The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Dual eller tripple heatercore som skal inn? 9130356[/snapback] 2x dual Men foreløpig så har jeg bare 1 dual Edit: Innen timen så har pakken kommet til det lokale postkontoret Gleder meg og de gir meg akkurat nok tid til frokost og å lufte bikkja Todda7: Tror ikke man for tak i en trippel heatercore si meg isåfall bilmoddel og årsmodell Endret 24. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 2x dual Men foreløpig så har je gbare 1 dual Er ikke to stykker sinnsykt overkill? Får du i det hele tatt noe flow med to? Tror jeg ville bare hatt en. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) tror nok jeg vil få flow nok ja .... Kanskje en smule overkill, men så har jeg det lille eksta der om jeg skulle trenge det en kald vinterdag ute i kulden og fryser tærne av meg Edit: Har nå vært nede på posten, emn de hadde ikke fått den in fordi det var en express pakke så skulle den leveres på døra så den kommer vel engang iløpet av dagen Slapp jeg iværtfall å bære alt i ryggsekken Edit2: Da har jeg akkurat motatt pakken ogh skal til å åpne ... Det ble en moms avgift på 247,- ikke vet jeg hvorfor men jeg slapp alikevel billig unna Endret 24. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Dual eller tripple heatercore som skal inn? 9130356[/snapback] 2x dual Men foreløpig så har jeg bare 1 dual Edit: Innen timen så har pakken kommet til det lokale postkontoret Gleder meg og de gir meg akkurat nok tid til frokost og å lufte bikkja Todda7: Tror ikke man for tak i en trippel heatercore si meg isåfall bilmoddel og årsmodell 9131130[/snapback] Mener de hadde triple på www.heatercore4u.com.. Men siden er nedlagt.. EDIT: Tror etter hukommelsen at Toyota Corolla hadde trippel. Endret 24. juli 2007 av todda7 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal komme med noen "kose" bilder imens og til dels exotiske for meg iværtfall Tar de bak spoiler da de er resiza til 1280x1024: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pakket ut fra eksen Pakket ut fra bobleplast Noe av det, det skal brukes på Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal komme med noen "kose" bilder imens og til dels exotiske for meg iværtfall Tar de bak spoiler da de er resiza til 1280x1024: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pakket ut fra eksen Pakket ut fra bobleplast Noe av det, det skal brukes på 9132371[/snapback] *Det kribler i skrittet* Virkelig pent, men skal du ha SB\NB kjølere på HK, eller kun på CPU og GPU? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 får å minimere loopen så skal jeg kun ha på GPU og CPU og derfor vlagte jeg også det HK jeg valgte Men skal bytte kjølepasta på det da det som var der var helt knusk tørt og dårlig .... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 får å minimere loopen så skal jeg kun ha på GPU og CPU og derfor vlagte jeg også det HK jeg valgte Men skal bytte kjølepasta på det da det som var der var helt knusk tørt og dårlig .... 9132419[/snapback] Hmm, ja skikkelige kjøleribber er greit. Er det et P35 kort? Ser sånn ut, etter øyemål:P Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ja det er GA-P35-DS4 Men jeg trenger litt hjelp her ... Jeg vet ikke hvor jeg skal starte er jo så mye som jeg har lyst til å gjøre Tror raddisen er en sikker vinner Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Et spørsmål til dere ekspertene på WC her inne: Har nå koblet 2stk delta vifter til radiatoren med 140mm --> 120mm adapter .. De står som pull og det jeg da lurer på er om jeg burdte ha 2stk Delta på andre siden til push ? Bilde: Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Et spørsmål til dere ekspertene på WC her inne:Har nå koblet 2stk delta vifter til radiatoren med 140mm --> 120mm adapter .. De står som pull og det jeg da lurer på er om jeg burdte ha 2stk Delta på andre siden til push ? Bilde: 9132663[/snapback] Du vil ikke tjene mange gradene på det, deltaene dytter nok luft allerede vil jeg tro, med mindre radiatoren er VELDIG luftrestriktiv? Jeg mener, du har jo 2xDual Radiatorer med Deltaer på, så jeg tror ikke de har problemer med å transportere vekk varmen. Det hadde vært en annen sak hadde du hatt 8800Ultra XXX blodklokket i SLI, sammen med en QX6800 på 1.5V, da hadde du nok kunnet tjent en del grader. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Vel akkurat nå så har jeg kun 1stk radiator da jeg ikek har fått bestilt den adner ennå .... Men den kommer på mitt 24/7 oppsett akkurat nå setter jeg alt sammen for å prøve å kvalifisere meg til OC NM så jeg må også sette sammen benche benken jeg har laget hos pappa ^.^ Edit: den er ikke restrektiv det går så mye luft igjennom den at jeg ikke skule trodd et selv Delta vifter FTW Endret 24. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vel akkurat nå så har jeg kun 1stk radiator da jeg ikek har fått bestilt den adner ennå .... Men den kommer på mitt 24/7 oppsett akkurat nå setter jeg alt sammen for å prøve å kvalifisere meg til OC NM så jeg må også sette sammen benche benken jeg har laget hos pappa ^.^ Edit: den er ikke restrektiv det går så mye luft igjennom den at jeg ikke skule trodd et selv Delta vifter FTW 9132714[/snapback] Vis det kommer mye luft igjennom, er det sjeldent mye og tjene på det. Kansje 1-2*C load med max overklokk. Men, jeg er ingen ekspert, har bare basert det på egne erfaringer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 OK nå skal jeg rense NB på HK og skjermkrot så jeg kan feste på blokker Si ifra om jeg blir litt for OT er bare litt vel gira nå Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nice. Tror ikke du tjener mye på å ha push pull med så kraftige vifter. Ble det noe toll eller måtte du ut med penger da du motok pakken? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) meget pent Skulle ha bestilt meg en dual jeg også, har 2 single heatercore. Jeg hadde tatt push and pull, er noen grader å tjene på det spess når du klokker. Endret 24. juli 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Gamle oppsettet mitt, i det minste Lian Li kabinettet;) Endret 24. juli 2007 av Drunken_Master Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Drunken Master: Så lite bilde ..... Fluesopp: For vurdere det, men det hadde jo vært kjekt med none deltaer til å sprute litt luft over HK og sånn også Hellemyr: Takker Det ble moms på 247,-, men det var fordi min bror snakket med dem da det er hans paypal konto så da ble det noe greier med det å sette ned verdien fordi de mente at posten bare kunne åpne å sette egen verdi på det ..... Verdien var satt ned, men ikke nok (Brutters ) men hadde de sendt den som gift så hadde den gått igjennom problemfritt .... Bare be dem sette den end til rundt 130$ og sende den som gift i komentar feltet så er du nok iboks Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Fluesopp:For vurdere det, men det hadde jo vært kjekt med none deltaer til å sprute litt luft over HK og sånn også Du hadde nok tjent noen grader når du har en radiator, men når du får dual er det nok mer å hente i å blåse over hk, ja. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Begynner å hjelpe nå, vært på ferie noen uker så jeg har ikke fått startet før nå Ble enkel festing av radiator med strips, ellers så har jeg borret x-antall hull under radiatoren for lufting. Endret 24. juli 2007 av [urban] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg