Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Takker takker, men er ikke så pen da.

Dette er da den som ikke er regulerbar. Burde fungere på 5v\7v fordi.

Ikke så nøye. Så det har vært trangt ja. Alle kabler på bakside av veggen. Der var det værtfall trangt nok. Blir en 6\7 kanals viftestyring i front og gitter nederst i fronten om det lar seg gjøre.

Da får jeg i kalde katoder å uv lysa mine og :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

monterte nettop et externt Vannkjøling system for å bli kvitt suse lydene fra grafikk kortene.

 

Dette er hva jeg endte opp med:

 

cimg1711r.jpg

cimg1717.jpg

cimg1718.jpg

cimg1713a.jpg

 

Neste på agendaen: Kabelsortering!

Temperaturen på varmeste Føler på ene korte var 95grader den har nå sunket til 65.

snakker om forskjell. GPU ene ligger på rundt 40 - 50 alt ettersom romtemperatur.post-143171-1249586725_thumb.jpg

Kjølingen består av 2x Koolance 4870x2 blokker og Exos-2.5 extern kit og slanger fra Tess.

Grunnen eg valgte extern var igrunn at det er trangt nok som det er.

videre planer er kjøling av CPU og chipset.

 

noen tips/forslag hadde vert kult.

Lenke til kommentar

Hvordan min er med UV.. Bildene lyver jo litt. Kameraet som ikke er av den beste sortten..

Kjører nå en 7kanals viftestyring. Men den er bare akkurat det. Eller den må registrere ennten fart på vifter eller må ha kontakt på alle tre pinner.

 

Den registrerer ikke mine kalde katoder da altså. Kobble i en viffte først sette den på max da går det, men blir ikke bra. Startet å blinke, virket som det var dårlig kontakt.

Den er ikke beregnet for led vifter heller. Har 6 hakk du kan justere på, men alle unntatt max får lysene til å startte å blinnke.. Så denne er jeg ikke noe fornøyd med. Og en kanal tror jeg tok kvelden etter en times bruk.. :wallbash:

 

 

DSCF0130-2.jpg

 

DSCF0128-1.jpg

 

DSCF0122-1.jpg

 

DSCF0111-5.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Wow, awsome builds. I'm sure i've seen that blue build before on www.xtremesystems.org

What's the difference on the two cpu wc blocks??

 

Yeah, i´ve posted the blue rig on XS.

 

the left HK is black nickel plated and for S775 and the other one is silver shiny nickel plated and for Socket 1366 and engraved with my Nick on the mounting plate :)

Endret av bundymania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...