Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg skal jo som sagt ha Thermochill PA120.3 i mitt LCS kabinett. Og jeg har regnet ut av det er plass til raddisen der, men det er ca. 22-24 millimeter mellom raddisen og kabinettet da, så viftene blir akkurat litt for tykk. Er det mulig å skyve utover selve det radiatorfestet? Evt. får man tak i 12cm vifter som er 20mm tykke?

9428698[/snapback]

 

Jeg skal selv sette inn samme radiator i mitt Kandalf LCS (+ en PA120.1 bak i kabinettet). Hos meg fant jeg ut at det akkurat var plass til viftene "mellom" døren og kabinettet, 26mm. :cool:

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Men jeg skal jo som sagt ha Thermochill PA120.3 i mitt LCS kabinett. Og jeg har regnet ut av det er plass til raddisen der, men det er ca. 22-24 millimeter mellom raddisen og kabinettet da, så viftene blir akkurat litt for tykk. Er det mulig å skyve utover selve det radiatorfestet? Evt. får man tak i 12cm vifter som er 20mm tykke?

9428698[/snapback]

 

Jeg skal selv sette inn samme radiator i mitt Kandalf LCS (+ en PA120.1 bak i kabinettet). Hos meg fant jeg ut at det akkurat var plass til viftene "mellom" døren og kabinettet, 26mm. :cool:

9428783[/snapback]

 

Nice :D (Men jeg tror det ikke er plass til viftegriller da, men det driter jeg i :D)

 

EDIT: Kan du (drbo) poste igjen hva du skal ha inni din PC av cannkjølingsutsyr og hardware?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Hva skal du med både en trippel, og en singel til bak? Det kan vel ikke være så mye å tjene på det?

9428844[/snapback]

 

 

En stor dose galskap (bra madammen ikke er på forumet) :blush: , komplett vannkjøling (alt unntatt PSU, se arbeidslogg i signatur for hardware/vannkjøling), q6600 B3 (litt klokking) og Asus P5E3 (blir svært varmt ved klokking sies det), ett eller to heftig(e) grafikkkort (har bare ikke bestemt meg for hvilket enda), tunge programmer, samt stort areal slik at jeg kan kjøre mest mulig lydløst ... :cool:

 

Men mest fordi jeg har lyst ... :innocent:

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Hva skal du med både en trippel, og en singel til bak? Det kan vel ikke være så mye å tjene på det?

9428844[/snapback]

 

 

En stor dose galskap (bra madammen ikke er på forumet) :blush: , komplett vannkjøling (alt unntatt PSU, se arbeidslogg i signatur for hardware/vannkjøling), q6600 B3 (litt klokking) og Asus P5E3 (blir svært varmt ved klokking sies det), ett eller to heftig(e) grafikkkort (har bare ikke bestemt meg for hvilket enda), tunge programmer, samt stort areal slik at jeg kan kjøre mest mulig lydløst ... :cool:

 

Men mest fordi jeg har lyst ... :innocent:

9428922[/snapback]

 

Likte den siste grunnen best :cool:

Lenke til kommentar

Vel her er radiatorene, de 2 Gule er mine og de andre er ikke det, men det skal ikke være vanskelig å få vannet til å holde rom temp nå med Delta viftene jeg har ligganes og 4x dual heatercore :p

 

NB... Tharshan ikke se bak spoiler hvis du ikke vil se fargen ennå :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bilde001xn4.jpg

bilde002cs6.jpg

bilde003nr4.jpg

Den jeg bruker nå

bilde005xx7.jpg

 

Så må jeg spørre meg selv hvor har jeg gjort av mitt kjære 8800GTX ?

bilde004oj2.jpg

 

Edit: håper dere liker bildene ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Tror ikke det er så mye bedre enn med 2stk og jeg har ikek overgang fra 3/8 til 1/2 og ikke har jeg plass heller og har "bare" 4stk Deltavifter ikke 8stk og jeg skal levere de fra meg så nye som mulig hadde jeg vist hvilken farge som kom i hvilken hadde jeg åpnet eksene engang, de kom nemløig i 3 seperate esker som var teipet isammen så da har jeg alt esker når jeg skal sende dem ;)

 

Kan godt få adressen engang til over PM, sender den enten imorgen eller mandag ;)

 

Samme gjelder deg fluesopp ;)

 

Edit: om jeg skulle bruke alle hadde jeg iværtfall hatt kjøling nok til dette ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...