Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes de heatercore'sene er direkte stygge, hvertfall i forhold til PA120.X.

9451773[/snapback]

hvem kjøper WC for å style PC'n ?

hvem bruker vel vindu i kbainettet som er litt eldre enn fjortis alderen (beklager tharshan)

hvor mye er man egenlig til radiatoren i en PC `?

Hvem bryr seg vel om hva radisen ser ut når man for bra ytesle til en billig peng ?

 

osv. osv.

9451794[/snapback]

 

Vel, jeg syntes ikke den er fin heller, men det bryr ikke meg så særlig.

 

Men det jeg ikke liker er bredden og størelsen. Den passer jo dårlig for veldig mange kabinetter.

Lenke til kommentar

Altså, for å bruke 24/7 så hadde jeg aldri kjøpt en heatercore.

 

For å benche, hadde jeg heller ikke kjøpt en heatercore, HVIS jeg allerede har en f.eks PA (som jeg har).

Skulle jeg hatt noen lavere temp enn PA'en, hadde jeg heller kjøpt en fasekjøler eller lignende.

 

Men jeg er ganske sikker på at det er en god radiator som kjøler godt!

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg synes de heatercore'sene er direkte stygge, hvertfall i forhold til PA120.X.

9451773[/snapback]

hvem kjøper WC for å style PC'n ?

hvem bruker vel vindu i kbainettet som er litt eldre enn fjortis alderen (beklager tharshan)

hvor mye er man egenlig til radiatoren i en PC `?

Hvem bryr seg vel om hva radisen ser ut når man for bra ytesle til en billig peng ?

 

osv. osv.

9451794[/snapback]

 

 

Da er jeg også "fjortis".

Jeg liker vinduer, jeg liker blått lys, jeg liker at kabinett/blokker/slanger/vifter..alt av innhold ser pent ut. Til 24/7 bruk.

Skal man primært benche er det jo greiest å ha alle komponenter liggende på gulvet/trefjøler..evt på en benk i ett fryselager(garasje). I ett eneste virvar av ledninger, slanger, rør, 20 deltavifter stripset fast på strategiske steder..etc..etc..

Da teller jo utseende nada..

Men nå synes jeg de "fargeglade" heatercore radissene var fine jeg da.. ihvertfall minst like mye fjortis-faktor som noe annet. :)

 

PS.

Man er ikke fjortis fordi man f.eks. digger dette ultimate nerde-kabinettet.

:D

Lenke til kommentar

Nei Nei er det ryddig ensfarget og ikke for mange lys i kabinettet kan det se fint ut, men de som bare setter inn en led viter her og der og et neon lys her og der og har kabler strød rundt overalt synes jeg blir sånn man gjør før man vokser det fra seg og vil ha det stilrent og pent ;)

 

Ser man på XS finner amn noen fine fine eks. ;)

Lenke til kommentar
Nei Nei er det ryddig ensfarget og ikke for mange lys i kabinettet kan det se fint ut, men de som bare setter inn en led viter her og der og et neon lys her og der og har kabler strød rundt overalt synes jeg blir sånn man gjør før man vokser det fra seg og vil ha det stilrent og pent ;)

 

Ser man på XS finner amn noen fine fine eks. ;)

9453986[/snapback]

 

Helt enig!

 

Jeg liker lite lys, men nok til at man kan se hva som er inni kassen.

 

Jeg vil også ha en RYDDIG kasse. Det at det er ryddig har mye å si for meg, og det er derfir jeg har litt lyst å selge mitt kabinett med tiden for å kjøpe en LianLi Cube, selv om den er litt dyr. (2100 pluss alt ekstra, det medfølger jo nesten ikke en dritt)

 

Men det skal være stilrent og ryddig :) Det eneste som har lov å henge over komponentene, er slanger.

Lenke til kommentar

driver på å bencher litt nå med 1stk heatercore da jeg ikke veit hvor jeg skal plasere den siste pluss at jeg må rense den litt først :p

 

Er jo heller ikke lnege til jeg og hifiking ksal levere tilbake, men jeg klarte kjøre AQ3 702/1620/1224 (2448Mhz) også klarte jeg første testen i 3dmark06 også merket jeg i AQ3 at jeg fikk litt dårligere emd så høy minne hastighet at ejg stilte den ned til 1215 og startet opp 3Dmark06 igjen og da kraset den frø den i det heletatt startet testingen :(

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
aq3stabiltcu8.jpg
Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
jo, men den er rotete så der har advaselen kommet :p

 

Skal ta none bilder i enste reklame ...

 

Ser på TVNorge derfor tar jeg becnhe kvelden idag ;)

 

Edit: er vist aktuelt og været nå så da kan jeg vel ta et bilde :p

9454669[/snapback]

Den filmen er ikke noe bra, pluss at nå er det sporten og været :p

Ta noen bilder nå :thumbup:

Edit: Ser du fikk det med deg ja.

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
jepp pent og ryddig ;)

 

Den funker strålene, emn amn burdte ha 100% flat flate på CPU og Kjøler ellers blir den inneffektiv ....

9454924[/snapback]

En kompis kjøpte 2 slike tuber fra sidewinders, så lurer på om det er mye og hente ved og bruke dette fremfor Artic silver5? Må man planslipe osv.. med flytende metall?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...