bad__ip Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Jaok, da skjønner jeg, men så mye bedre ut på det bildet der, og er enig i Wikipedersen, RAM kjøleren er ikke direkte pen, og den er stor, men bra kjøling er viktigst ;P Har du sett den nye Vannkjølte Corsair Dominator blokka? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) HK og RAM får ofte litt høyere temp ved vannkjøling så det må vel til. Jeg bruker å sette en 120mm vifte oppå grafikk/lydkortet. Joda, den er fin, men massiv. Ikke noe jeg ville hatt, mtp flow og gevinst. Spesielt hvis man bare skal ha 1 loop. Endret 13. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 http://www.it-service.be/webshop/product_i...ucts_id=1011359 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Luved the white one. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har tenkt å bestille litt deler fra Sidewinder Computers. Er litt usikker på hvilken fraktmetode som er best. Har noen noe erfaringer? For meg ser det ut som det lønner seg med nr2. 1. Express Mail International - All international credit card orders must use this method. Express Mail International is a reliable, high-speed mail service available to over 190 countries. Your order is delivered in 3-5 business days to major destinations, is insured for free up to $100, and features a tracking number. Your order will ship within 24 hours. Indicate any special requests in the "comments" field at checkout. You will receive an email when your order is placed, and again when it ships. Express Mail International has an arrival time Service guarantee to Australia, China, Hong Kong, South Korea, and Japan. 2. Priority Mail International - Delivered in 6-10 days. Features tracking number to major destinations and an "automatic" insured amount, usually around $40-60 USD. Your order will ship within 24 hours. Indicate any special requests in the "comments" field at checkout. You will receive an email when your order is placed, and again when it ships. 3. First Class Mail International - The most economical way to send letters, small packages, postal cards, printed matter, and small packets 4 pounds and under, worldwide. First Class mail International is NOT INSURED or Trackable. First class mail international can take 1-3 weeks to arrive to its destination, depending on the country. In the event your package is late, misrouted, lost, or damaged, there is no recourse with first class mail. Our first class parcels are sent in bubble mailers unless otherwise requested. This method of packaging is good for non-fragile items such as syringes of thermal grease, small aluminum heatsinks, etc. By choosing this method as your shipping type on our website, you agree to having read and understood this information. If you are not sure, email us, or choose another shipping method. Endret 26. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 1. Express Mail International - All international credit card orders must use this method Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hva mener du? Du har de samme betalings metodene på alle alternativene. Endret 26. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Alle utenlandske (altså ikke amerikanske) ordre som betales ved kredittkort må benytte seg av den fraktmetoden. Endret 26. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hei..Hvem er den beste vann blokka for 1366 nå ? Luer på oppgradere vanntanken og cpu blokka... Laget en liten lista nå.. New_Bitmap_Image__6_.bmp Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 OMG beware of those little Fitting Aliens, they´re already here and wants to rule our nice little world ! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 I'd love to see that fitting monster actually hooked up to something, hovering above an open case. Unpractical? Perhaps. Sexy? Definitly. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 wOoW den var fankern meg syk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 I'd love to see that fitting monster actually hooked up to something, hovering above an open case. Unpractical? Perhaps. Sexy? Definitly. Flowkiller Lenke til kommentar
randknu Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Den trengte jo ikke ha flow igjennom, hvis man hadde festet den oppå kabinettet kunne man brukt det som bærehåndtak... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Liten forsinkelse av bildene jeg lovte tidligere; aquaero'en min bestemte seg for å ta kvelden når jeg var ferdig med å bygge... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Den trengte jo ikke ha flow igjennom, hvis man hadde festet den oppå kabinettet kunne man brukt det som bærehåndtak... Det tror jeg hadde blitt skrøpelige saker Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Den må jo så klart brukes i loopen! . (Temperaturene) Må lide for skjønnheten! Evt fått tak i custom fittings med et skille på midten så det kan være 2 looper, men det blir kanskje litt kostbart blant annet, og fremdeles upraktisk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Mange ganger tenkt på å bytte ut slanger med kun nipler. Det hadde jo vært råsexy, men det blir for dyrt og usikkert. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Du har ikke vurdert å støpe custom-slanger i Aluminim og deretter dyppe de i ett krom-bad slik at de blir sykt sexy? Hadde jo vært sykt heftig da, men kanskje litt dyrt. Men da skal du jammen være nøyaktig med måla Så kunne man sleevet alle kabler i chrome-sleeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg