Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Weelman: vi får se og renske ut denne gørja begge to da ! Er noe jeg også må lære hvordan jeg skal gjøre, mener å ha lest noe her om bruk av eddik til det. Bruk 2-3% eddik, det renser kjøleblokkene svært godt,evt hjelpe litt til med en tannbørste. Slangene er det desverre bare å kaste. Det billigste er å bruke 35% eddik, som fortynnes 12-17x. Glemte og spør om dette for lenge siden, skal jeg bruke denne eddik blanding for å rense pumpen også ? Jeg tenkte da jeg kunne bare fylle ei hel balje med en slik blanding og legge alle delene i sammen med pumpa. Også mens jeg kjører pumpa da. mcp655 tåler vel og ligge under vann regner jeg med mens den kjører ? ps. var ikke meningen og lage så mange dobbel poster, vet ikke hva som skjedde, virket som nettet eller siden hang seg litt opp eller noe. Pumpa tåler ikke det nei, da dør den som Proliator sier Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Weelman: vi får se og renske ut denne gørja begge to da ! Er noe jeg også må lære hvordan jeg skal gjøre, mener å ha lest noe her om bruk av eddik til det. Bruk 2-3% eddik, det renser kjøleblokkene svært godt,evt hjelpe litt til med en tannbørste. Slangene er det desverre bare å kaste. Det billigste er å bruke 35% eddik, som fortynnes 12-17x. Glemte og spør om dette for lenge siden, skal jeg bruke denne eddik blanding for å rense pumpen også ? Jeg tenkte da jeg kunne bare fylle ei hel balje med en slik blanding og legge alle delene i sammen med pumpa. Også mens jeg kjører pumpa da. mcp655 tåler vel og ligge under vann regner jeg med mens den kjører ? ps. var ikke meningen og lage så mange dobbel poster, vet ikke hva som skjedde, virket som nettet eller siden hang seg litt opp eller noe. Pumpa tåler ikke det nei, da dør den som Proliator sier Oi det var bra vi fikk det på bordet, snålt jeg mente å lese det en stund tilbake som anbefalt, ja ja. Du skal leve min fine pumpe. Kan visst ikke ta for mye for gitt git, Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ingenting elektrisk tåler å ligge under vann. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jo, så lenge det ikke er spenning i eletronikken. btw: Noen som vet hvor man får tak i bitspower ? Endret 7. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det regnet jeg med folk forstod, men det er selvfølgelig korrekt det. Sidewinder chilledPC performance-pcs petrastech Kan fortsette i det uendelige Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Microplex/Netshop har noe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 100 kr for en 45 grader nippel Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) sykt dyrt, men veldig pent Endret 7. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Teknisk sett kan en male/lime alle komponenter på innsiden og sørge for at alt er vanntett... ps termisk lim/maling er påkrevd... Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) 100 kr for en 45 grader nippel 119,... Holy Shit. Jeg oppdaterte min profil med mitt gammelt bilde. Endret 13. mai 2010 av Moraelyn Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 New Boardblocks from Watercool.de Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 At de ikke kan komme med fullcover til hovedkort, elsker blokkene til Watercool Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har begynt å herrja litt i mitt gammle aopen kabinett igjenn Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Noe sier meg at jeg trenger en ny blokk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Noe sier meg at du burde rensa den oftere Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvilken blokk er det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Apogee GTX, tenker jeg. Hadde samme problemet i min. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvor ofte og hvordan bør man vaske? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Med andre kjølevæsker enn springvann, ca 2 ganger i året. Ikke oftere enn man trenger å blåse støv av en lufkjølt maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg