Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruk 90% alkohol om ikke mer så skal det vel gå ann å bruke skjermkortet igjen, dumt det med at det kom så mye på engang da hos meg så var den også litt sånn viren første gangen, men hos meg så kom det bare en litt for står "dråpe" på typpen av sprøyten ikke halve sprøyta :lol:

 

Nå bruker jeg 7/16 men det vet du kanskje ?

9246698[/snapback]

 

Sjermkorte er rent nå, satt i hele går og nesten hele flaska med isopropanol forsvant. Det er foresten et GTO.

 

Ja det er 7/16 på 1/2 nippler jeg også bruker.

 

Så må jeg finne en lur måte å feste radiatoren på, tror jeg må dreie noen hylser eller lagen en brakett eller noe som jeg kan feste den med, og det får jeg ikke gjort før på mandag.

Lenke til kommentar

Fikk satt isammen loopen, og fant ut at begge plastnipplene på radiatoren lakk, så da var det å ta ut radiatoren og på med noe gjengetape. Har vann i loopen nå og lar pumpa stå på over natta for å få ut all luften som er i.

 

Kommer med noen bilder nå.

 

post-107396-1186877468_thumb.jpg

 

post-107396-1186877478_thumb.jpg

 

Nå er det bare alt av kabler som skal på plass, så er det ferdig

Lenke til kommentar
Fikk satt isammen loopen, og fant ut at begge plastnipplene på radiatoren lakk, så da var det å ta ut radiatoren og på med noe gjengetape. Har vann i loopen nå og lar pumpa stå på over natta for å få ut all luften som er i.

 

Kommer med noen bilder nå.

 

post-107396-1186877468_thumb.jpg

 

post-107396-1186877478_thumb.jpg

 

Nå er det bare alt av kabler som skal på plass, så er det ferdig

9260716[/snapback]

 

Hvilken radiator er det?

 

Er det Swiftech MCR220?

Lenke til kommentar
Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så.

 

Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har.

9261824[/snapback]

 

Ikke bra. Men det kommer vel litt an på tykkelsen av slangen (OD minus ID), og beruker man coolsleeves, så er det vel ikke så stort problem.

Lenke til kommentar
Er ikke serlig inponert av tygon slangene, de er så myke at de nesten kolapser under sin egen vekt. De er nok ikke verd pengene, men fant ikke noen andre sotre slange så.

 

Det er en thermochill 120.2 radiaror jeg har.

9261824[/snapback]

 

Da har du sikkert kjøpt noen med altfor tynne vegger, for de jeg har skal veldig mye til før kollapser.

Lenke til kommentar
Fikk satt isammen loopen, og fant ut at begge plastnipplene på radiatoren lakk, så da var det å ta ut radiatoren og på med noe gjengetape. Har vann i loopen nå og lar pumpa stå på over natta for å få ut all luften som er i.

 

Kommer med noen bilder nå.

 

post-107396-1186877468_thumb.jpg

 

post-107396-1186877478_thumb.jpg

 

Nå er det bare alt av kabler som skal på plass, så er det ferdig

9260716[/snapback]

 

Hvilken blokk er det du har på gpu'n ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...