Føss Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 pent gwizdo.... får vi se hele kabbinettet i lys, eller bruker du aldri lys i "nerdehulen" din? men hvor blir av slangen som går ut av CPU? og du trenger ikke å fikse mer på ledningene imo, det ser helt fint ut som det er Lenke til kommentar
GwIzDo Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Slangen fra CPU går inn i Thermochill radiatoren i front Takker for fin tilbakemelding =D Her er kabinettet i lys: Vurderer å skjære hull i MB-tray for å skjule ledningene, men får se hva det blir til! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Vil gjerne se bilder av radiator jeg. Pent, forresten Endret 1. februar 2008 av Intern Lenke til kommentar
GwIzDo Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Kan se hva jeg får til i morgen Forløpig er det bare jalla-"oppheng" av radiatoren da Trykket inn noen biter av et tøy/vatt - materiale på hver side for å holde den på plass. Fulgte ikke med noen skruer, og siden jeg har vært forkjøla, så har jeg ikke fått sett etter det.. Forslag til oppheng i 5.25" brønnene for den? Endret 1. februar 2008 av GwIzDo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Kan se hva jeg får til i morgen Forløpig er det bare jalla-"oppheng" av radiatoren da Trykket inn noen biter av et tøy/vatt - materiale på hver side for å holde den på plass. Fulgte ikke med noen skruer, og siden jeg har vært forkjøla, så har jeg ikke fått sett etter det.. Forslag til oppheng i 5.25" brønnene for den? Den her burde vel fungere i vanlige 5,25" brønner også Her er da mitt system atm: - Godsakene - Nedre kammer, som er litt rotete Driver og fjerner bobler atm, har sitti i hele dag :!: EDIT: Beklager dårlige bilder, hadde bare (?) iphonen tilgjengelig Endret 1. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Silverstone kabinettet kommet nå Skulle du ikek bruke det i en casemod og ikke privat bruk ? Var det sånn at de fikk de tinga for HK ditt ? Lenke til kommentar
GwIzDo Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Ser sånn ut ja, WheelMan Takk! Har noe plexi liggende, så mulig at jeg lager noen midletidige braketter til jeg har litt mer penger Blir det hvite katoder i Silverstonen din etterhvert og? =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Silverstone kabinettet kommet nå Skulle du ikek bruke det i en casemod og ikke privat bruk ? Var det sånn at de fikk de tinga for HK ditt ? Sjekk siste link i signatur Blir det hvite katoder i Silverstonen din etterhvert og? =) Vet ikke enda, har noen liggende. Skal eksperimentere litt Lenke til kommentar
faelk Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Swiftech MCP655 Swiftech Apogee MCW60 med G80 kit Danger Den fillports pluss tank Danger Den 1/2 slange HW-Labs Extreme 2x120mm Radiator HW-Labs extreme 120mm Radiator Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Peent. Hva har du brukt for å få den blåfargen? Vet en som har brukt konditorfarge (skal ikke røpe hvem ), men det ble i alle fall råstilig. Et lite tips; bruk blanke strips og gjem stripshodet på baksiden slik at det ikke synes så mye. Da blir det enda bedre Endret 3. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Er 99% sikker på at det er frostvæske som er blått av farge .... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Får jeg kjøpt "Danger Den Fillport res" på Petras eller Sidewinder? Denne her: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...roducts_id=3657 Forresten er det et nydelig system faelk. Endret 6. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Ser ikke sånn ut nei. Send dem en mail Eller du kan kjøpe den fra linken du la ut. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Prøver å spare penger på frakt ser du. Men får jeg montert nippel eller Fillport på Swiftech reservoiret? Tenker da på 1/2" nippel eller en Danger Den Fillport (Delrin). Så han her hadde montert fillport på det reservoiret. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=170630 Endret 4. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, da passer det vel da? Slike har de i alle fall mange av både på Sidewinder og Petras'. Lenke til kommentar
faelk Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Er 99% sikker på at det er frostvæske som er blått av farge .... Korrekt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilket forhold brukte du faelk? Og dere andre også forsåvidt Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilket forhold brukte du faelk? Og dere andre også forsåvidt Han brukte etter mine øyne ca 87-13 Jeg bruker nå ca 95-5, ettersom jeg bytter vann veldig ofte, og det er null sjans for at jeg får en undervannisk kolonihage i loopen min. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilket forhold brukte du faelk? Og dere andre også forsåvidt Jeg kjører uten, atm. Faktisk Kun rent vann EDIT: Likte riggen din faelk Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Tenkte jeg skulle plage dere med en tegning igjen jeg. Fin rigg forresten Faelk. Elsker den Endret 6. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg