The Ghost Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 bruker 4stk delta 153CFM hsuker ikke støy i db men det er nok, kjører de sjeldent over 7v som gir en fin flyt med god kjøling behagelig lydnivå Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Nei huff... Har fått alt utenom radiatoren som jeg må bestille på nytt fra SideWinders. Den 15. forhåndsbetalte jeg for PA120.3 direkte fra ThermoChill.com, og i går fikk jeg mail om at det hadde skjedd en feil, og at den ikke var sendt. Feilen var at de hadde beregnet feil frakt, så de måtte først få over 220 kroner ekstra! Så da sendte jeg svar at de kunne sende den til meg nå, men jeg kom ikke til å betale en krone mer, eller jeg kunne få pengene tilbake. Nå har jeg fått pengene tilbake, og skal bestille fra SideWinder så snart de kommer på konto. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Elendig av ThermoChill, men du kan ihvertfall stole på Sidewinder. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, sånt suger! Nå må du vel sitte der å vente i spenning en stund til da., før du får testet den nye vannkjølinga, eller har du en radiator ligende en eller annen plass? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, sånt suger! Nå må du vel sitte der å vente i spenning en stund til da., før du får testet den nye vannkjølinga, eller har du en radiator ligende en eller annen plass? Han har nok en Thermaltake-radiator liggende, i og med at han har et Kandalf LCS. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Det har jeg, men den er en del av det settet jeg kjører nå Jeg kommer til å la resten ligge til jeg skal montere hele settet. Hovedkortet er forresten kommet, og skal putte det inn en av dagene etter helgen. Mattetentamen på Mandag, så kan ikke gjøre det i helgen. Må jo teste om det fungerer som det skal Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Maskinen min startet på første forsøk etter den hadde vært ubrukt i 6 måneder! Woooo. Bruker fortsatt samme vann :!: Ang. Swiftech sin fullcover (8800GTX) mot EK sin, hvilken gir best temperaturer? Først hørte jeg EK sin skulle være best (derfor jeg gikk for den), men nå hører jeg Swiftech sin er best... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 swiftech sin er nok bedre da det praktisktalt er en MCW60 med et annet "cover" runft, så den kjøler nok ikke minne og shader brikka like bra eller hva den brikka er for noe ..... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, ok. Jeg har nå maks 40 grader på GPU, så jeg bør vel ikke klage... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Har en MCW60 blokk fra før og trenger en GPU blokk til .... Hva tror dere MCW60 eller D-tek Fuzion GFX ? Skal kjøre 2stk 1200l/t pumper i loopen så flow skal jeg nok ha nok av uansett Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 [...] Skal kjøre 2stk 1200l/t pumper i loopen [...]Fordi du kan? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ja fordi jeg kan Neida har 2stk ligganes også har jeg kjøpt en puff som jeg skal lage meg en ekstern WC i så da blir det også litt ekstra vannkabel som skal pumpes .... Men om jeg gjerne vil koble en 230v kabel i puffen istedenfor å ha en lang molex kabel fra PC-en hva av deler kan jeg få kjøpt for en billig penge for å få DC med så lav rippel som mulig til vifter og pumpe ? Kan god kjøpes i deler og loddes selv da jeg har en loddestasjon og alt som trengs Edit: Tror jeg har funnet en billig, enkel og grei løsning på problemet. siden jeg bare skal trekke rundt 6-7A på 12v og litt på 5v så kan jeg kjøpe en billig jalla PSU ta den ut av kabinettet sitt og lodde løs alle leningene og forlenge noen av de interne Endret 8. januar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde gått for en MCW-60 til om jeg hadde vært deg. D-Tek Fuzion GPU-blokka yter dårligere enn MCW-60, og i tillegg har den der plexi/acryl/(?) toppen lett for å sprikke dersom det blir for stort trykk på den. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ok cheif Men tror dere denne duger ? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Den duger helt sikkert til det du skal bruke den til, hva det enn er? (Spørst hva du skal bruke den til da.) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 les innlegg 952 som er en liten scroll på musa oppover Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Lat jeg da skjønner du.... Den duger nok helt sikkert, men hadde villet gått for en PSU til en hundrelapp kanskje? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 kan nok godt hende, men den var ikke så dyr den heller akkurat da Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har en MCW60 blokk fra før og trenger en GPU blokk til .... Hva tror dere MCW60 eller D-tek Fuzion GFX ? Skal kjøre 2stk 1200l/t pumper i loopen så flow skal jeg nok ha nok av uansett 1200l/h*2 eller ikke, jeg ville ikke tatt D-Tek sin GFX blokk. Nettop fordi den er så veldig restriktiv. Jada, du skal ha 2x 1200, men det er ikke vits i å kvele loopen fordetom? Tipper det er to stk. MCP655? Det er jo nok kraft da, men det er heller liten forskjell i ytelse på en MCW60 og en D-Tek GFX blokk. Og det lille ekstra som GFX har mister det (og litt til) pga. de er så restriktive. PS: Er det noen (helst i Bergen) som har e eller to DDR2 minnebrikker til låns? Mine skal sendes inn og vil ikke sitte uten PC i to uker Jeg vil selvsagt betale frakt og andre omkostninger, go det er samme hva slags brikker det er, så lenge det er DDR2 EDIT: Blir ikke mer jalla enn en CPU til 8 (45 kroner?) dollar Endret 9. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Har 2x512mb:) Som du kan låne. Men da må jeg sende dem til deg. Bor i Bodø.. Men du kan jo like godt sende en mail til en eller annen nettbutikk å spørre om de har mulighet til å sende den en 1gb (hva er det de ligger på nå? 100-200kr?) som brev til deg eller noe slik? eventuelt se om noen i bergen har. Vet ikke om dere har noen gode pc-butikker.. Også da har du en brikke liggende hvis noe slikt måtte skje igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg