Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Slik så altså min vannkjøling ut! :) Nå er jeg over på luft igjen, selv om det betyr en del høyere temperaturer. Tror nok det blir en stund igjen til jeg vurderer vannkjøling. Dette viser jo bare at vannkjøling krever jevnlig vedlikehold!

 

Spørs jo heilt på kva du hadde i den vannkjølinga der, eg har kjørt destilert vatn og glykol i snart to år uten noko som helst tegn på alger i mitt system.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørs jo heilt på kva du hadde i den vannkjølinga der, eg har kjørt destilert vatn og glykol i snart to år uten noko som helst tegn på alger i mitt system.

Brukte akkurat samme som deg. Det skal sies at selve kjølevæsken var fortsatt blå og fin da jeg tømte det i går. Eneste jeg kan tenke meg som kan ha hatt en effekt, er at jeg kjøpte radiatoren brukt, og jeg vet jo ikke hvordan forrige eieren hadde brukt denne...

 

 

Ottesen: Nei da, for all del. Har utelukkende brukt vannkjøling de siste 4 årene, og det er overkommelig vedlikeholdsarbeid. Som kjent, latskap er roten til alt ondt :p

 

 

Lenke til kommentar

Here is the new CPU Waterblock from Aquacomputer.de - It´s called Kyros:

 

2 pics.... (happy now wiki?)

 

It beats the Heatkiller 3.0 !

 

It (with big O-ring) beats EK supreme HF by only 0.3 difference temp wise but looses pretty much on flowrate, if cpu only watercooling system go kryos, when have multiple components one might go supreme instead for higher waterflow

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Bundy er en tysk vannkjøling guru. Han snakker bare tysk og engelsk, men han kan ble funnet overalt på nett, og du kan stole på han. Hvordan han har funnet Hardware.no vet jeg ikke, men det er bra å ha han her.

 

Bundy has been watercooling and testing WaCo parts for years. There is no place on the internet you won't find him. I trust his reviews far more than Skinnee.

Lenke til kommentar

Valgte Xspc Rasa etter og ha lest noen tester :thumbup:

Den er ihvertfall noen hakk bedre enn Heatkiller samt helt svart....noe som gjør ting litt lettere.

bra flow i denne kjøleren registrerte jeg. Noen bilder av innmaten på rasa saken ?

 

Just wonder why bundy went out BIG with kryos and small with rasa... seems rasa beats kryos by big margin when look at flowrate and tempwise..

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...