tharshan Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det ekje så lett som det ser ut. Har mykje kablar som går på baksida som inegn ser.. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det ekje så lett som det ser ut. Har mykje kablar som går på baksida som inegn ser.. 8997794[/snapback] Sorry var ikke meningen å kritisere . Kjenner også til problemet Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Er vel Chieftec kabinett du har? Har det selv, og syntes det er lett å få det ryddig i, hjalp veldig mye når jeg lagde noen hull i hovedkort brettet Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det ekje så lett som det ser ut. Har mykje kablar som går på baksida som inegn ser.. 8997794[/snapback] Sorry var ikke meningen å kritisere . Kjenner også til problemet 8997846[/snapback] Neidå. Eg er litt oppteken av å ha litt stæsj, så der ligger også problemet Er vel Chieftec kabinett du har? Har det selv, og syntes det er lett å få det ryddig i, hjalp veldig mye når jeg lagde noen hull i hovedkort brettet 8998133[/snapback] Nei, har Raidmax scorpio 668. Nokon som har forslag til kva eg kan gjere for å få vekk kabelrotet? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hull i Hovedkort brettet hjelper som sagt veldig mye! Ellers føre kabler langs kantene så mye som mulig. Husk at det finnes forlengelses kabler til både vifter og lys som kan hjelpe en del. Føre flere kabler sammen er bedre enn en hel haug med løse tyne kabler. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det ekje så lett som det ser ut. Har mykje kablar som går på baksida som inegn ser.. 8997794[/snapback] Sorry var ikke meningen å kritisere . Kjenner også til problemet 8997846[/snapback] Neidå. Eg er litt oppteken av å ha litt stæsj, så der ligger også problemet Er vel Chieftec kabinett du har? Har det selv, og syntes det er lett å få det ryddig i, hjalp veldig mye når jeg lagde noen hull i hovedkort brettet 8998133[/snapback] Nei, har Raidmax scorpio 668. Nokon som har forslag til kva eg kan gjere for å få vekk kabelrotet? 8998372[/snapback] Kaste ut alt som ikke bidrar til høyere FPS eller lavere temperaturer:P Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 tharshan. den viftene som er over rammen, hvordan har du festet den? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Først stripsa eg ihop begge 80 mm viftene så har ei stang som går gjennom kabinettet på den andre sidane,festa ei strips der, og deretter stripsa eg fast viftene. Det er ikkje godt nok festa, men sidane eg har chipsett bokk, og slangene har coolsleve så støttar viftene seg der, og midt i belle kva hakk på coolsleven, og der med sitter dei nogolunde bra fast. Vart litt dårleg forklart, men det er ikkje så lett. kanskje bilde hadde gjort seg? todda7@hehe, burde vel det, men gidder ikkje lika å ha alt inni kabinettet, og dessutan ser det mykje betre ut i verkelegheita Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Først stripsa eg ihop begge 80 mm viftene så har ei stang som går gjennom kabinettet på den andre sidane,festa ei strips der, og deretter stripsa eg fast viftene. Det er ikkje godt nok festa, men sidane eg har chipsett bokk, og slangene har coolsleve så støttar viftene seg der, og midt i belle kva hakk på coolsleven, og der med sitter dei nogolunde bra fast. Vart litt dårleg forklart, men det er ikkje så lett. kanskje bilde hadde gjort seg? todda7@hehe, burde vel det, men gidder ikkje lika å ha alt inni kabinettet, og dessutan ser det mykje betre ut i verkelegheita 9008364[/snapback] OK. Men jeg skjønner forklaringen Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Veldig lite liv i denne tråden for tiden Er det ingen flere som vil "brife" med maskinene sine, eller har noen oppdateringer? mvh Jonas 8991300[/snapback] Blir forhåpentligvis en liten oppdatering fra meg i neste uke, når jeg har fått 8800GTX-kortet mitt på vann (venter på pakke fra Petra's igjen). Ellers tipper jeg de fleste vanninteresserte som henger her har fått vist frem sine maskiner nå, dessverre. Endret 6. juli 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg kan ta å poste noen bilder senere Har nettopp fått nytt digital kamera Ser ikke spessielt bra ut nå Står i et kabinett som er av kryssfiner som jeg har bygget selv Har ikke tatt meg tid til å lakke og feste døren på det enda Skal se hva jeg an fikse Som sagt, så gjort: Vel det var noen bilder Hodler på å laste opp flere men det tar litt tid... Bountyhunter Endret 6. juli 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fint system det. Ja, ser litt halvferdig ut det kabinettet. Prøv og gjøre det ferdig og kjempe bra? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ---------- | Off topic: v Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare for å gå litt off topic: Det som står igjen er: -Kjøpe pci kort meg parralell port til lcd skjerm -Kjøpe vifte -Sette på "lokk" over nederste del slik at Strømforskyning, harddisk, vannpumpe, lednings kaos, vifte styring, og dvd drev blir gjemt bak. (se bildet) - -Sparkle, lakke osv. Men tror aldri det kommer til å skjer fordi jeg snart skal ha nytt system og da kommer jeg nok til å kjøpe et Lian Li kabinett som moddes til vannkjøling. Kan være jeg bygger nytt kabinett i tre som blir mer gjennom tenkt. Eksempler påting som irritere meg med det "gamle" kabinettet er det at jeg ikke får koblet 3 vifter på radiatoren pga minne og andre ting på hk. On topic: Angrer på at jeg kjøpte "vannkjølings-pakke" og ikke valgte deler selv. Nå om dagen sikler jeg på: Apogee GTX, 2xChipset Stealth Micro res MCP655 Men skal kun ha det hvis jeg har råd til nytt system besstående av: -Q6600 -P35 basert high end kort* (Nytt chipsett er nok kommet når jeg bestiller så kan bli noe annet) -8800GTX/GTS 640 -Corsair 620 -Ocz 8500 ram -lydkort,+++ endel snax Hjertet sier men lommeboka sier fåreløpig . Her er noen linker til alle dere som får litt stå-tiss av 8800ultra sli, bare sorte matchende kretskort, 1/2" slanger, TEC/Peltier kjøing, Swiftech generelt : Teaser Litt danger den går bra Rykker litt i buksene nå, eller hva? <- Klikkbar MMmmmMMmmm Specs på maskinen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Xeon 3060 @ 3.83GHz (1.7x9) EVGA nForce 680i 2x EVGA 8800 ULTRA SLI @ 648MHz/1.62GHz/2.3GHz G.Skill 2GB @ 1.14GHz CL4 X-Fi Elite Pro 64MB 150GB RaptorX PC P&C 1KW w/ Black Onyx Cable (Lian Li G75B) (Dell 2407FPW) Denne maskinen er altså ikke min! Bare så det er sagt... *Drømme * Bountyhunter, Vil se flere systemer Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Fikk da endelig vann på 8800GTX-kortet mitt. Jeg tror jeg skal si meg fornøyd med resultatene: 41 grader full last på 700MHz core. Merk at systemet enda inneholdt luft da bildene ble tatt, derfor luftboblene og skummet. Endret 11. juli 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nice. Kva brukte til å bøye ramsinkene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Mye bra pron her @Pennywise: Hvordan har du festet viftene over RAM-slots? Ser jo ut som de ligger rett oppå? Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Mye bra pron her @Pennywise: Hvordan har du festet viftene over RAM-slots? Ser jo ut som de ligger rett oppå? 9055591[/snapback] Hvis du ser oppe i hjørnet på den øverste vifta, ser du en sort skrue Endret 11. juli 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Pennywise: Har samme kabinett som deg ... Hvor har du gjort av ledningen til den bakerste viften ? Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Pennywise: Har samme kabinett som deg ... Hvor har du gjort av ledningen til den bakerste viften ? 9055833[/snapback] Den går opp langs kanten av kabinettet, for så å svinge under strømforsyninga. Deretter er den dratt på baksiden av kabinettet, hvor den ender opp i front hvor viftekontrolleren min er. Samtlige vifter i kabintettet (7x120mm & 2x70mm) er kontrollert av kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg