Carl Sagan Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Bump. Sorry for at jeg maser. Tenkte bare jeg skulle få svar før jeg bestilte. Bumper om hva? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 _Zeke: Hvilke nipler brukte du til vanntanken din? Så du hadde noen metall-nipler i chrome. Noe som etter min mening ser mye bedre ut. Bumper om hva? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) jeg må være enig med dere, de plastnipplene ser ikke alt for fine ut, men slangene sitter no jævlig godt fast i de hvertfall... nytt bilde fra mitt system med litt bedre kvalitet uansett, virker som de nye skjermkortene har litt for høy varme for passive kobberkjølere, så hva tror dere legge til en slik på skjermkortet, eller bytte ut den fine MCW60 med denne? Endret 30. september 2010 av 3D-player Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hehe. _Zeke: Hvilke nipler brukte du til vanntanken din? Så du hadde noen metall-nipler i chrome. Noe som etter min mening ser mye bedre ut. Dette her. Beklager for misforståelsen. Noen andre som kan svare på det også sikker? Vil ha noen metall-nipler til det Swiftech reservoiret. Men er litt usikker på hvilke som passer. Vil ha noen som ser bra ut, og de bør være fra Petra's. Disse kanskje, eller disse? Endret 13. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg brukte DangerDen metallnipler som de har på SideWinder. Men D-Tek niplene er hakket penere og har litt bedre sikring mot lekkasje Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 De D-Tek nipplene passer ja? Og får man plass til denne slangeklemmen på dem? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Vet ikke om de passer på de nipplene, men hvis du skal bruke sånne slangeklemmer, hadde jeg gått for nippel nr 2 som du linket til. Disse Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) De festene er jeg usikker på. Bør jeg lage noen sånne selv eller bruke en Swiftech Radbox? Og en ting til. Følger det med vifteskruer med ThermoChill PA.120.3 eller må jeg kjøpe med selv? Kan disse skruene brukes? Hvordan bør jeg montere? Måte nr. en eller to? 1. 2. Endret 13. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Nr. 2! Setter du res. der oppe, blir det rimelig vanskelig å fylle på vann... Det fulgte med skruer til min PA120.3. Og nei, de skruene blir for lange (tror jeg). Endret 13. januar 2008 av Intern Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) sånn ser vannkjølinga mi ut nå.. er meget fornøyd, synd jeg ikke kunne bruke chipset og mosfet blokkene lenger.. har hatt 2striker extreme som har dødd på cpu init, siste var doa.. det første bildet er sånn det først var, de to siste er den jeg ble ferdig med i dag Endret 14. januar 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Tenkte jeg skulle spraymale mitt Lian Li PC-V1100B Plus II sort innvendig. Men er ikke sikker. Kan det bli bra eller er det bare å slå det fra seg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Nr. 2! Setter du res. der oppe, blir det rimelig vanskelig å fylle på vann... Du får et jævla problem om du skal fylle på vann når PCen ikke står og går med nr 2 Endret 14. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Nr 1 eller 2? Bestem dere da. Men takk for at dere diskuterer. Hjelper. Tenkte jeg skulle spraymale mitt Lian Li PC-V1100B Plus II sort innvendig. Men er ikke sikker. Kan det bli bra eller er det bare å slå det fra seg? Og så var det denne her. Endret 14. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Nr1, du kommer til å få et problem med å fylle på vann. Nr2, vannet kommer til å flyte over, og ut av res... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hvilke muligheter har jeg da da? Ingen av måtene fungerer jo. Hvorfor vil vannet flyte over på tegning nr. 2? Endret 14. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Vannet kommer kun til å flyte over når pumpa er skrudd av, så om du har korken på, skal det gå. Men fillport? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Derfor ja. Da er jo eneste måten å montere høyt da. Eller å gå for det EK reservoiret. Men kan ikke skjønne hvordan jeg skal montere den i kabinettet mitt. Får legge opp en ny tegning av hvordan jeg tror det kunne blitt og så får dere komme med forslag. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hva tror dere om dette da? Beklager en dårlig tegning, men det gikk fort. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Ser mye bedre ut Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Ikke så ren den loopen der da. Men den duger vel? EDIT: Innlegg nr. 1000. Endret 15. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg