Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat demontert hele loopen for å oppgradere litt, og siden 4870x2'et har tatt kvelden, tenkte jeg skulle se om Feser One er så fryktelig som noen skal ha det til...

 

post-138570-1266799208,1524_thumb.jpg

 

Siste gang jeg bruker Feser One iallefall :thumbdown:

 

Stått og skrubbet på den dritten i en halvtime nå og det sitter usannsynlig godt fast, tips for å få det vekk?

Lenke til kommentar

Akkurat demontert hele loopen for å oppgradere litt, og siden 4870x2'et har tatt kvelden, tenkte jeg skulle se om Feser One er så fryktelig som noen skal ha det til...

 

post-138570-1266799208,1524_thumb.jpg

 

Siste gang jeg bruker Feser One iallefall :thumbdown:

 

Stått og skrubbet på den dritten i en halvtime nå og det sitter usannsynlig godt fast, tips for å få det vekk?

 

Fjern gummipakningen og legg kobberet i eddik konsentrat. Ofre en tannbørste og skrubb. Skyll ekstremt godt med mye vann.

 

NB må ikke gjøres på plastlignende ting (plexi ol). Kun på selve kobberet. Men så er det også der det sitter best fast som oftest.

Lenke til kommentar

Oi, i hellvete har du hatt i loopen. Var nessten ikke noe i min loop som hadde gått nermest ett år.. Men kanskje du spillte litt mer enn hva jeg har gjordt og noen temperaturer har vært høyere..

Kan være en faktor det, med tanke på vesken.. Eller en dårlig flaske..

 

Åja, mange har dynket kobberen sin i cola over natta. Trenger ikke være redd for att den er for sterk som med eddiken.. Må følle med blandingen å blokka vertfall.

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...