Gå til innhold

Ditt vannkjølte system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, tenkte meg det ja ;)

Jeg kan ikke gjøre det på noen annen måte, for da får jeg veldig mye knekk i slangen. Må ha en albue eller en 90grader nippel for og få det til slik som på tegningen :yes:

Selger de slike 1/2" nippler egentlig?

PS: Er jeg ikke flink i paint? :p

post-42742-1190980961_thumb.jpg

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
Ok, tenkte meg det ja ;)

Jeg kan ikke gjøre det på noen annen måte, for da får jeg veldig mye knekk i slangen. Må ha en albue eller en 90grader nippel for og få det til slik som på tegningen :yes:

9593171[/snapback]

Du trenger noen slike Coolsleeves 1/2" OD, så får du det til.

Har selv brukt slike med stort hell :cool:

Lenke til kommentar
Ok, tenkte meg det ja ;)

9593171[/snapback]

Du trenger noen slike Coolsleeves 1/2" OD, så får du det til.

Har selv brukt slike med stort hell :cool:

9593390[/snapback]

Har sett litt på de ja ;) Men ingen som har de på lager nesten :no:

Men hvor mye (lengde) er det i en slik pakke?

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
Har sett litt på de ja ;) Men ingen som har de på lager nesten :no:

Men hvor mye (lengde) er det i en slik pakke?

9593645[/snapback]

Det er ca 100 cm i en pakke. Men send meg en PM, jeg har to blå ubrukte i din størrelse liggende (bestilte feil) ;)

Edit: rettet fra 75 til 100 cm, som er det riktige.

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Her har du klart å stappe inn utrolig mye på liten plass MiKA77! Og jeg har sansen for slike rigger med vekt på funksjon ... :cool:

Men jeg skulle gjerne ha sett mere til selve vannkjølingen. Hvilke blokker, pumpe og radiator? Er det en dualrad du har hengt bakpå, og hvordan blir temp under load?

Lenke til kommentar
Her har du klart å stappe inn utrolig mye på liten plass MiKA77! Og jeg har sansen for slike rigger med vekt på funksjon ... :cool:

Men jeg skulle gjerne ha sett mere til selve vannkjølingen. Hvilke blokker, pumpe og radiator? Er det en dualrad du har hengt bakpå, og hvordan blir temp under load?

9597826[/snapback]

hehe takker:) har en D-Tek Fuzion cpu blokk, EK 8800GTX fullblock, EK mosfetblokker, dangerden Maze northbridge og southbridge kjøler,swiftech micro reservoir, Thermochill Pa120.2(stemmer at det er en dual) og swiftech mc655 pumpe med instillingsmuligheter.. videokortet (8800GTX) overklokka ligger på 46grader idle og 50+- under load, cpu ligger på 26grader idle (ikke overklokket) og +-29-30 under load.. men har testet litt med overklokking av cpun(core2extreme x6800) og da hadde jeg den på 3.8ghz med 38grader under load, idle husker jeg ikke dessverre..

Lenke til kommentar

Ikke værst :thumbup:

Hvordan liker du radiatoren? Du har jo pene temperaturer, kjører du viftene på maks?

Jeg merker jeg begynner å bli skikkelig utolmodig på det nye hovedkortet mitt (se signatur) ...

Endret av drbo
Lenke til kommentar
drbo: gleder meg til din er ferdig :thumbup:

9601607[/snapback]

Men det tar da så ... med tid, jeg har ventet på at hovedkortet skulle komme siden august, og hatt det i bestilling siden 1. september, og så er det først ventet om to uker :no:

En kan bli i dårlig humør av mindre ...

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...