bundymania Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Brand new Revolution Radiator from Aqua Computer: http://forum.aquacomputer.de/wasserk-hlung...lution-420-360/ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Har prøvd å google litt, men finner ingen som selger AMA Aragon 900, noen her som har sett det noe sted, eller vet hvor jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Har prøvd å google litt, men finner ingen som selger AMA Aragon 900, noen her som har sett det noe sted, eller vet hvor jeg kan kjøpe det? Alle delene i det settet kan du sette sammen selv i en handleliste, noe verre er det ikke. 1x DDC pumpe 2-3m 3/8 slager 1x CPU block 1x 240 rad 2x 120 vifter 1x vanntank 4x 3/8 nippler Endret 7. januar 2010 av Svedge Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 new radiator for 140mm fans - release soon Price: under 60 EUR Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Godt å se at denne tråden fortsatt lever! Kommer med bildeupdate av kassa mi når jeg har flitt ferdig med å sette den sammen igjen etter flytting... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Samme her. Dette har jo blitt en liten diskusjonstråd for vannkjøling, så man kunne jo ha byttet navn til something fancy. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 1+ Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Det burde komme en ny tråd for "vannkjølings baren" eller en som bare handler om "DITT vannkjølte system". Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Vi har jo Basic VK og guide da. Men det er jo greit nok å ha det her, da de fleste med interesse for vannkjøling allerede har denne i mine innlegg. Så kan det være en ny tråd til galleri, utelukkende? Med kommentarer her. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Vi har jo Basic VK og guide da. Men det er jo greit nok å ha det her, da de fleste med interesse for vannkjøling allerede har denne i mine innlegg. Så kan det være en ny tråd til galleri, utelukkende? Med kommentarer her. En til galleri og kommentarer til bildene og den her til generelt snakk. Endret 12. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg ville nok kjørt bildepåbud i en slik tråd. Lett at det glit over i OT slik som denne Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) OK, etter mye om og men må jeg si meg ening pga observasjonene på kabinett delen. Endret 12. januar 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Her var det lite bilder så her kommer mitt bidrag, ferdig bygd i går. 2 looper: Loop nr 1(blå): pumpe - 360 rad - CPU - 5970 - tank Loop nr 2(rød): Pumpe - 2x 120 rad - 2x 5870 - tank CPU blokk - Apogee XT GPU blokker - EK Nikkel/acetal 2x 5870 + 1x 5970 Radiatorer - Mist extreme 360 + 2x 120 Tank - XSPC 5,25 dual Pumper - 2x Laing DCC Plus Nippler - Bitspower Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Fett system minhund, digger at det er tofarget, men synes du har vært litt slapp med kutting av slanger, synes noen er litt for lange og andre er litt korte Men ellers; helt topp... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Fett system minhund, digger at det er tofarget, men synes du har vært litt slapp med kutting av slanger, synes noen er litt for lange og andre er litt korte Men ellers; helt topp... Takke for ros og ris, hvilke slanger er det du mener er for lange/korte? Kan vel egentlig bare se at rad til CPU er noen mm for lang. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Rød slange fra rad og ned er for lang, ser hvertfall sånn ut, ser bedre ut med helt vannrette og horisontale slanger, så den burde være formet som en perfekt L ikke som en misformet en. Så kutter du av noen mm på den fra rad og ned, og noen mm på den neste, så burde det se bedre ut. Samt fra nederste 5870 til bunn rad burde forlenges Men nå kan jeg ikke stole på bilder heller da Endret 13. januar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Rød slange fra rad og ned er for lang, ser hvertfall sånn ut, ser bedre ut med helt vannrette og horisontale slanger, så den burde være formet som en perfekt L ikke som en misformet en. Så kutter du av noen mm på den fra rad og ned, og noen mm på den neste, så burde det se bedre ut. Samt fra nederste 5870 til bunn rad burde forlenges Men nå kan jeg ikke stole på bilder heller da Er enig i at det ser bedre ut med helt loddrette og vannrette slanger men slangene er satt slik med hensikt. Rød slange ned fra rad. er kuttet slik at vinkel fittingen henger fritt 2 mm over kabinettbunn, dette pga at jeg ikke bruker klemmer så skulle slangen begynne å skli så stopper den der. Når du ser slangene fra rad. i bunnen av kabinettet så ser du at nippelavstanden er større enn gjennomføringshullene så det blir litt "korny" der, slangen fra det nederste er ikke for kort den bare vrir seg ut av kabinettet. Du ser det litt bedre her. Endret 13. januar 2010 av minhund Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg syns det ser bra ut. Jeg liker ikke RAM-kjøleren da.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg syns det ser bra ut. Jeg liker ikke RAM-kjøleren da.. Kan vel kansje være enig i at den er litt stor, men den gir god kjøling også til HK også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg