Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Nope da står den bare piper fordi det ikke blir dratt noe load på 3.3v og 5v !

 

Men den står å går nå høres ut som om noen står på rommet å pisser ;)

 

Edit: den kjører på 12v batteri nå, men er det sånn at jeg burdte løpe bort å stoppe det før det sier pang og alt ender opp i en diger røyksky :cool:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min MC 655 startet uten problemer, og det med radiator over pumpa, og blokk under.

 

Tror kansje det er noe feil med batteriet, har vært ute for at et helt nytt bilbatteri leverte 10 volt..

 

Men før jeg startet systemet, ristet jeg godt i pumpe slik at jeg var sikker på at den ikke startet på luft..

 

Sikkert ett dumt spørsmål, men du har pumpa på full hastighet? Tror noen pumper har problemer med å starte på laveste hastighet, spesielt vis det er en del luft i systemet.

Lenke til kommentar
B er uten den volt regulatren bakpå og problemet var at vanntank var lavere enn pumpa var, men jeg har en ordentlig vanntank jeg bestilte skal bare ha en som rommer mer under testinga og til den nye kabinettet er ferdigbygd er bare derfor det er litt "ghetto"

9137476[/snapback]

Har du fått RPM sensor på din Pumpe? Noen har det, noen ikke.

 

Da kan du nemlig bruke f.eks speedfan til å shutte down pc'en din om pumpen ikke starte o.l.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Men jeg har et problem som holder meg borte fra å skru på strømmen (Sitter på laptop)

 

den ene minnekjøleren i kobber fra swiftech detter hele tiden av og ned på HK så jeg er redd for kortsluttning hadde flaks at det ikke ble noen kortsluttning første gangen den datt ned ....

 

Fant ut at det hadde kommet for mye støv og rask på den så den vil umulig sitte på så nå har jeg fjernet den gamle "lim" paden og gått over med artic clean ..

 

Men jeg kjøpte også med en Shinetsu Thermal Pad så det jeg lurer på er om jeg kan bruke en liten bit av den bakpå og få den til å sitte på den måten eller kommer den bare til å dette av ;)

 

Takker for support :thumbup:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Nei fordi nå er det noe iveien med PSU :realmad:

Den skrudde seg brått av led indikatoren bak på strømforsyningen lyste rødt, emn så klarer jeg ikke å finne igjen hvor leste hva det betyr og det står ikke noe i manual .....

 

Også når jeg skulle skru av knappen bak så jeg kuttet ut all strøm kom jeg nærat metallet på PSU'n og da brant jeg meg nesten så den var glovarm og det er sikkert derfor den slo seg av, men jeg skjønner ikke hvorfor den blir så varm da viften i PSU'n går rundt som bare det ...

 

har aldri vært sånn før !!!

Lenke til kommentar
Kjedeleg då...

 

Har du fått opp noko temps?

9139764[/snapback]

temps på hva da ?

 

PSU eller GPU og CPU ?

 

Ikke rett tråd, men kanskje dere kan hjelpe meg da jeg fant dette:

As you can see, the unit also has an LED which shows you the current status. When switching the Power Supply on the LED turns from Red to Green. Only when the LED is Green is DC power supplied to the rails. I must admit that I also accidentally shorted out the power supply, at which point it cut all power and the LED switched to Red.

 

PSU er denne

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke skulle ha på load begrunna jeg mangler en sånn minne kjøler så har jeg bare idle temp ;)

 

CPU = 22grader det er på en Pentium D 820 men om det er rett vet jeg ikke da core temp ikke funker med Pentium D og jeg brukte easy tune til å lese av med

 

GPU = 38 grader dette er da 8800GTX på stock det var CPU og på stock

 

Edit: Sidend et ikke har kommet noe svar prøver jeg omigjen og håper det var et engangs tilfelle :thumbup:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...