Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de er tykke og har ektra areal så man kan feste blant annet 140mm vifter på dem og de kjøler veldig godt fordi de ikke er malt inni finnene også er det sikkert mange andre ting som også spiller inn, men jeg vet at de er veldig gode :thumbup:

9451054[/snapback]

Hvor kjøper du disse da?

Er de bedre en Thermochill PA serien?

Endret av LockNess
Lenke til kommentar

PA serien til themochill er ikke laget av heatcore, theemochill lages i UK, og derfor er de dobelt så dyre som alle andre radiatorer som er laget i asia.

 

Og Heatcore er beregnet for kjøretøy, som biler og motorsykkeler, og da er det jo logiskt at de yter best med kraftige vifter, som de deltaene som du har ghost.

 

Til normalt pc bruk med stille vifter, så er themochill bedere.

 

Så er det også vanskelig å motere en heatcore på en grei og fin måte siden den ikke har noen form for monteringshull.

Lenke til kommentar
Har en singel heatercore og den yter like bra som en dual( som er såkalt beregna til pc) med samme viftene....så å si at Thermochill er bedre til pc er jeg sterkt uenig i.

Så hvis man tar pris og ytelse er det så å si ingen andre radiatorer som kan måle seg med de.

9451259[/snapback]

 

Enn en dual thermochill? Det ville jeg likt å se noen teste med biler av...

Lenke til kommentar

vet den er lager for kjøretøy, men den uyter også godt på lavere RPM vifter ;)

 

Mine vifter på 7v drar denne superfint og da er det ikke mye støy som lages ;)

blir noe rundt 85CFM

 

uansett så synes jeg heatercore er mye bedre uansett vifter da jeg faktisk bryr meg om prisen :p

 

Fluesopp/Tharshan Sender dem idag så da har dere dem nok enten til mandag eller tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Har en singel heatercore og den yter like bra som en dual( som er såkalt beregna til pc) med samme viftene....så å si at Thermochill er bedre til pc er jeg sterkt uenig i.

Så hvis man tar pris og ytelse er det så å si ingen andre radiatorer som kan måle seg med de.

9451259[/snapback]

 

Enn en dual thermochill? Det ville jeg likt å se noen teste med biler av...

9451272[/snapback]

 

Thermochill er en av de få, men ikke nok til å rettferdiggjøre prisen. Og mange syns heatercore er bedre enn thermochill...alt etter smak og behag.

Jeg syns personlig at thermochill er meget bra radiatorer, men ikke til den prisen nei. Men hvis man skal ha en stille pc, så anbefaler jeg ikke heatercore, men folk som klokker og tåler litt lyd så er den helt gull. Så man må velge etter behov, når jeg skulle velge radiatorer til prosjektet mitt så var jeg ikke i tvil på hva jeg skulle bruke.

Ghost: Kult :thumbup:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg synes de heatercore'sene er direkte stygge, hvertfall i forhold til PA120.X.

9451773[/snapback]

hvem kjøper WC for å style PC'n ?

hvem bruker vel vindu i kbainettet som er litt eldre enn fjortis alderen (beklager tharshan)

hvor mye er man egenlig til radiatoren i en PC `?

Hvem bryr seg vel om hva radisen ser ut når man for bra ytesle til en billig peng ?

 

osv. osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...