Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Dual eller tripple heatercore som skal inn?

9130356[/snapback]

2x dual :thumbup:

Men foreløpig så har jeg bare 1 dual :thumbdown:

 

 

Edit: Innen timen så har pakken kommet til det lokale postkontoret :thumbup:

Gleder meg og de gir meg akkurat nok tid til frokost og å lufte bikkja

 

Todda7: Tror ikke man for tak i en trippel heatercore si meg isåfall bilmoddel og årsmodell :thumbup:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok jeg vil få flow nok ja ....

Kanskje en smule overkill, men så har jeg det lille eksta der om jeg skulle trenge det en kald vinterdag ute i kulden og fryser tærne av meg ;)

 

Edit:

Har nå vært nede på posten, emn de hadde ikke fått den in fordi det var en express pakke så skulle den leveres på døra så den kommer vel engang iløpet av dagen :thumbup:

Slapp jeg iværtfall å bære alt i ryggsekken ;)

 

Edit2: Da har jeg akkurat motatt pakken ogh skal til å åpne ...

 

Det ble en moms avgift på 247,- ikke vet jeg hvorfor men jeg slapp alikevel billig unna ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Dual eller tripple heatercore som skal inn?

9130356[/snapback]

2x dual :thumbup:

Men foreløpig så har jeg bare 1 dual :thumbdown:

 

 

Edit: Innen timen så har pakken kommet til det lokale postkontoret :thumbup:

Gleder meg og de gir meg akkurat nok tid til frokost og å lufte bikkja

 

Todda7: Tror ikke man for tak i en trippel heatercore si meg isåfall bilmoddel og årsmodell :thumbup:

9131130[/snapback]

Mener de hadde triple på www.heatercore4u.com.. Men siden er nedlagt..

 

EDIT:

Tror etter hukommelsen at Toyota Corolla hadde trippel.

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Skal komme med noen "kose" bilder imens og til dels exotiske for meg iværtfall :D

 

Tar de bak spoiler da de er resiza til 1280x1024:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Pakket ut fra eksen

frdeterpakketutyh8.jpg

Pakket ut fra bobleplast :D

etterdeterpakketutdel1rb4.jpg

etterdeterpakketutdelku8.jpg

Noe av det, det skal brukes på

gtxhr5.jpg

gtxogds4gv8.jpg

9132371[/snapback]

*Det kribler i skrittet* :tease:

 

Virkelig pent, men skal du ha SB\NB kjølere på HK, eller kun på CPU og GPU?

Lenke til kommentar
får å minimere loopen så skal jeg kun ha på GPU og CPU og derfor vlagte jeg også det HK jeg valgte :thumbup:

 

Men skal bytte kjølepasta på det da det som var der var helt knusk tørt og dårlig ....

9132419[/snapback]

Hmm, ja skikkelige kjøleribber er greit.

 

Er det et P35 kort?

 

Ser sånn ut, etter øyemål:P

Lenke til kommentar
Et spørsmål til dere ekspertene på WC her inne:

Har nå koblet 2stk delta vifter til radiatoren med 140mm --> 120mm adapter ..

De står som pull og det jeg da lurer på er om jeg burdte ha 2stk Delta på andre siden til push ?

 

Bilde:

 

9132663[/snapback]

Du vil ikke tjene mange gradene på det, deltaene dytter nok luft allerede vil jeg tro, med mindre radiatoren er VELDIG luftrestriktiv?

 

Jeg mener, du har jo 2xDual Radiatorer med Deltaer på, så jeg tror ikke de har problemer med å transportere vekk varmen. Det hadde vært en annen sak hadde du hatt 8800Ultra XXX blodklokket i SLI, sammen med en QX6800 på 1.5V, da hadde du nok kunnet tjent en del grader.

Lenke til kommentar

Vel akkurat nå så har jeg kun 1stk radiator da jeg ikek har fått bestilt den adner ennå ....

 

Men den kommer på mitt 24/7 oppsett akkurat nå setter jeg alt sammen for å prøve å kvalifisere meg til OC NM så jeg må også sette sammen benche benken jeg har laget hos pappa ^.^

 

Edit: den er ikke restrektiv det går så mye luft igjennom den at jeg ikke skule trodd et selv

 

Delta vifter FTW

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Vel akkurat nå så har jeg kun 1stk radiator da jeg ikek har fått bestilt den adner ennå ....

 

Men den kommer på mitt 24/7 oppsett akkurat nå setter jeg alt sammen for å prøve å kvalifisere meg til OC NM så jeg må også sette sammen benche benken jeg har laget hos pappa ^.^

 

Edit: den er ikke restrektiv det går så mye luft igjennom den at jeg ikke skule trodd et selv

 

Delta vifter FTW

9132714[/snapback]

Vis det kommer mye luft igjennom, er det sjeldent mye og tjene på det. Kansje 1-2*C load med max overklokk.

 

Men, jeg er ingen ekspert, har bare basert det på egne erfaringer :cool:

Lenke til kommentar

Drunken Master:

Så lite bilde .....

 

Fluesopp:

For vurdere det, men det hadde jo vært kjekt med none deltaer til å sprute litt luft over HK og sånn også ;)

 

Hellemyr:

Takker

Det ble moms på 247,-, men det var fordi min bror snakket med dem da det er hans paypal konto så da ble det noe greier med det å sette ned verdien fordi de mente at posten bare kunne åpne å sette egen verdi på det .....

Verdien var satt ned, men ikke nok (Brutters :mad:) men hadde de sendt den som gift så hadde den gått igjennom problemfritt ....

 

Bare be dem sette den end til rundt 130$ og sende den som gift i komentar feltet så er du nok iboks :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...