Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De ser fantastiske ut og gjør det de skal. Anbefales, hvis du har gryna :p

Vel problemet er at jeg har de og noen av de lekker i "dreie leddet".

Jeg hadde de i maskinen mde Feser UV blå ferdig kjølevæske da lakk alle.

Tok de ut og satte de i en test loop med vanlig springvann og da lakk kun 2 av de jeg har.

 

Endret av minhund
Lenke til kommentar
Aldri hatt slike problemer med mine hvertfall.

Jeg vet at mange har de som ikke har problemer, men er det noen måte jeg kan ha ødelagt de?

De ser jo fantastisk ut og loopen ble helt rå med de. Men vanndråper og skjermkort er en dårlig kombo.

 

Som Wheelie sier så kan du bytte O-ring. Vanndråper og skjermkort har gått bra her et par ganger før :p

Lenke til kommentar

Først når jeg så komplett vannkjøling her tenkte jeg bare "jaja have fun", fordi det så ut som et ingeniørs arbeid med herrejesus mange forskjellige duppeditter og blokker og alt. Men tror jeg har begynt og forstå alt ganske enkelt. Dette med vann er et av hovedtemaene i yrke jeg tar så skal nok få til noe ja.

 

Så etter litt nyttårsjobbing tror jeg faktisk jeg vil se om det ikke går ann og få bygget noe.

Kanskje starte med noe enkelt noe om det er noe som heter det.

 

Fint om dere kunne linket noen sider som selger dette, gjerne fra norge. Og noen sider som kan forklare og utdype hva forskjellige ting er og hva jeg evt trenger. Om dere ikke har lyst til og bare forklare :)

Lenke til kommentar

Captn Jack, jeg var overrasket hvor enkelt det var ;). Det som er vanskeligere enn montering, er å vite hva man trenger og hvor man skal få plass til ting i kabinett. Selve monteringa er rett frem ;).

 

Å bestille fra Norge kan du bare glemme, ingen netshopper her bryr seg om vannkjøling, Microplex var gode før Netshop tok over, ellers har aldri ting på lager, men kanskje har de så gamle ting at du kan vannkjøle et museumsklenodi.

 

Jeg kjøpte mitt fra www.performance-pcs.com.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...