Eirik Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Meget, meget pent! Ser veldig fint ut uten slangeklemmer eller slikt (7/16?). Hvilke kort er det du kjører der? 5870x2 + 5970? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Liker det egentlig, litt artig med 3 farger. Men litt usikker på brunt. Takk for det Crazymech, er ikke brunt vann men uv-rød. Meget, meget pent! Ser veldig fint ut uten slangeklemmer eller slikt (7/16?). Hvilke kort er det du kjører der? 5870x2 + 5970? Takker Wiki. Bruker 3/8" slanger og nippler, har alltid brukt 3/8" er ikke noen grunn egentlig, hadde heller ikke fått plass bak hk-brettet med 1/2". Kjører med 5970 + 2x 5870 ja, ek blokker på alle og i 2 looper. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Interessant. Du er ikke redd for at noe skal hoppe av da? Og hvordan fungerer Papst på radiatorer? Har gode erfaringer med dem som kabinettvifter, men aldri prøvd på rad. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Interessant. Du er ikke redd for at noe skal hoppe av da? Og hvordan fungerer Papst på radiatorer? Har gode erfaringer med dem som kabinettvifter, men aldri prøvd på rad. Slangene hopper ikke av men det kan begynne å lekke litt hvis du tar de av og setter de på 2-3 ganger( fikk lyd kortet fullt av vann men det gikk heldigvis bra ) Papstene funker nesten like bra som Noctuane på lave hastigheter men er bedre når jeg skrur de opp på fullt(2200 rpm), bråker endel da selvfølgelig. Har faktisk vurdert å sette på noen Delta vifter Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Delta ja. Da blir det helikopter-style. Hadde en hendelse hvor en 1/2" slange hoppa av. Ikke gøy, men gikk heldigvis bra. Et ninja-byks over strømkabelen redda det meste Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 For å være litt kritisk Minhund syntes jeg systemet ditt ble litt rotete. Selv har jeg alltid likt det cleant, og færre ting i kabinettet = bedre. Har eller aldri vært noen fan av fargesprakende ting, men syntes det var et morsomt påfunn da du har 3 loops. Dog pluss i boken for å bruke bitspower, men et lite minus for dimensjonen. Syntes det blir litt spinkelt. Du kunne også tatt deg tiden til å kutte mer presise lengder på slangene. Mange av de er enter litt for lange, eller litt for korte. Det samme gjelder stripsene, de hvite du har brukt på den lange røde vertikale saken skiller seg veldig ut, samt du har glemt å kutte stripsene du har brukt på GPU-en. Ellers syntes jeg du har et tøft system, men ettersom jeg er gal etter detaljer blir det fort litt småpirk Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Takk for det Crazymech, er ikke brunt vann men uv-rød. Blir jo nysgjerrig på hvordan det ser ut i ordntlig lys nå. Men godt å vite Endret 6. april 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg mener at 1/2" hadde blitt for voldsomt med 3 looper. Det ser da ikke brunt ut? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg tror også at 1/2" hadde blitt for voldsomt og det har ikke så mye å si for kjølingen etter det jeg har lest av tester. @Habitats Jeg synes ikke det ser rotete ut men fullt ja, sånn blir det med mye HW i maskinen og 3 looper. Mulig at et par av slangene er litt lange men ingen er for korte, det blir litt rar vinkel på de fra den nederste radiatoren pga hull og nippel avstanden. Stripesen hadde jeg glemt å klippe etter kabelorganiseringen på søndag er gjort nå. Ellers er jeg meget fornøy med kjøle-egenskapene i de 3 loopene klarer fint å kjøre LinX med CPU på 4,7 nå selv om det ikke er ett poeng å klare. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Nei, det ser kanskje ikke helt brunt ut. Men syntes ikke det så rødt ut heller, var rett og slett usikker på hvilken farge eg skulle kalle det. Derfor måtte eg velge noe . Som sagt så liker eg det egentlig, det at der er så mye som skjer inni et ganske stort 800D gir meg litt "I have the power" vibber. Mangler bare eksploderende brannhydranter (eller, inni et vannkjølt kabinett er kanskje det å foretrekke å holde det ikke-eksploderende). Tror egentlig det hadde sett mer rotete ut med bare 1 farge. Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Playing with some UV aktive coolants from newcomer JINGWAY from Taiwan Endret 10. april 2010 av bundymania Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Playing with some UV aktive coolants from newcomer JINGWAY from Taiwan Ser ingen bilder her jeg ? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg så dem i går men, nå er dem borte. Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 # 2491 fixed Lenke til kommentar
HTL Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Litt info: Kasse,Obsidian 800D Fjernet vifta inni, og tettet all lufting i bakkant. Ekstern kjøler, 360XT i fra Aquacomputer. Trippelrad Airplex XT360 og blokker i fra Aquacompter. 5/16 Silicone slanger. 5/16 and 3/8 barbs. Vannsløyfe: CPU - Volt - Volt - HK bridge - GPU - GPU - airplex XT 360 - aquaduct 360 XT mark III HK, Gigabyte UD5 Corsair Dominator DHX+ CPU, i7 920 @ 4Ghz GPU, 2x8800GTX Vanntemp etter 3 timer spilling @ 32C med alle vifter på min (ca 450rpm) Flow 61 l/h @ 62 hertz. Neste på lista er ny PSU og få satt inn 2x480GTX Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Ser veldig bra ut! Skulle gjerne sett et par SLI/CFX-overganger på de GPU'ene Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Veldig stilig setup - nå mangler du bare ordentlig kabelstrømping og sorte SATA-kabler samt tusje den røde PSU-klossen sort/eventuelt lodde sammen skjøten Endret 12. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
HTL Skrevet 13. april 2010 Rapporter Del Skrevet 13. april 2010 @Wiki Venter bare på at Aquacomp kommer med blokker til GTX480 så skal det bli bedre setup @Habi Det blir rettet på snart, ny PSU på vei. Tror den gamle blir litt liten til 2xGTX480 Hverfall hvis jeg forsatt overklokke i7'en, pluss de nye GFX'ene. Skal komme med nye bilder når siste finish er på plass Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 EK og Koolance har blokker ute. Freezelabs.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg