Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men må ta en titt til :p

 

Du skrev ikke noe om det merke i guess.

 

Men kunne trengt noen tilbake meldinger på valg ac CPU Blokk:

Denne !

 

Og Radiator !

 

Er jo et spørsmål om hvor mye jeg trenger og investere i det, om jeg bare trenger en blokk til rundt 40$ eller om en til 70-80$ ville være et lite must?

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Jeg snakker etter egne erfaringer. Swiftech har jeg ikke erfaring med, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på dem :) Alt jeg har eid av EK og Heatkiller har vært av ypperste klasse hvertfall. Hvis du kan rapportere det samme om Swiftech, så er jo det supert (bortsett fra at det blir enda vanskeligere for Captn å bestemme seg ;)).

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Jeg snakker etter egne erfaringer. Swiftech har jeg ikke erfaring med, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på dem :) Alt jeg har eid av EK og Heatkiller har vært av ypperste klasse hvertfall. Hvis du kan rapportere det samme om Swiftech, så er jo det supert (bortsett fra at det blir enda vanskeligere for Captn å bestemme seg ;)).

Ja, skjønner. Har hatt både Swiftech, EK og D-Tek, og har egentlig bare gode erfaringer. Men så langt jeg vet gir Swiftec's mest ytelse for pengene og derfor vil jeg anbefale den.

Lenke til kommentar

Starter med å si at dette er en fantastikt bra forum tråd.

 

Mitt første vann prosjekt startet for 5-6 år siden, men endte op med å selge det til en venn. Har sen dess bare brukt luft til kjøling av komponenter, men nå begynner det å bli tid for vann igjen.

 

Sist så brukte 1st 240mm radiator med 2st 120mm vifter, det gikk på cpu, gpu och northbridge.

Nå har jeg tenkt å bruke 3st radiatorer ( alle inne i kabinettet ) 1st 360mm med 3st 120mm vifter, 1st 240mm radiator med 2st 120mm vifter och 1st 120mm til 1st 120mm vifte.

Dette skall kjøle cpu, gpu och hovudkort.

 

Det jeg lurer på er om 1st god kvalitets pumpe kan dra runt vann gjenom alle 3 radiatorene eller må jeg ha flere pumper ?

Loopen blir: Fra pump ---> 2x120mm vifte radiator ---> gpu ---> 1x120mm vifte radiator ---> Hovudkort ---> 3x120 vifte radiator ---> cpu ---> Vanntank ---> Pump ---> og om igjen.

 

Hva tror dere om dette ??

 

Ha en fin dag.

 

Iexo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...