Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk pakke fra petras i dag.

Fuzion blokk

mcw60 gpu

2 stk EK chipsetblokker til NB/SB

Gel uderlag til pumpe

+div småtteri

 

Kostet langt over 200kr, og i min totale iver når jeg bestilte (+ det faktum at jeg bestilte når jeg stod opp kl 0430 en morgen) glemte jeg å be dem sette ned verdien på pakken som var satt til 40$. Gjett hva, ingen toll! Gleder meg til resten jeg trenger kommer fra coolerkit. Da blir det blokker til vreg x2, liang d5 pumpe, cooltech radis, f-fittings og resten jeg trenger.

Må få ut fingeren og begynne med kabinettet, hobbyplatene ligger klare, mb brett og alt av hw.

 

Bilder kommer når det er noe å vise frem

Lenke til kommentar

Herregud, jævela møkka posten, forbanna tulle toll og møkka vcore som alrdi kan gjøre noe riktig!

 

Bestile vannkjøling fra vcore før sommeren, de gidder sefølgelig ikke å sette verdien på pakken, selv om de sa at de skulle gjøre det. Så pakken blir stoppet i tollen. Og tollen bruker nesten 2 uker på å fortelle meg at pakken er blit stoppet, og ytterlige 1 uke på sende den til meg når jeg har bekreftet at jeg er villig til å hoste opp litt toll penger.

 

Endelig ankommer pakken postkontoret, og posten skal ha 666kr i fortollingsfaktura på en pakke som kosa 2k. jaok, masse gebyrer og avgifter og sånt tull.

 

Åpner pakken, Det mangler en del. Haha. Vcore har sendt radiator grill isteden for radiator shrud, eller hva det er på norsk. Sender mail til Vcore, se sender en pakke med shrud tingen.

 

Shrud tingen blir stoppen i tollen, tulle tollen bruker bare 1 uke på å sende meg brev om at de har stoppet den, og at de trenger fortollingsdokumentasjonen mangler. Jeg faxer dem fortollingsdokumentasjonen, og etter 4 dager så er pakken på veien igjen.

 

Får hentlapp, og det står det at jeg må betale 661kr i fortollingsfaktura, fordi Vcore ikke har merket pakken orntelig. Selv om jeg alrede har betalt 666kr.

 

Jeg ringer postens kundeservise, og etter ca 10min venting, så får jeg kontakt med noen. En idiotisk nybekynner sefølgelig, som ikke kan noe. Jeg forklarer saken min. Han vet sefølgelig ingenting, og går og spørr noen andre. Jeg må vente 5 min til. Og han sier at jeg må sende mail til tolltullingene, og gir meg en email adresse til toll-ting utland.

 

Jeg seder mail til toll-ting utland, og får dette: This is an automatically generated Delivery Status Notification.

 

Delivery to the following recipients failed.

 

Jeg ringer posten igjen, kommer i kontakt med en annen, som setter meg over til tollen. Tollen sier at jeg må sende en mail til en eller annen [email protected]. Jeg sender mail, og har enda ikke fått svar.

 

Jeg går inn på tollen.no og sender mail til de derifra, får en mail tibake som bekrefter at jeg har sendt mail, og at mailen vil bli behandlet. Har enda ikke fått noe svar.

 

Så snakket jeg med min bror over msn, han jobber med regnskap i et høyt hus i oslo. Noen av kolegaene til han jobber i tollen før, og de sa at jeg burde hente shrud pakka og betale det som det koster, og at tollen kommer til å betale meg tilbake.

 

Jeg går med med hentelapp og bankkort til postkontoret for å hente den. Det var i dag (30.07) På hentlappene ( de sende med like godt 2 hentelapper) står det at pakken blir sendt tilbake til mottaker 01.08 2 dager til. Kommer ned på post kontoret og får vite at de har sendt pakken min tilbake til mottaker, og at den ble sednt i dag. Postdama ringer til posten og hører om de kan stoppe pakken, siden den fortsatt er i Kr.sand. De var ikke sikker på om de kunne det, men de skulle ringe tilbake når de fikk vite mere. De ringer tilbake, og de fikk ikke stoppet pakken, som ligger i Kr.sand i dette øyeblikk. Og jeg må sende mail til Vcore å si at de skal sende pakken en gang til.

 

Og orderen min ifra Sidewinder som jeg bestilte for 6 dager siden er satt på hold. Så jeg sedte en mail til de og spurte hva som er galt.

 

Tror ikke dere kommer til å se noen bilder ifra min side på en god stund. :hrm:

 

BTW: noen som har lyst på en rad grill fra Thermochill, Vcore sende meg den istenden for shrud, jeg sa at jeg skulle sende den tilbake, men det kan de bare glømme.

 

EDIT:

 

Fikk mail ifra Sidwinder nå.

 

Espen I am not sure why this didn't ship Wednesday last week, it will today

as I have more Tygon 7/16" in stock.

I'm not going to charge you for shipping, and will underdeclare the customs

form as we had discussed

You'll get an email momentarily. Your new total will be $120.20

 

I just don't think we could get to it last week, I got stick on Thursday and

was fairly well useless by Friday

Gary Stofer

Sidewinder Computer Systems

 

Yeah :cool:

 

Siderwinder anbefales :)

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Fikk pakke fra petras i dag.

Fuzion blokk

mcw60 gpu

2 stk EK chipsetblokker til NB/SB

Gel uderlag til pumpe

+div småtteri

 

Kostet langt over 200kr, og i min totale iver når jeg bestilte (+ det faktum at jeg bestilte når jeg stod opp kl 0430 en morgen) glemte jeg å be dem sette ned verdien på pakken som var satt til 40$. Gjett hva, ingen toll!

Tollregninga kan vel komme en stund etter pakka? Mulig jeg husker feil, lenge siden jeg betalte en slik.

Lenke til kommentar

Hmm de sendte meg en liten feil på ordren en minimal feil og tenkte det ikke er noe å bry seg om, men kanskje det er noe å hente på det ;)

 

Edit:

 

Har vært av 1dag eller 2 da halve hovedkortet midt bada i en blanding av frostvæsle og batterivann :D

 

Utrolig nok ble det ingen kortsluttninger og nå er problemet løst ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...