Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kan gå, men virker som det vil bli litt trangt inni kabinettet ditt :p

Uansett, det kan nok fungere. Men har du bestillt alle vannkjølingsdelene? Jeg bare tenker på at det kanskje hadde vært mer praktisk med en MCP355 med PTS topp i stedet for den MCP655. De er jo veldig lik i ytelse, men kanksje lettere å plassere en MCP355.

Lenke til kommentar
Ja, kan gå, men virker som det vil bli litt trangt inni kabinettet ditt :p

Uansett, det kan nok fungere. Men har du bestillt alle vannkjølingsdelene? Jeg bare tenker på at det kanskje hadde vært mer praktisk med en MCP355 med PTS topp i stedet for den MCP655. De er jo veldig lik i ytelse, men kanksje lettere å plassere en MCP355.

Ahh, det var ikke dumt. Hadde selv satt en MCP655 i handlelisten, og har knapt med plass i kabinettet. Så om det er lik ytelse er det jo supert med MCP355.

Noen som skjønner seg på nipler og slanger? I såfall kunne de tatt en kikk i vannkjølings-tråden min? :) Kun det som mangler før bestilling nå!

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Fikk god hjelp fra Caliber også da. For å si det slik er det han som har ideen. :wee:

Jeg bare ville ha noe annet enn håndtak. :)

Men kan jeg sy meg et luftfilter? Kan jo evt tre på en sokk også. :wee:

Tenkte jeg skulle ta viftene på innsiden av kabinettet og radiatoren på utsiden. Slik at det ikke blir så høyt altså.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Hva tror dere om dette? :)

Hadde det sånn selv med 2x120radiator under pcen, gigantisk hul i skrivebordet var det også!

Men fungerte pefekt! Hadde både radiatoren og viftene under pcen...

Angrer på at jeg ikke tok bilder at det prosjektet der :hrm:

Men nå har jeg ikke mere vannkjølingsutstyr igjenn, savner det :blush:

Tørte ikke mere etter at HK røkk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...