Intellio Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Får prøve meg på 45° og kutte litt ned på slangene. Legger ut et nytt bilde når det er gjort Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Får prøve meg på 45° og kutte litt ned på slangene. Legger ut et nytt bilde når det er gjort OK gleder meg til å se resultatet. Dette er hva jeg har fått til Min maskin Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Maskinen slik den ser ut etter nytt kabinett Silverstone Raven RV02 kabinett, resten står på profilen Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Slik ser det vel litt bedre ut. Viffter på radiatorer er direkte kobblet opp på hk. Og den bak, fremme og på sia går på viftestyring. Med den styringen vil ikke vifftene gå like kjappt, så da satte jeg like godt fire rett på hk. Får kjøpe en 6kanals å bruke til 3 vifter å 2 sett med lys. Blå og UV. Holder på og får ut luft enda. Testa pommpa på 7v, men virka som den ikke virker på annet en 12v. Ingen lyd, såg ikke vesken flytte seg eller kjennte noe form for trykk i slangen da.. Så Det blir full guffe. Dette gjør kanskje att luft ikke kommer opp og ut av tanken. 32/34 grader idle på ett rom med temp på 22/23 grader Hvilke vifter bruker du her? noen andre som vet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Disse. Litt dårlig airflow på disse, det var synd fordi jeg likte lyset veldig godt på disse. Skal bruke de til radiatoren. Har vel egentlig bestemt meg får disse Scythe men er dårlig med led på de og noen av disse SilenX iXtrema sistnevte tenke jeg skulle bruke som kabinettvifter. At støyen er lav er viktig for meg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fint lys i Xilence-vifter også Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvordan var det dette med å fryse slangene for at dem skulle beholde formen fungerte igjen? Endret 16. mars 2010 av martin808 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skal det være blått\Hvit lys. Mine er greie nok dem, men du får dem med sotet vifte og. Dem er passer bedre om du vil ha ett sikkelig sleeper utsende. Men Apollish Twister har noen (får beklage att jeg ikke er inn på å lage linker enda) Enermax Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 New Premixes from Aquacomputer - i like those colors ! They´re NON UV Reactive Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 ohhhhh i get thirsty by looking at those! Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hehehehe Yeah, reminds me at my holidays as a kid in denmark and sweden in the 80´s, where tons of colorful lemonades were available in the shops Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Heh, wouldn't drink those tho. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 well it doesnt realy taste good if it taste something like feser's products. cant be helped to taste it every now and then when you are draining systems completelyxD Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Agreed. Feser coolants taste terrible. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Agreed. Feser coolants taste terrible. taste terrible AND all the colour particles clumps up in tight places like restrictive cpu blocks! no more feser producs for me:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vel, den er jeg ikke enig i *switche over til norsk*. Feser er av favorittprodusentene mine. Har aldri opplevd noe slikt. Rensa du komponentene før du monterte? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 japp fargen forsvinner ettervert i loopen og vops forsvinner flow også da ek supreme blokka mi har veldig tynne "finner" så samler de små fargepartiklene seg der holder meg til så rent vann som mulig heretter + anti alge/korrosjons veske. rengjør alltid loopen for jeg fyller på ... har prøvd mange forskjellige dyes fra produsenter feser er helt klart den verste jeg har prøvd... de beste dyes er de uten farge"partikler" er det som har vert problem for meg tidligere i allefall. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hmmm. Har EK Supreme selv, og aldri hatt noe problem. Men men, smak og behag det Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har bladd litt igjennom tråden her igjen, merker jeg savner vannkjølingen jeg hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg