The Ghost Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) men du må huske moms da !!!!! Det er 25% av kjøp summen !!!! Endret 16. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Nei, kan ikke glemme den. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Tror dere jeg får plass til å montere en 2x120 mm radiator i kabinettet mitt? Jeg tenker da med en sånn Swiftech Radbox. Endret 16. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Synes dere virklig en PA 120.3 er verd over det dobbelte av en black ice (ikke GTen) :o Dårlige bilder? Heia nokia Er under revisjon også. Tar sats på nesten alt nytt og ryddigere etter jul. Må bare få tak i en heldekkende kjøler til 8800GTS 512MB. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Den Black Ice radiatoren fra HW Labs, GT versjonen, er den bedre enn radiatorene fra Swiftech? Tenker nemlig på denne her skjønner dere: http://www.petrastechshop.com/hwlablicegts1.html Skal montere enten internt eller ekstern vannkjøling i mitt Lian Li PCV1100B. Hva tror dere om denne løsningen? Link: Endret 16. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
-MISTER- Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Her er innmaten i kassa! AC vannblokk, aquagraFX på 8800 GTX og en akryl/kobbersak fra Thermaltake for prosessor. Resten av kjølesystemet er en Thermaltake Symphony. Spekk: Vista64 P5K Q6600 8MB Ocz @ 800 MHz 24" Hp Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Spekk:Vista64 P5K Q6600 8MB Ocz @ 800 MHz 24" Hp Må si du har mye ram Jeg som bare har 6MB Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Tror jeg las den komentaren til ghost 10 ganger før jeg tok den :S Får vi et bilde av resten av kjølinga -MISTER- ? Så veldig ryddig og pent ut Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Her er innmaten i kassa!AC vannblokk, aquagraFX på 8800 GTX og en akryl/kobbersak fra Thermaltake for prosessor. Resten av kjølesystemet er en Thermaltake Symphony. Spekk: Vista64 P5K Q6600 8MB Ocz @ 800 MHz 24" Hp Hva slags GPU kjøler er det der? Den var jo diger! Er det en blanding av luft og vannkjøling? (altså vannblokk med kjøleribber og vifte) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Her er innmaten i kassa!AC vannblokk, aquagraFX på 8800 GTX Hva slags GPU kjøler er det der? Den var jo diger! Er det en blanding av luft og vannkjøling? (altså vannblokk med kjøleribber og vifte) Endret 18. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
haalo Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Den vannblokken var spinndyr. Hvordan er den i forhold til billigere blokker som de fleste her sverger til? Lenke til kommentar
-MISTER- Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Den vannblokken var spinndyr. Hvordan er den i forhold til billigere blokker som de fleste her sverger til? -Jeg er ikke helt fornøyd med vannblokken, den kunne nok vært bedre tilpasset skjermkortet. Her bør produsenten skjerpe seg litt... For en del av minnebrikkene fikk ikke fysisk kontakt med godset i kjøleren! Og det er jo bare for dumt. Her er det jeg gjorde: 1. Demontering av kjøler som ikke gjorde jobben: Asus har ikke vært gnitne med termisk pasta og tape ihvertfall...! Tipper dette var noe av forklaringen på mine varmgangsproblemer....: 2. Minnebrikker og prosessor rengjort, klar for ny pasta... Jeg måtte bruke mer termisk pasta og tape enn ønskelig for å sikre kontakt... 3. Siste montering: (Jeg tror jeg skrudde blokken av og på skjermkortet tre ganger før jeg var fornøyd med minnebrikkenes kontakt mot vannblokken. Prosessoren får god kjøling, alt er bra der. Men altså ikke like lett med de tolv minnemodulene.) -Men vannblokken gjør jobben. Med originalmontert luftkjøler kunne jeg bare spille Crysis i omlag 40 minutter før skjermen ble grøt. Nå klarer jeg ikke å fremprovosere ustabilitet selv etter 3 timers spilløkter...! Godt å kunne avslutte pc-spillingen når jeg synes det er nok. Endret 19. desember 2007 av -MISTER- Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Aluminium Grunnen til prisen er fordi vi bor i norge og at den er hel dekkenes ..... En Swiftech heldekkenes koster eks. kun 630,- og den er bedre eller en MCW60 til kun 250 !!!!! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 pakke i posten i dag Bilder og info kommer senere Regner med dere venter i spenning! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Jess. da va radiatoren montert Fikk ikke gjort så mye i dag, siden piken var på besøk. Regner med å vere klar for lekasje test i morgen. Men til godsaken: Papst vifter AC vannblokk, CPU, "cuplex PRO" AC "aquastream" vannpumpe, AC korrosjonsbeskyttelse Kuriyama, slange 3/8"ID - 1/2"OD MIST radiator, Extreme, 2x120 MIST vanntank, Plexi, Skal supplere med gpu blokk og en singel rad. til senere. + evt chipset. Tenker også å oppgradere cpu blokken med tiden. Foreløbig har jeg bare fått montert radiatoren med vifter. Gikk greit det, men viftene gir fra seg en irriterende "tikke lyd". Viftebladet på den ene vifta kommer nemmelig borti kanten. Noe jeg kan gjøre noe med, eller må jeg reklamere? Eller vil den evt. "gå seg til" med tiden? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Det er nok ikke lurt å la det "gå seg til" med tiden. Det vil kanskje føre til slitasje på komponentene. Reklamer den du. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Fikk ikke gjort så mye i dag, siden piken var på besøk.Du prioriterer helt feil! Ville reklamert på den viften. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Forresten, den Kuriyamaslangen suger! Den er nærmest like stiv som slangene som medfølger ThermalTake ferdigsett (ja, snakker av erfaring) Ellers helt OK sett Gleder meg til mitt kommer! Første pakken er hos tollen nå. Regner med å måtte betale rundt 450 kroner i toll og avgifter totalt. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Må si meg meget fornøyd med di slangene jeg Passelig stive etter min mening, og lette å tre på niplene. Hadde en strips på alle niplene i tilleg, siden de gikk litt vell lett på kanskje Kjører lekasjetesting nå. Tenker å la den gå noen timer til før jeg fyrer opp resten. Må dessuten skaffe noe kjølepasta, siden jeg rett og slett ikke klarte å fordele den jeg kjøpte utover cpu'en. Prøvde å varme sprøyten opp med vann, intet hell. Så med hårføneren (i ren desperasjon) ikke noe ressultat der heller. Satser på at min gode venn 2bb1 kan redde meg Aner ikke hva jeg skulle gjort uten han. Går fortsatt noen luftbobler gjennom slangene i skrivenestund, men "Pearl Jam - Even flow" jomer fra høytalerne nå, så jeg regner med det tar seg opp Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Forresten, den Kuriyamaslangen suger! Den er nærmest like stiv som slangene som medfølger ThermalTake ferdigsett (ja, snakker av erfaring) Ellers helt OK sett Gleder meg til mitt kommer! Første pakken er hos tollen nå. Regner med å måtte betale rundt 450 kroner i toll og avgifter totalt. Liker godt at den er så stiv som den er. Men den er ikke like stiv som thermaltake slangen. Hvis man varmer den opp mens man setter sammen settet så er den letter å jobbe med. Den blir også mjukere når systemet er i gang siden den blir varmet opp av systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg