WheelMan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De funker fett til og kjøle deg ned en varm sommerdag , de flytter en del luft , spesielt med 4 stk... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hepp en god del på fult da er demitt private F16 som letter og det rister en del også da de som spøyter luft på GFX ikke er festet helt optimalt Edit: også har jeg 2stk av denne råtassen, men bruker de ikke nå da jeg ikek har fått skaffet en viftestyring til dem ennå Endret 9. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Det er billig vifter skal finne link jeg Sånn da har jeg link og de kostet kun 70,- stk [LINK] 9246844[/snapback] Når jeg skal bestille vannkjølingsdeler fra SideWinders, skal jeg fan meg ha to slike Endret 10. august 2007 av Farnsworth Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fikk 4 stk slengt etter meg omtrent jeg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) ? Edit: råtassene mine kostet 17,- stk Endret 10. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 bruk 90% alkohol om ikke mer så skal det vel gå ann å bruke skjermkortet igjen, dumt det med at det kom så mye på engang da hos meg så var den også litt sånn viren første gangen, men hos meg så kom det bare en litt for står "dråpe" på typpen av sprøyten ikke halve sprøyta Nå bruker jeg 7/16 men det vet du kanskje ? 9246698[/snapback] Sjermkorte er rent nå, satt i hele går og nesten hele flaska med isopropanol forsvant. Det er foresten et GTO. Ja det er 7/16 på 1/2 nippler jeg også bruker. Så må jeg finne en lur måte å feste radiatoren på, tror jeg må dreie noen hylser eller lagen en brakett eller noe som jeg kan feste den med, og det får jeg ikke gjort før på mandag. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Så du holder med 7900GTO ennå ? Klarte ikke å laveære når 8800GTX kom på markedet da var mine 2 GTO ute av huset nokså raskt og tilbake til X1900XT () imens jeg fikk spart opp til 8800GTX Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen nye deler å leke med. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Herlig å se sånne bilder, Ser du skal bruke det på et ASUS HK a LGA775 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jepp det blir nok et P5K hovedkort kombinert med enten en dual eller quad CPU. Vanskelig å avgjøre Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Men du vet om du snur den så passer den de fleste Gigabyte kort og kan anbefale Gigabyte sine P35 kort Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fikk satt isammen loopen, og fant ut at begge plastnipplene på radiatoren lakk, så da var det å ta ut radiatoren og på med noe gjengetape. Har vann i loopen nå og lar pumpa stå på over natta for å få ut all luften som er i. Kommer med noen bilder nå. Nå er det bare alt av kabler som skal på plass, så er det ferdig Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 hvordan er egentlig de tygon slangene iforhold til primofleks slangene? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fikk satt isammen loopen, og fant ut at begge plastnipplene på radiatoren lakk, så da var det å ta ut radiatoren og på med noe gjengetape. Har vann i loopen nå og lar pumpa stå på over natta for å få ut all luften som er i. Kommer med noen bilder nå. Nå er det bare alt av kabler som skal på plass, så er det ferdig 9260716[/snapback] Hvilken radiator er det? Er det Swiftech MCR220? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så. Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så. Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har. 9261824[/snapback] Ikke bra. Men det kommer vel litt an på tykkelsen av slangen (OD minus ID), og beruker man coolsleeves, så er det vel ikke så stort problem. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så. Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har. 9261824[/snapback] Da har du sikkert kjøpt noen med altfor tynne vegger, for de jeg har skal veldig mye til før kollapser. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fikk satt isammen loopen, og fant ut at begge plastnipplene på radiatoren lakk, så da var det å ta ut radiatoren og på med noe gjengetape. Har vann i loopen nå og lar pumpa stå på over natta for å få ut all luften som er i. Kommer med noen bilder nå. Nå er det bare alt av kabler som skal på plass, så er det ferdig 9260716[/snapback] Hvilken blokk er det du har på gpu'n ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tenkte å starte med å hvise dere hvor rett min CPU er :!: Oppdaget dette da jeg tok av vannblokken prøvde å ta bilde av hvor det var kontakt på blokken, men det var ikke så lett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvilken blokk er det du har på gpu'n ? 9265001[/snapback] Han har en heaterkiller og det er et tysk merke ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg