Mydog Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hvilke kort? HK: rampage II Extreme Skjermkort: 2x Powercolor HD 5870 CPU: Xeon W3520 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Er dette noe og anbefale, eller er det bedre og bare kjøpe i deler. Ytelse etc. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Greit nok for nybegynnere Billigere enn å kjøpe deler hver for seg. Men ytelsen kan jo ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ja ikke sant Leste tråden din 100% i går og jeg har bestemt meg at så fort jeg har råd blir det vannkjøling, can't wait lissom skal bli morro Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Bygg selv. Da lærer du mye mer, du får bedre ytelse, du kan lage det slik du vil osv osv. Ser ikke helt meningen i å kjøpe sett a la BigWater, da en egentlig heller kan kjøpe en rå luftkjøler til 500-600 kr. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Det eneste som for meg som er ny gjør alt forrvirrende er at på f.eks performance-pc's om jeg blar opp til Water cooling -> Cpu blocks så er det lissom 10 forskjellige merker / produsenter. :=( Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 En Alphacool cpu blokk ...altså en bitte liten firkantet kobber bit til kroner 500...? jeez for en dyr hobby ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Har du lest guiden da? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ja, men må ta en titt til Du skrev ikke noe om det merke i guess. Men kunne trengt noen tilbake meldinger på valg ac CPU Blokk: Denne ! Og Radiator ! Er jo et spørsmål om hvor mye jeg trenger og investere i det, om jeg bare trenger en blokk til rundt 40$ eller om en til 70-80$ ville være et lite must? Endret 23. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Spar til Apogee XT Ultra Extreme XSPC RX240 Swiftech 355/Laing DDC Om du vil ha det lille ekstra kan du gå opp til RX360, kjøpe topp til pumpen (vil anbefale XSPC res top) i tillegg til shroud på radiatoren. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville kjørt Heatkiller eller EK. Det har du kvalitet tvers gjennom. Aldri noe tull. Hva er det du skal kjøle? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Foreløping CPU. I5 750. Så blir det evt. GPU ikke så lenge etter. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville kjørt Heatkiller eller EK. Det har du kvalitet tvers gjennom. Aldri noe tull. Hva er det du skal kjøle? Og det er ikke swiftech? Ytelsen er også så langt jeg vet en del bedre også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg snakker etter egne erfaringer. Swiftech har jeg ikke erfaring med, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på dem Alt jeg har eid av EK og Heatkiller har vært av ypperste klasse hvertfall. Hvis du kan rapportere det samme om Swiftech, så er jo det supert (bortsett fra at det blir enda vanskeligere for Captn å bestemme seg ). Endret 23. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Koolance Quad Radiator Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg snakker etter egne erfaringer. Swiftech har jeg ikke erfaring med, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på dem Alt jeg har eid av EK og Heatkiller har vært av ypperste klasse hvertfall. Hvis du kan rapportere det samme om Swiftech, så er jo det supert (bortsett fra at det blir enda vanskeligere for Captn å bestemme seg ). Ja, skjønner. Har hatt både Swiftech, EK og D-Tek, og har egentlig bare gode erfaringer. Men så langt jeg vet gir Swiftec's mest ytelse for pengene og derfor vil jeg anbefale den. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I alle tester jeg har sett, ligger Heatkiller kjølerne på topp.. Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Starter med å si at dette er en fantastikt bra forum tråd. Mitt første vann prosjekt startet for 5-6 år siden, men endte op med å selge det til en venn. Har sen dess bare brukt luft til kjøling av komponenter, men nå begynner det å bli tid for vann igjen. Sist så brukte 1st 240mm radiator med 2st 120mm vifter, det gikk på cpu, gpu och northbridge. Nå har jeg tenkt å bruke 3st radiatorer ( alle inne i kabinettet ) 1st 360mm med 3st 120mm vifter, 1st 240mm radiator med 2st 120mm vifter och 1st 120mm til 1st 120mm vifte. Dette skall kjøle cpu, gpu och hovudkort. Det jeg lurer på er om 1st god kvalitets pumpe kan dra runt vann gjenom alle 3 radiatorene eller må jeg ha flere pumper ? Loopen blir: Fra pump ---> 2x120mm vifte radiator ---> gpu ---> 1x120mm vifte radiator ---> Hovudkort ---> 3x120 vifte radiator ---> cpu ---> Vanntank ---> Pump ---> og om igjen. Hva tror dere om dette ?? Ha en fin dag. Iexo. Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 News from Bella Italia A brandnew reservoir, have a look: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Iexo, vil anbefale deg å opprette en ny tråd eller å ta det i guide-tråden. Dette er vel primært et bildegalleri Endret 26. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg