Carl Sagan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) fin fin den, var også litt større enn mine da din måler 160x240mm mens min er 140x280*50mm tykelsen din er ? Min er 392 kvadrat cm din er 384 kvadrat cm så ble vist min litt større Min er iværtfall på 1960ccm (LxBxH ??) Lengde:250mm Bredde:160mm Høye:55mm = 250x160x55=2200ccm. Ca like store mao. Ikke mye som skiller dem. EDIT: Big Typo Endret 9. september 2007 av todda7 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har lyst til og bygge en vannkjølt Shuttle , noen som har noen idéer eller inspill? EDIT: Ikke sikkert ren shuttle, men et veldig lite ett, som bare støtter Micro ATX , muligens LianLi MiniCube. sånn som pcp160 har 9457155[/snapback] Det er fullt mulig det F.eks. en MCP355 er jo liten. Så bruker du Tygon 3/8 ID slanger som kan bøyes beldig mye, og kanskje noen low profile blokker. Og du trenger jo ikke tank (T-line er jo like greit) 9457963[/snapback] Men, det blir bare plass til 2 stk 80mm radiatorer , er det litt lite hvis man skal kjøle GTX og Quad? EDIT: Venter bare på at pcp160 skal stikke innom, har noen spørsmål til han Endret 9. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 da kan få plass til flere 120mm radiatorer i Apevia X-Pack II Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hmm, tenkte litt når eg såg todda7 hadde 6 80mm vifte på raditoren. Når ein bruka 2 120mm vifte, så blir det sånn dødtpunkt midt på viften, og der er det to plassar, men med 6 80mm vifte, blir ikkje det fleire/meir dødtpunkt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ja, men som Intern sa, det ser litt... plastikk ut EDIT: Stemmer det Tharshan =) Endret 9. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har lyst til og bygge en vannkjølt Shuttle , noen som har noen idéer eller inspill? EDIT: Ikke sikkert ren shuttle, men et veldig lite ett, som bare støtter Micro ATX , muligens LianLi MiniCube. sånn som pcp160 har 9457155[/snapback] Det er fullt mulig det F.eks. en MCP355 er jo liten. Så bruker du Tygon 3/8 ID slanger som kan bøyes beldig mye, og kanskje noen low profile blokker. Og du trenger jo ikke tank (T-line er jo like greit) 9457963[/snapback] Men, det blir bare plass til 2 stk 80mm radiatorer , er det litt lite hvis man skal kjøle GTX og Quad? EDIT: Venter bare på at pcp160 skal stikke innom, har noen spørsmål til han 9458217[/snapback] veeel. Egentlig ikke da hvis du har litt gode 80mm raddiser, og ikke har noe planer om å overklokke skal det gå nokså fint. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 veeel. Egentlig ikke da hvis du har litt gode 80mm raddiser, og ikke har noe planer om å overklokke skal det gå nokså fint. 9458504[/snapback] Ehm... ja Da kommer jeg jo til og gå av henglslene :!: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) veeel. Egentlig ikke da hvis du har litt gode 80mm raddiser, og ikke har noe planer om å overklokke skal det gå nokså fint. 9458504[/snapback] Ehm... ja Da kommer jeg jo til og gå av henglslene :!: 9458543[/snapback] Vel, jeg har faktisk tenkt på å gå til innkjøp av en billig kube til LANs etc. Og da hadde ikke overklokking vært det viktigste Stabilitet og litt ytelse hadde vært enda viktigere Men nå som jeg snart skal oppgradere, da skal det overklokkes ja! (det er ikke en shuttle.) EDIT: Det har vært litt lite bilder her på de siste sidene, men jeg liker det fordetom Jeg syntes det er fint med en tråd der vi kan diskutere vannkjøling generellt. Men hvis trådstarter ikke liker det, så kanskje vi skulle laget en ny tråd hvor vi kan ha litt generell diskusjon ang. vannkjøling, så kan vi spare denne tråden, og ha bilder i denne? *vente på svar fra trådstarter* Endret 9. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) ja, en eller annen, lag den "Den store vannkjølingstråden" Endret 9. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=224&t=827988&st=0 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=224&t=827988&st=0 9459724[/snapback] Inspirert av meg Men jeg tenkte av hvis det er greit for Jonas_blomster, så kan vi like godt fortsette her da. Derfor jeg skrev *vente på svar* Endret 9. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja, men gidde ikkje å vente på svar, og det kan jo vere litt bra å ha ein med bilde og ein med diskusjon... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja, men gidde ikkje å vente på svar, og det kan jo vere litt bra å ha ein med bilde og ein med diskusjon... 9460384[/snapback] Ja, men så lar vi den gå da ville ikke være negativ, og kunne tenkt meg en slik tråd som du har laget Men jeg og andre vil nok fortsette å poste litt i denne og Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Midlertidig oppsett. Skal til å sette sammen en ny maskin med: Intel QX6700 (en særdeles klokkevennlig chip) Asus Blitz (vannkjøling på chipset, med heatpipes til mosfets fra produsent) BFG 8800gtx (vannkjølt med DD blokk fra produsent) Ett eller annet klokkevennlig minne Lian Li 2100plusII (kraftig modifisert) Swiftech Apogee GT eller GTX Black Ice Extreme3 Swiftech MCRES Micro Silverstone 850W PSU Så gjenstår det å se hvor bra det blir Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 @AveMORphine: Du burde ihvertfall gå for Apogee GT, da GTX sliter med korrosjonsproblemer. (Kobber og alu, Swiftech?) Når skal du ut med handlekurven? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 @AveMORphine: Du burde ihvertfall gå for Apogee GT, da GTX sliter med korrosjonsproblemer. (Kobber og alu, Swiftech?) Når skal du ut med handlekurven? 9461208[/snapback] D-TeK Fusion er bedre. (Men Apogee GT funker kjempe den og da.) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) @AveMORphine: Du burde ihvertfall gå for Apogee GT, da GTX sliter med korrosjonsproblemer. (Kobber og alu, Swiftech?) Når skal du ut med handlekurven? 9461208[/snapback] D-TeK Fusion er bedre. (Men Apogee GT funker kjempe den og da.) 9471126[/snapback] Men D-Tek Fuzion er jo ikke å få tak i, i Norge. Jeg skal forresten snart bestille noe greier fra Sidewinders, så hvis noen vil ha noe, så er det bare å sende en PM (Vi deler da frakten etc.) Dette er jo ikke salg eller noe, men hvis det strider imot noen regler, så vil det seff fjernes. EDIT: Og Apogee GT er så absolutt å foretrekke foran GTX syntes jeg. Min bror har Apogee GT, og jeg har GTX (skal bytte til D-Tek snart) og jeg liker hans bedre, mest pga. den har plastikktopp, og ikke alutopp (det skal vel sies at alutoppen har et beskyttende belegg, men dette er skadet i en del blokker) Endret 11. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Mitt oppsett på testbenken. Har byttet ut noen av slangene med knekkfrie slager fra TESS. Sykt stive (tenk hageslange x 3), men de duger. Noen som kan forklare de dårlige tempene? Idler på 29 og loader på 38.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er Apogee GT, MCW60 og MCW30 Pumpa er en Swiftech MCP355 Med Petrastech topp, og raddisen er en Black Ice GTX MK II 360mm Ingen grunn til disse temperaturene, no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg