Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så.

 

Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har.

9261824[/snapback]

 

Da har du sikkert kjøpt noen med altfor tynne vegger, for de jeg har skal veldig mye til før kollapser.

9264964[/snapback]

 

Jeg sier ikke at de kolapser, og jeg syntes de er beder enn primolex slangene jeg har, men syntes de skuffet litt, med tanke på at de skal være det beste.

 

Men nå må jeg tilbake til arbeid, har ikke fått gjort noe i dag, og mamma er rasendes, fordi jeg jobber på vaskeromet, og har fylt benken med data deler. :)

Lenke til kommentar
Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så.

 

Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har.

9261824[/snapback]

 

Da har du sikkert kjøpt noen med altfor tynne vegger, for de jeg har skal veldig mye til før kollapser.

9264964[/snapback]

 

Jeg sier ikke at de kolapser, og jeg syntes de er beder enn primolex slangene jeg har, men syntes de skuffet litt, med tanke på at de skal være det beste.

 

Men nå må jeg tilbake til arbeid, har ikke fått gjort noe i dag, og mamma er rasendes, fordi jeg jobber på vaskeromet, og har fylt benken med data deler. :)

9265050[/snapback]

 

Hvordan fungerer gpu blokken ?

Lenke til kommentar
Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så.

 

Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har.

9261824[/snapback]

 

Da har du sikkert kjøpt noen med altfor tynne vegger, for de jeg har skal veldig mye til før kollapser.

9264964[/snapback]

 

Jeg sier ikke at de kolapser, og jeg syntes de er beder enn primolex slangene jeg har, men syntes de skuffet litt, med tanke på at de skal være det beste.

 

Men nå må jeg tilbake til arbeid, har ikke fått gjort noe i dag, og mamma er rasendes, fordi jeg jobber på vaskeromet, og har fylt benken med data deler. :)

9265050[/snapback]

 

Hvordan fungerer gpu blokken ?

9265062[/snapback]

 

Har ikke fått testet den enda, men har en følese at den er ganske restrektiv, men poster noen bilder av det ferdig oppsete snart, må bare finne pinsetten, så jeg kan tukle litt med noen molex kontakter.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å få kjøpt sånn radiator som følger med resterator 1 uten pumpe og sånne ting? eller en annen lignende passiv radiator?

8773349[/snapback]

Selv så vet jeg bare om cora serien og evnt. hvor du kan kjøpe det har jeg ikke peil på .....

9265319[/snapback]

Tysk ffs!

 

http://www.google.com/translate?langpair=d...44072ed0b6d69e4

God bless Google! :love:

Lenke til kommentar

Trokke det.

 

Den radiatoren det er nok dårliger enn en god 120.2 radiator.

 

Men pcen min er ferdig, og det samme er batteriene på kameraet, så skal knipse noen bilder når jeg kommer hjem ifra jobb imorra.

9266026[/snapback]

 

 

Det kommer vel an på hvor mye man skal kjøle ned. Se på den radiatoren på microplex.no som har plass til 15 stk. 12 cm vifter, den er beregnet for clusterløsninger, altså mange CPUer som skal kjøles samtidig, og da kan det være greit med en stor raddis ;)

 

Men til en valig PC, så er nok en god 120.2 bedre :p (og mye mer plassbesparende ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...