Eirik Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Imponert over systemet til turbo_fever! Slenger ut noen bilder av mitt, hvis det er noen som ikke har fått med seg workloggen Har bytta ut led'ene siden de bildene ble tatt. Mulig jeg oppdaterer bildene senere Og ja, jeg vet skjermkort-løsningen min ødelegger litt flow, men har testa om det har noe å si på temperaturen, noe det ikke hadde. Så derfor lot jeg det være slik Endret 20. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Takker du, er ikke 100% ferdig da enda... Kommet opp i 4,4ghz på den nå da.. Må få i noe nippler først for og bli ferdig. Men hvor fikk du tak i dine? Kan du ikke kobble om slik att den som er oppe er nede og omvendt?? Brtyr ikke noe hvor du tar vann inn og ut eller?? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hehe turbo_fever...visste det var noe litt kjent fra xtremesystems Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Åja, må snike der litt. Dem gutta der har sykt med peiling og byggeskills. Folk fra værden over så ikke rart det. Uten den sia hadde jeg ikke klokket noe eller gått til vannkjøling tenker jeg.. Kallenavnet ditt der da?? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Har dessverre ikke fått meg et enda, men er kanskje på tide snart, har til nå bare vært og lest og kikket. Ja er ei syk samlingsplass det der ja og er nok et par hakk over mitt nivå så vel, siste jeg leste var de og snakket om..tror det var noen "spacere" på gpu blokkene, jeg vet ikke en gang hva det er . Men skaffer vel ei koolance blokk til mitt 295 snart siden systemet mitt ikke er så stille lenger etter jeg fikk det. Og når jeg får det så dukker jeg vell kanskje opp der da. Btw må fikse opp litt på systemet mitt siden jeg visst har alger også O_o skrev kort om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13533587 Kan du begripe hvordan det jeg kan ha fått det ?! ennå jeg brukte batterivann og ac-fluid + antialge middel ! Har bilder også jeg prøvde og ta av systemet men har ikke funnet usb kabelen til kamera ennå, kort sagt så er ikke vannet særlig klart lenger, det var det første som skjedde, var ikke helt sikker på den tida inntil det kom tråder i slangene! Endret 23. april 2009 av AllColor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Som nevnt i andre tråden: Alt korroderer og lager alger. Selv har jeg funnet ut at rådestillert vann, pluss 10-15% konsentrert blå frostvæske fungerer best Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 uff da, burde jeg unngå og bruke de ferdige løsningene også framfor batterivann med 10-15% blå frostvæske ? Merkelig greier altså, hørte jo først folk si at med batterivann så trengte man ikke en gang anti-alge middel. Grunnen til at jeg ikke brukte frostvæske i utgangs punktet på tross av at så mange andre gjør det og hvor enkelt og greit det er, er for det jeg hørte det kunne være ødeleggende\etsende for tja nå husker jeg ikke helt pakninger eller noe kanskje i pumpa. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har kjørt rent batterivann i noen uker nå, og nå begynnte slangene mine å bli grønnbrunaktige på innsiden. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Har kjørt KUN destilert vann av nesten klasse A i flere mnd nå. Slangene er like rene og pene innvendig. Deilig! Lenke til kommentar
drbo Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Grunnen til at jeg ikke brukte frostvæske i utgangs punktet på tross av at så mange andre gjør det og hvor enkelt og greit det er, er for det jeg hørte det kunne være ødeleggende\etsende for tja nå husker jeg ikke helt pakninger eller noe kanskje i pumpa. Det er sagt før,men bør kanskje gjentaes. Hva er frostvæske laget for? Jo foruten å hindre frost ... så er frostvæskelaget for å holde pakninger tette, hindre korrosjon og smøre vannpumper! Og med så mange biler som bruker dette, så er det ingen av de store produsentene som tør å sende dårlige produkter på markedet. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Oki, godt point drbo, selv om jeg også har hørt at det gir litt dårligere kjøling da, men det er ikke noe å snakke om for jeg vil jo self heller ha det 1 grad varmere og uten alger enn 1 grad kaldere i utgangs punktet får så å få alger og få det 5 grader og mer varmere da kanskje,vil slef ikke ha alger uansett!. Vet ikke noe om varme forskjelle jeg bare tok noe grader til eksempelet. Lurer på hvorfor Intern kan gjør det ? Weelman: vi får se og renske ut denne gørja begge to da ! Er noe jeg også må lære hvordan jeg skal gjøre, mener å ha lest noe her om bruk av eddik til det. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Weelman: vi får se og renske ut denne gørja begge to da ! Er noe jeg også må lære hvordan jeg skal gjøre, mener å ha lest noe her om bruk av eddik til det. Bruk 2-3% eddik, det renser kjøleblokkene svært godt,evt hjelpe litt til med en tannbørste. Slangene er det desverre bare å kaste. Det billigste er å bruke 35% eddik, som fortynnes 12-17x. Endret 24. april 2009 av drbo Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Vær forsiktig med eddik-bruken da. Som drbo sier, må den tynnes ut. Kjipt å få blokker osv oppspist av eddik. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Vær forsiktig med eddik-bruken da. Som drbo sier, må den tynnes ut. Kjipt å få blokker osv oppspist av eddik. Ja skal vær forsiktig så redd som jeg er for å gjøre noe galt. Får bruke litt sensodyn på den tannbørsten da Og du wiki: nice work man, så den workloggen din nettopp Endret 25. april 2009 av AllColor Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, kokende vann gjør som oftest jobben greit Takker for det Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Her er mitt system. Mist 360 Extreme m/3xNF-P12 Cooltek 240 m/2xSilverstone standard rælevifter D5 Vario/MCP655 2xMCW60 Swiftech GTZ Magicool 150ml 1/2" Durelene slanger Microplex hele veien untatt 360'n, den kjøpte jeg brukt. Har en arbeidslogg på overclock.net også men den er jo selvfølgelig nede nå... Vant søren klype meg en pris på kabinettet også. *edit* Der var sida åpen igjen. Loggen her: http://www.overclock.net/case-mod-work-log...giant-tj07.html Endret 11. mai 2009 av kimosabi Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som vet hvor mange spacere det følger med på ek gtx280 blokkene?? fikk bare med 2 på hver av mine blokker, og må man bruke dem?? vet at det ikke rette tråden, men vet at de fleste med peil på vann er her.. skal gjøre opp for denne posten med noen skikkelige bilder senere.. Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg fortsatt jobber med mitt kabinetter, så du må vente en stund for mer pics. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Holder på å demontere å renser systemet mitt nå. Skal bytte alle viffter, bytte nippler/plugger og en ny tank. Lakke innvendi svart var og planen. Rad nede er ute til rens nå.. Her er hvordan det blir med vifter. Bare det skal være fult av det andre og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg