Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg poster ikke alle her men jeg kan sikkert finne et til dere. kommer fler bilder på worloggen min. må sende minnebrikkene i retur pga vannblokka på ene brikka lakk ut på siden pga ødelagt skrue ... dårlig spør du meg me sånn er det så et oversikts bilde legger jeg ut når jeg har alt på plass vurderer kjøpe 2 brikker til for å fylle ut minneslottene... så litt tomt ut

angående temp så ligger dem ganske likt men jeg sliter med overall temps må lage plass til en til radiator eller fler cora radiatorer på utsida

 

temps på idle er 45ca på alle skjermkorta 1-2 grader skifter dem mellom

cpu viser ligger på 40 grader ... men så fort jeg begynner å spille crysis med alt på max 1920x1200 så blir det fort varmt gpu opp i 70 -80 grader og cpu opp i 60 .... er digg å kjøre crysis med dette oppsettet da:P ligger på 50 + fps :thumbs:

det som plager meg er at jeg må kjøre vista for å kjøre tri sli:P

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hehe =) Joda, skulle gjerne hatt det, men det har jeg ikke, så da måtte det bli sånn. Jeg blåste gjennom, og det var ikke så galt som man skulle tro faktisk.

 

Edit: De DDC-pumpene er såpass gode, at det gjør ikke noe uansett egentlig. Isåfall kunne jeg bare modda den opp til 18 watt, så hadde det hvertfall ikke vært et problem :)

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt gammelt system somn skal oppdateres. Er en Q6600 og et 8800GT som er kjølt her.

 

Pumpe - 360 radioator - cpu - 240 radiator - vga - pumpe.

 

Usikker på hvilken pumpe det er, bråker iallefall litt og skal byttes til en ACpumpe snart, Apogee GTX til cpuen og en eller annen heldekende til vga og blackice radiatorer.

 

Skal iallefall bytte det meste er nå, inn med i7 fra intel og 4890 fra AMD, så får finne noe nytt til dette. Ser iallefall ikke ut som det er så mange løsninger til 4890 enda, noen tips ;) Skal iallefall komme tilbake med litt "renere" bilder når det er oppe å går.

post-28287-1240171412_thumb.jpg

post-28287-1240171419_thumb.jpg

post-28287-1240171427_thumb.jpg

post-28287-1240171434_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...