Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Vel da var det på tide at jeg kom med noen små bilder ;)

 

dsci0005ad4.jpg

dsci0006tz0.jpg

dsci0007kl3.jpg

 

Bilde: 1024x768

 

Spec.

Har plass til 2stk 140mm vifter og er 50mm tykk

 

Er den eneste delen jeg har til nå plukket opp på ebay for 380,- inkl frakt og alt mulig ;)

 

Vurderer en til av denne sammen med 150cfm vifter på 120mm eller tror dere det holder en ?

 

Skal kjøle E6600 OC og 8800GTX OC ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk da endelig vann på 8800GTX-kortet mitt. Jeg tror jeg skal si meg fornøyd med resultatene: 41 grader full last på 700MHz core.

Merk at systemet enda inneholdt luft da bildene ble tatt, derfor luftboblene og skummet.

9054184[/snapback]

 

Blir ikke spenningsregulatorene veldig varme med bare små kjøleribber på?

Lenke til kommentar

Fine temps Penny! Selv har jeg for mye på loopen til å få så lave som deg :)

 

I tillegg til det jeg har på loopen idag, så skal jeg sett i min andre EK 8800 gts kjøleribbe. problemet er bare at jeg mangler et gts kort til :p

 

Blir uansett en ny oppdatering på meg snart, siden plexi "huset" mitt begyner å ta form. Iløpe av imorgen skal jeg nok være ferdig ;)

Lenke til kommentar
Fine temps Penny! Selv har jeg for mye på loopen til å få så lave som deg :)

 

I tillegg til det jeg har på loopen idag, så skal jeg sett i min andre EK 8800 gts kjøleribbe. problemet er bare at jeg mangler et gts kort til :p

 

Blir uansett en ny oppdatering på meg snart, siden plexi "huset" mitt begyner å ta form. Iløpe av imorgen skal jeg nok være ferdig ;)

9073240[/snapback]

 

 

Fine å fine temp, jeg har rundt 35 grader på mine 2 GTX kort (680/2000) og jeg har ja, 7 blokker i systemet mitt.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Fine temps Penny! Selv har jeg for mye på loopen til å få så lave som deg :)

 

I tillegg til det jeg har på loopen idag, så skal jeg sett i min andre EK 8800 gts kjøleribbe. problemet er bare at jeg mangler et gts kort til :p

 

Blir uansett en ny oppdatering på meg snart, siden plexi "huset" mitt begyner å ta form. Iløpe av imorgen skal jeg nok være ferdig ;)

9073240[/snapback]

 

 

Fine å fine temp, jeg har rundt 35 grader på mine 2 GTX kort (680/2000) og jeg har ja, 7 blokker i systemet mitt.

9078304[/snapback]

 

 

Finere enn mitt værtfall som ligger på 45

Lenke til kommentar
Tenkte på å kjøpe Kandalf, så da kan jeg like godt kaste inn noen lapper for LCS versionen.

9081016[/snapback]

Dårlig Tt pumpe og veldig dårlig Tt rad ikke vits å gjøre det nei !!

9081103[/snapback]

Hmm.. Det ville vel ikke hatt noen negativ virkning på systemet, eller? :p

 

Kansje det hadde vert noe å kjørt 2 vannkjølingssystemer.

 

Det nåværende i sig som det er, + Kandalf sitt som kjøler Skjermkort og NB med matchende swiftech kjølere.(MCW-60 og MCW-30)

Lenke til kommentar

Er ikke lenge før jeg bestiller nå ;)

Skal brukes sammen med 2stk heatercore som jeg har bilde av helt øverst på siden ;)

 

Ka dykk tru ?

handleliste2oe4.jpg

 

 

Edit:

 

Deltaviftene er på 150CFM, men de er uten "styrings" pinner så de ser helt normale ut ;)

 

Edit2:

 

siden jeg også skal lage meg et lite som mulig kabinett om ikke så lenge dervar også lavt som mulig tror jeg at jeg kommer til å feste MCW60 blokka sånn ;)

 

8800swiftech.jpg

 

Edit3: (:blush:)

 

Tror dere det vil skade tempen veldig om rad 2 bruker den lufta som kommer fra rad 1 om det vannet først kommer inn i rad 2 ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Oi, de sleger molex i løsvekt, konge. Skal de ha mye for å shippe til norge?

9086691[/snapback]

Nei ikke mye tror jeg ...

Kan sikekrt ta med noen til deg om du forhåndsbetaler meg ;)

Kan du betale 10% av frakten eller noe sånt (4-6$)

 

Edit:

 

Er eneste forskjell på MCP655 og MCP655-B at B versonen ikke har turtall justerêr eller er det en feil/bug som er rettet opp på samtidig ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
litt små forandringer, men da er vannkjøling bestilt med frakt som kun skal ta 2-5 dager og det hele kom på 2650,- inkl frakt med kursen til paypal (451.01$)

 

Håper det glir igjennom tollen uten moms da :ermm:

9091920[/snapback]

4x120mm Delta'er? :dribble:

Gratulerer med snart ny delvis vannkjøling.

 

Hvilken radiator har du fra før?

Lenke til kommentar
4x120mm Delta'er? :dribble:

Gratulerer med snart ny delvis vannkjøling.

 

Hvilken radiator har du fra før?

9092490[/snapback]

Uff ja frakten ble på 100$ :ph34r:

 

De Delta viftene er "bare" på 150cfm da :dontgetit:

skal ha viftestyring på dem så jeg kan senke om jeg vil og til normal bruk ogs skal jeg lage en ekstern enhelt til lettere å frakte og støyen lenger unna ;)

 

Har 1stk av den det er bilde av øverst på denne siden og om ikke lenge har jeg nok en til som da blir 2stk ;)

Lenke til kommentar
4x120mm Delta'er? :dribble:

Gratulerer med snart ny delvis vannkjøling.

 

Hvilken radiator har du fra før?

9092490[/snapback]

Uff ja frakten ble på 100$ :ph34r:

 

De Delta viftene er "bare" på 150cfm da :dontgetit:

skal ha viftestyring på dem så jeg kan senke om jeg vil og til normal bruk ogs skal jeg lage en ekstern enhelt til lettere å frakte og støyen lenger unna ;)

 

Har 1stk av den det er bilde av øverst på denne siden og om ikke lenge har jeg nok en til som da blir 2stk ;)

9092509[/snapback]

For noen pingle-deltaer! :tease:

En kamerat har 4x80mm av de kraftigste... :dribble:

Lenke til kommentar
For noen pingle-deltaer! :tease:

En kamerat har 4x80mm av de kraftigste... :dribble:

9092528[/snapback]

Det kraftigste 80mm deltane er på 107cfm og mine er på 152cfm :whistle:

 

Edit: sidend et ble så dyr frakt så måtte jeg gi slipp på D-tek, men Swiftech er en fullverdig erstatter til 17$ mindre ;)

 

ferdigordreum5.jpg

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...