Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde lekket fra nippelen til VGA blokk som ikke var ordentlig skurdd til da det stod at du bare skulle vedne den engang etter at den "stoppet" altså ikke skru den helt inn til det ikke går lenger .....

 

Og den hjemmelagde tanken er det lekk ved den ene nippelen så der tar ejg bare litt papir under og bytter innimellom til jeg har fått bygd det nye kabinettet ;)

Lenke til kommentar

Vel kommer ikke lenger da jeg får restart på 535FSB .....

Som det står på validerings linken så er det et GA-P35-DS4

Også er jeg super ueldig med CPU' min :thumbdown:

Selv på 1.7v så kommer den ikke lenger enn 3.7Ghz superpi 1m stabil :thumbdown:

 

Har en 29B revision B2 .....

 

En med revision G0 (E6850) klarer 4.2Ghz på 1.57v :dontgetit:

Skal få tatt den 133FSB mod'n, men foreløpig har jeg ikke noe ta den med men håper jeg kommer lenger da ....

Lenke til kommentar
Vel kommer ikke lenger da jeg får restart på 535FSB .....

Som det står på validerings linken så er det et GA-P35-DS4

Også er jeg super ueldig med CPU' min :thumbdown:

Selv på 1.7v så kommer den ikke lenger enn 3.7Ghz superpi 1m stabil :thumbdown:

 

Har en 29B revision B2 .....

 

En med revision G0 (E6850) klarer 4.2Ghz på 1.57v :dontgetit:

Skal få tatt den 133FSB mod'n, men foreløpig har jeg ikke noe  ta den med men håper jeg kommer lenger da ....

9180826[/snapback]

Hmm, noen P35 kort er helt syke på FSB. Har sett dem kjøre over 650FSB, og det spi 1m stabilt.

 

Var ikke så heldig med Xeon'en min jeg heller, stepping 32b. Klokker 3.6GHZ 24/7 stabilt, på 1.5V. (Xeon 3070=E6700).

 

Hovedkortet klarer knappe 450FSB, rammen klarer 550MHZ(500 standard).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk pakken min idag fra sidewinders, de fikk sendet den avgårde litt sent fordi de ikke hadde den typen slange som jeg hadde bestile inne på lager, men på grunn av det så betalte de frakten for meg, som har på 40$ :)

 

Regnet med at jeg kom til å sitte på maskinen min å skrive dette, men komplikasjoner opstpd under montering av den nye kjølinga.

 

Jeg har coolaboroty kjølepasta som har en konsistens som likner på flytendes loddetinn. Da jeg skulle ta å smure på kjølepastaen på GPUen så hadde noe av den stivnet i tuppen på spøyten, så da det kom noe ut av spøyten med kjølepasta så kom halve tuben på en gang, i en volsom sprut. Og ingenting av det traff selve gpu brikken, men traff heller den lille byen med transistorer på prntkortet.

 

Og på produktbeskrivelsen så står det at pastaen leder strømm veldig godt, og at man på passe på at man ikke får noe på transistorene rundt sokkelen. Jeg fikk jo sefølgelig havle tuben smurt utover hele printkortet til sjermkortet. Og siden det har samme konsistens som flytendes loddetinn, så er det umuligt å tørke det opp.

 

Så jeg har brukt hele dagen på å rengjøre sjermkortet mit, og har fått montet blokkene på cpu og gpu.

 

Så må jeg finne på noe lurt som jeg kan bruke til å plugge T linen min.

 

Men får uansett ikke pcen min ferdig før i neste uke, fordi jeg venter på en pakke ifra Vcore.

 

Og et lite tips til deg, Ghost.

 

Jeg så at du hadde store problemer med å tre tygon slangen din over 1/2" nippeler.

 

Ta en Q-tips og en dråpe salo på tuppen (en dråpe er nokk ;) ) og smør det på nippelen, og dytt slangen fort over i en bevegelse. Da går det lekendes lett å tre slange over :)

Lenke til kommentar
Fikk pakken min idag fra sidewinders, de fikk sendet den avgårde litt sent fordi de ikke hadde den typen slange som jeg hadde bestile inne på lager, men på grunn av det så betalte de frakten for meg, som har på 40$  :)

 

Regnet med at jeg kom til å sitte på maskinen min å skrive dette, men komplikasjoner opstpd under montering av den nye kjølinga.

 

Jeg har coolaboroty kjølepasta som har en konsistens som likner på flytendes loddetinn. Da jeg skulle ta å smure på kjølepastaen på GPUen så hadde noe av den stivnet i tuppen på spøyten, så da det kom noe ut av spøyten med kjølepasta så kom halve tuben på en gang, i en volsom sprut. Og ingenting av det traff selve gpu brikken, men traff heller den lille byen med transistorer på prntkortet.

 

Og på produktbeskrivelsen så står det at pastaen leder strømm veldig godt, og at man på passe på at man ikke får noe på transistorene rundt sokkelen. Jeg fikk jo sefølgelig havle tuben smurt utover hele printkortet til sjermkortet. Og siden det har samme konsistens som flytendes loddetinn, så er det umuligt å tørke det opp.

 

Så jeg har brukt hele dagen på å rengjøre sjermkortet mit, og har fått montet blokkene på cpu og gpu.

 

Så må jeg finne på noe lurt som jeg kan bruke til å plugge T linen min.

 

Men får uansett ikke pcen min ferdig før i neste uke, fordi jeg venter på en pakke ifra Vcore.

 

Og et lite tips til deg, Ghost.

 

Jeg så at du hadde store problemer med å tre tygon slangen din over 1/2" nippeler.

 

Ta en Q-tips og en dråpe salo på tuppen (en dråpe er nokk  ;) ) og smør det på nippelen, og dytt slangen fort over i en bevegelse. Da går det lekendes lett å tre slange over  :)

9245569[/snapback]

 

Huff og huff :p

 

Nei ikke bra det du gjort med skjermkortet ditt. Hva slags skjermkort er det?

Lenke til kommentar

bruk 90% alkohol om ikke mer så skal det vel gå ann å bruke skjermkortet igjen, dumt det med at det kom så mye på engang da hos meg så var den også litt sånn viren første gangen, men hos meg så kom det bare en litt for står "dråpe" på typpen av sprøyten ikke halve sprøyta :lol:

 

Nå bruker jeg 7/16 men det vet du kanskje ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...