Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som vet av en sketch (sketchup) på en 120mm radiator? Finner bare 2x, 3x eller 4x ... Her er det et par: http://scc.jezmckean.com/cat/50 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Linkene til single-rad'ene funker ikke Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 De fungerer fint her. Hvilken versjon bruker du? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei er det noen som har erfaring med disse? Positivt? Negativt? De kan dreies 360 grader runt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 De ser fantastiske ut og gjør det de skal. Anbefales, hvis du har gryna Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) De ser fantastiske ut og gjør det de skal. Anbefales, hvis du har gryna Vel problemet er at jeg har de og noen av de lekker i "dreie leddet". Jeg hadde de i maskinen mde Feser UV blå ferdig kjølevæske da lakk alle. Tok de ut og satte de i en test loop med vanlig springvann og da lakk kun 2 av de jeg har. Endret 19. november 2009 av minhund Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Aldri hatt slike problemer med mine hvertfall. Endret 19. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Aldri hatt slike problemer med mine hvertfall. Jeg vet at mange har de som ikke har problemer, men er det noen måte jeg kan ha ødelagt de? De ser jo fantastisk ut og loopen ble helt rå med de. Men vanndråper og skjermkort er en dårlig kombo. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har brukt slike i lang tid, ene er litt slakk i vri-leddet, men fungerer flott. Om du vrir mye på de blir den o-ringen slapp. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Aldri hatt slike problemer med mine hvertfall. Jeg vet at mange har de som ikke har problemer, men er det noen måte jeg kan ha ødelagt de? De ser jo fantastisk ut og loopen ble helt rå med de. Men vanndråper og skjermkort er en dårlig kombo. Som Wheelie sier så kan du bytte O-ring. Vanndråper og skjermkort har gått bra her et par ganger før Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vannsprut, harddisk, pumpe og strømforsyning kan heller ikke anbefales Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har brukt slike i lang tid, ene er litt slakk i vri-leddet, men fungerer flott. Om du vrir mye på de blir den o-ringen slapp. De er ikke vridd mye de lakk rett ut av posen de kom i. Hm skal se om jeg får demontert en og bytte o-ring. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Først når jeg så komplett vannkjøling her tenkte jeg bare "jaja have fun", fordi det så ut som et ingeniørs arbeid med herrejesus mange forskjellige duppeditter og blokker og alt. Men tror jeg har begynt og forstå alt ganske enkelt. Dette med vann er et av hovedtemaene i yrke jeg tar så skal nok få til noe ja. Så etter litt nyttårsjobbing tror jeg faktisk jeg vil se om det ikke går ann og få bygget noe. Kanskje starte med noe enkelt noe om det er noe som heter det. Fint om dere kunne linket noen sider som selger dette, gjerne fra norge. Og noen sider som kan forklare og utdype hva forskjellige ting er og hva jeg evt trenger. Om dere ikke har lyst til og bare forklare Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Litt av det jeg tusler med i kveld. 2 stk Laing pumper og XSPC dobbel vanntank. Det skal bli 2 looper i kveld, en til CPU og NB og en til skjermkortene. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Captn Jack, jeg var overrasket hvor enkelt det var . Det som er vanskeligere enn montering, er å vite hva man trenger og hvor man skal få plass til ting i kabinett. Selve monteringa er rett frem . Å bestille fra Norge kan du bare glemme, ingen netshopper her bryr seg om vannkjøling, Microplex var gode før Netshop tok over, ellers har aldri ting på lager, men kanskje har de så gamle ting at du kan vannkjøle et museumsklenodi. Jeg kjøpte mitt fra www.performance-pcs.com. Endret 20. november 2009 av Svedge Lenke til kommentar
bundymania Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Koolance Quad Radiator Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fint om dere kunne linket noen sider som selger dette, gjerne fra norge. Og noen sider som kan forklare og utdype hva forskjellige ting er og hva jeg evt trenger. Om dere ikke har lyst til og bare forklare https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108779 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kvelden er ennå ung og vannkjølingen testes for lekasjer. Snart blir det benching Manglet rødt vann til skjermkort-loopen men det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg