Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei huff...

Har fått alt utenom radiatoren som jeg må bestille på nytt fra SideWinders.

Den 15. forhåndsbetalte jeg for PA120.3 direkte fra ThermoChill.com, og i går fikk jeg mail om at det hadde skjedd en feil, og at den ikke var sendt. Feilen var at de hadde beregnet feil frakt, så de måtte først få over 220 kroner ekstra!

Så da sendte jeg svar at de kunne sende den til meg nå, men jeg kom ikke til å betale en krone mer, eller jeg kunne få pengene tilbake.

Nå har jeg fått pengene tilbake, og skal bestille fra SideWinder så snart de kommer på konto.

Lenke til kommentar

Det har jeg, men den er en del av det settet jeg kjører nå :)

Jeg kommer til å la resten ligge til jeg skal montere hele settet.

Hovedkortet er forresten kommet, og skal putte det inn en av dagene etter helgen. Mattetentamen på Mandag, så kan ikke gjøre det i helgen.

Må jo teste om det fungerer som det skal :p

Lenke til kommentar

Maskinen min startet på første forsøk etter den hadde vært ubrukt i 6 måneder! Woooo.

Bruker fortsatt samme vann :!:

Ang. Swiftech sin fullcover (8800GTX) mot EK sin, hvilken gir best temperaturer?

Først hørte jeg EK sin skulle være best (derfor jeg gikk for den), men nå hører jeg Swiftech sin er best...

Lenke til kommentar

Ja fordi jeg kan ;)

Neida har 2stk ligganes også har jeg kjøpt en puff som jeg skal lage meg en ekstern WC i så da blir det også litt ekstra vannkabel som skal pumpes ....

Men om jeg gjerne vil koble en 230v kabel i puffen istedenfor å ha en lang molex kabel fra PC-en hva av deler kan jeg få kjøpt for en billig penge for å få DC med så lav rippel som mulig til vifter og pumpe ?

Kan god kjøpes i deler og loddes selv da jeg har en loddestasjon og alt som trengs ;)

Edit: Tror jeg har funnet en billig, enkel og grei løsning på problemet. siden jeg bare skal trekke rundt 6-7A på 12v og litt på 5v så kan jeg kjøpe en billig jalla PSU ta den ut av kabinettet sitt og lodde løs alle leningene og forlenge noen av de interne ;)

:thumbup:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Har en MCW60 blokk fra før og trenger en GPU blokk til ....

Hva tror dere MCW60 eller D-tek Fuzion GFX ?

Skal kjøre 2stk 1200l/t pumper i loopen så flow skal jeg nok ha nok av uansett :p

1200l/h*2 eller ikke, jeg ville ikke tatt D-Tek sin GFX blokk.

Nettop fordi den er så veldig restriktiv. Jada, du skal ha 2x 1200, men det er ikke vits i å kvele loopen fordetom? :p Tipper det er to stk. MCP655? Det er jo nok kraft da, men det er heller liten forskjell i ytelse på en MCW60 og en D-Tek GFX blokk. Og det lille ekstra som GFX har mister det (og litt til) pga. de er så restriktive.

PS: Er det noen (helst i Bergen) som har e eller to DDR2 minnebrikker til låns? Mine skal sendes inn og vil ikke sitte uten PC i to uker :( Jeg vil selvsagt betale frakt og andre omkostninger, go det er samme hva slags brikker det er, så lenge det er DDR2 :)

EDIT: Blir ikke mer jalla enn en CPU til 8 (45 kroner?) dollar :D

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Har 2x512mb:)

Som du kan låne. Men da må jeg sende dem til deg. Bor i Bodø..

Men du kan jo like godt sende en mail til en eller annen nettbutikk å spørre om de har mulighet til å sende den en 1gb (hva er det de ligger på nå? 100-200kr?) som brev til deg eller noe slik? eventuelt se om noen i bergen har. Vet ikke om dere har noen gode pc-butikker.. Også da har du en brikke liggende hvis noe slikt måtte skje igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...