2bb1 Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, Gary snakka noe om at Fuizion-blokkene (CPU og GPU) ville komme på lager iløpet av uken, men han nevnte aldri noe om MCW30-en Fikd enne e-mailen fra han for 18 timer siden: It will probably be best to make you an estimate this time since we're out of stock of some items.I'll do so momentarily. Gary Stofer Betyr ikke "momentarily" straks/snart? Jeg har i alle fall ikke mottatt noen ny mail fra han enda. Enten har han glemt meg eller så er det travle tider i statene. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Enig med ghost. Ser absolutt ingen vits i å lekkasjeteste systemet utenfor PC-en, for å så tømme det, for å så ta det inn i PC-en. Monter det i PC-en, jumpstart PSU og legg masse papir på utsatte steder. Betyr ikke "momentarily" straks/snart? Jeg har i alle fall ikke mottatt noen ny mail fra han enda. Enten har han glemt meg eller så er det travle tider i statene. Clue sier: momentarily - adv. hvert øyeblikk Endret 30. januar 2008 av todda7 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Okey, vil påstå at 26 timer ikke er "hvert øyeblikk" men, hehe. Har ikke noe hastverk da noen av delene ikka var på lager uansett Tror jeg gjør som du sier todda, gidder ikke å testa alt utenfor systemet! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Okey, vil påstå at 26 timer ikke er "hvert øyeblikk" men, hehe. Har ikke noe hastverk da noen av delene ikka var på lager uansett Tror jeg gjør som du sier todda, gidder ikke å testa alt utenfor systemet! Bare pass på at ikke PC-en er i gang, bare PSU og Pumpe Ang. nybegynnerfeil er vel å glemme å skru nippel hardt nok til\at den løsner når vannkjøling flyttes på o.l den vanligste feilen.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Det kan jeg egentlig ikke forstå. Det sier seg jo selv at den må bli strammet skikkelig i et så utsatt system? Men det kan jo være andre uheldige omstendigheter som forårsaker det. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som har erfaringer med Yate Loon vifter? Er de av god kvalitet. Vil de holde lenge? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Yate Loon viftene skal ifølge diverese tester jeg har lest være veldig gode og stilliegående. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Det kan jeg egentlig ikke forstå. Det sier seg jo selv at den må bli strammet skikkelig i et så utsatt system? Men det kan jo være andre uheldige omstendigheter som forårsaker det. De fleste feil når det gjelder vannkjøling er brukeren sin feil, stortsett ..... Selv så gjorde jeg den feilen å ikek skru hardt nok til på niplene på apogee GT så det drøpte heletiden og jeg leksje skjekket ikek så jeg oppdaget det ikke før en stund etterpå .... Det litt rare er det at jeg hadde HK ligganes på "benche" hylla mi så det rant utover HK, det lå så masse der at amn kunen se det fløyt utover som en liten bekk og jeg satt og bencha, men neida ikke en eneste kortsluttning HK funker fint ennå Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Henta også en pakke i posten idag Noen som vet hvor man for tak i 1/2 quick connect shutoff nipler ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Total value $26? Kan ikke jeg få kjøpe en med deg? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Du må skjønne at de avtalene jeg har med gary kan jeg ikke la dere nyte av for da mister jeg dem, da for han jo ikke solgt noe med profit Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ha Ha! Hvor skal du bruke dem foresten? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Neida jeg bare spurte om han kunne sette ned verdien på selv pakken for å slippe moms og toll, grunnen til at det også er skrivd ned på fakturaen er fordi gary gjør en grundig jobb Fakturaen klistres nemlig utenpå pakken i en plastlomme ... Skal bruke dem på mitt ASUS Maximus Formula SE Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor ikke bruke den som alt er på HKet? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ja det sier jeg også, The Gost. Sikkert mer enn bra nok! Så da kan jeg kjøpe den ene MCW30-en din Endret 30. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja det sier jeg også, The Gost. Sikkert mer enn bra nok! Så da kan jeg kjøpe den ene MCW30-en din Det sier du kun fordi du vil kjøpe den ene min ..... MoDzoNa: Fordi det er 3/8, er 90% derfor og 10% fordi det er mye å gjøre med den for å få den optimal ..... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 aha.. regnet med at det var noe slikt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja det sier jeg også, The Gost. Sikkert mer enn bra nok! Så da kan jeg kjøpe den ene MCW30-en din Det sier du kun fordi du vil kjøpe den ene min ..... MoDzoNa: Fordi det er 3/8, er 90% derfor og 10% fordi det er mye å gjøre med den for å få den optimal ..... Såklart Men får heller vente til det kommer inn nye. Legg ut pics når du får på de nye blokkene da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Det skal jeg gjøre, men først må jeg få dratt til Jysk eller noe lignende å skaffe emg en puff eller neo annet som passer fint inn og som er lagd av sponplater eller noe i den retninga Endret 1. februar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
GwIzDo Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Har nettopp satt inn vannkjøling i riggen min CoolerMaster Stacker 830 E6600 2,4 @ 2,6 GHz 8800 GTX Crucial BallistiX 8500 Gigabyte P35-DS3P Samsung Spinpoint 320 700 W BeQuiet D-Tek Fuzion EK 8800 GTX MCP655 Swiftech MicroRes Thermochill 120.2 Black Ice GT Stealth 120 X-flow 1/2" tubing Er ikke helt ferdig med wire management Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg