Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik ser det vel litt bedre ut. Viffter på radiatorer er direkte kobblet opp på hk.

Og den bak, fremme og på sia går på viftestyring. Med den styringen vil ikke vifftene gå like kjappt, så da satte jeg like godt fire rett på hk. Får kjøpe en 6kanals å bruke til 3 vifter å 2 sett med lys. Blå og UV. Holder på og får ut luft enda.

 

Testa pommpa på 7v, men virka som den ikke virker på annet en 12v. Ingen lyd, såg ikke vesken flytte seg eller kjennte noe form for trykk i slangen da.. Så Det blir full guffe. Dette gjør kanskje att luft ikke kommer opp og ut av tanken. 32/34 grader idle på ett rom med temp på 22/23 grader

 

 

DSCF0123-2.jpg

 

DSCF0140-1.jpg

 

DSCF0143-1.jpg

 

Hvilke vifter bruker du her? noen andre som vet.

Lenke til kommentar

japp fargen forsvinner ettervert i loopen og vops forsvinner flow også da ek supreme blokka mi har veldig tynne "finner" så samler de små fargepartiklene seg der holder meg til så rent vann som mulig heretter + anti alge/korrosjons veske.

rengjør alltid loopen for jeg fyller på ... har prøvd mange forskjellige dyes fra produsenter feser er helt klart den verste jeg har prøvd... de beste dyes er de uten farge"partikler" er det som har vert problem for meg tidligere i allefall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...