgjengende skruer. (har PA.120.1)

Hvor får jeg kjøpt sånne skruer? Eller følger det med radiatoren? :)

Får jeg kjøpt det på Byggern eller kan jeg få kjøpt det med fra USA? :)

Dersom det finnes i byggvare forretninger, hvordan går jeg fram for å få tak i det da? Tenker på hva jeg skal spørre etter. :wee:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...