Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DCC-1 pumpe. Jeg plugga den blå RPM ledningen til hovedkoret og satt på alarm som aktiveres med fan failure. Så jeg satt å spilte Day og defeat og det begynte å beepe.

9272229[/snapback]

 

Synd det der ja :(

 

MEN: Spiller du Day of Defeat eller Day of Defeat Source? :p Day of Defeat er n1 :D (hva kaller du deg der?)

Lenke til kommentar
Kjempetrist det der Hellemyr  :(

 

Hadde du moddet pumpen? Og kan det ha noe med saken å gjøre?

 

(er nyskjerrig da jeg har tenk på en slik pumpe selv, samt kanskje modde litt ...)

9272880[/snapback]

Tror han kjøpte pumpen med ferdig modda top.

 

PS: Det er ikke lov med 5 linjer i signaturen, ville fjernet det før moderator.

Lenke til kommentar
PS: Det er ikke lov med 5 linjer i signaturen, ville fjernet det før moderator.

9273170[/snapback]

Det er nok bare 4 i Hardware.no - Dynamisk skin :)

9273178[/snapback]

 

 

Det var nok bare fire linjer (som er maks), men jeg reduserte fonten, så går det sikkert bedre. :blush:

 

Takk for tips .. :cool:

Lenke til kommentar

Kjører selv standard Kandalf LCS, men skal kjøpe ny pumpe, tank/t-line og cpu blokk i nær fremtid. Hvilken side er det som har billige priser nå? Kan godt være utenlandsk

 

Slenger opp et bilde når jeg finner kamereat (burde ikke ta lang tid)

 

Edit: Lillesøster har stukket av med kameraet, bilde kommer i løpet av dagen :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Kjører selv standard Kandalf LCS, men skal kjøpe ny pumpe, tank/t-line og cpu blokk i nær fremtid. Hvilken side er det som har billige priser nå? Kan godt være utenlandsk

 

Slenger opp et bilde når jeg finner kamereat (burde ikke ta lang tid)

 

Edit: Lillesøster har stukket av med kameraet, bilde kommer i løpet av dagen  :p

9275777[/snapback]

 

Ville heller byttet radiatoren enn CPU-blokk. Er nok noe mer å hente der, tror jeg. Den gamle typen radiatorer fra Tt er ikke gode (tette lameller, runde rør som er veldig tynne).

Lenke til kommentar

Har planer om et radiaotor skifte også, egentlig hele vannkjølingen, men tar det litt av gangen på grunn av økonomien og cpu blokk + pumpe/tank er først ut, har sett litt på å kjøpe med chipsetkjøling, men vet ikke om jeg skal ha det enda, kanskje kjøpe en cooltek trippel rad istedenfor... ;)

 

Edit: Mcp 350 er vel en god pumpe? Lenge siden jeg har drevet med dette nå :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

nope MCP350 er ikke noe å gå for da den skal bråke en del (D4 (?)) og du finner den nok bare brukt gå heller for MCP655 du ;)

 

Du kjøpt alt du skal ha billig på sidewindercomputers.com

 

Edi: husker du var så glad for at du hadde kjøpt LCD og lagde egen tråd om det på forumet og det var himmel og jord i et, men så fort du skulle bytte ut da :dontgetit: (:evil:)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...