Giallorossi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Litt dumt å blande Alu og Kobber... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Støp dem i kobber da vel ;P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Litt urealistisk akkurat nå Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Have a look at the all new Reservoirs from XSPC - now with 2 changeable Alu Faceplates included + 5mm blue Led Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bitspower Army on the way to a new strike...against all foreign fittings ! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ikke mi vann kjøling. Denne kassa er under utvikling. Men hvem ville ikke hatt denne kassa med hardware! http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=219974 Endret 13. februar 2010 av Agrophel Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så ut som en bråkebøtte. Ikke vann på grafikkortene heller. Men det ser jo fantastisk ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er du full, Wikipedersten? Det er da vannblokker på skjermkortene ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Oh shait, der var dem ja. Få skylde på at det var tidlig på morran Ble nok lurt av at slangen ikke går ut mot CPU. Hvilke vifter er det forresten som står på der? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Måtte se to ganger før jeg så at det var Dual CPU! Den bråker sikkert som fy da, funker vel bra til benchmarks og tunge data. Men den vil ikke se like stilren ut etter kablene er montert. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Leste litt i tråden på XS, ser ut som det bare er en render, han venter på å få tilbakemelding fra kabinett produsenter Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Men den vil ikke se like stilren ut etter kablene er montert. Ikke nødvendigvis. Det er fullt mulig å skjule alt av kabler Men det krever titals timer med jobb. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 joda, det meste er mulig. Det ser ut som om han har planer om å legge noen timer i det prosjektet så Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Look at this, i have a new Dualbay Pump from XSPC to show Lenke til kommentar
Toad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Akkurat demontert hele loopen for å oppgradere litt, og siden 4870x2'et har tatt kvelden, tenkte jeg skulle se om Feser One er så fryktelig som noen skal ha det til... Siste gang jeg bruker Feser One iallefall Stått og skrubbet på den dritten i en halvtime nå og det sitter usannsynlig godt fast, tips for å få det vekk? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Akkurat demontert hele loopen for å oppgradere litt, og siden 4870x2'et har tatt kvelden, tenkte jeg skulle se om Feser One er så fryktelig som noen skal ha det til... Siste gang jeg bruker Feser One iallefall Stått og skrubbet på den dritten i en halvtime nå og det sitter usannsynlig godt fast, tips for å få det vekk? Fjern gummipakningen og legg kobberet i eddik konsentrat. Ofre en tannbørste og skrubb. Skyll ekstremt godt med mye vann. NB må ikke gjøres på plastlignende ting (plexi ol). Kun på selve kobberet. Men så er det også der det sitter best fast som oftest. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ikke så rart det kortet der tok kvelden, da Lenke til kommentar
Toad Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 max temps var ikke over 35*c så tror ikke det var temp Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Oi, i hellvete har du hatt i loopen. Var nessten ikke noe i min loop som hadde gått nermest ett år.. Men kanskje du spillte litt mer enn hva jeg har gjordt og noen temperaturer har vært høyere.. Kan være en faktor det, med tanke på vesken.. Eller en dårlig flaske.. Åja, mange har dynket kobberen sin i cola over natta. Trenger ikke være redd for att den er for sterk som med eddiken.. Må følle med blandingen å blokka vertfall. Endret 22. februar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg