Elanee Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg er litt spent på hvor bra dem kjøler ... har ikke fått testet mine nå men etter planen så er dem oppe å går i mårra eller overmårra:) Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Det som er gjeldene akkuratt nå er : Silverstone TJ07. DFI Lanparty JR 790GX M2RS AMD Phenom 9850 BE @ 3.4 ghz 24/7 Orthos stable. Mushkin pc9200 4-4-3-5 850 mhz atm. 2GB 2x Sapphire HD4870 512 mb. Swiftech apogee GT cpu block Swiftech MCW30 chipsetblock. 2x silex 120 mm 2x silenx90mm 2x Silverstone 120MM 2x Mist 120 MM rads. Aquacomputer Aquastream (en eller anna 1xxx) Aquacomputer vanntank.( Blue) Pc Power & Cooling 750 Watt Dual 1500 Watt total 2 rails. 3x Samsung spinpoint 1TB 2x Samsung spinpoint 500 GB 1X Samsung spinpoint 80GB. blir satans varmt med 4 dimms. win7 bruker lite minne. har ett likt kit liggende =) + mange andre, har andre hovedkort og =) Phenom 940 kommer snart og =) Holder passelig høy temp ved spell, 67 trur jeg det er etter ett par timer, men den er litt trøkt under ett stort bord, i ett hjørne, temp = 55 veldig åpent. Mange fine systemer rundt her ja Wheelman; Gl =) *Følge med* Elanee, du har en av de systemene som jeg ikke skjønner at kan være så ryddige, kansje ikke 2x pcp ikke modulære psu'r Endret 18. desember 2008 av Imsochobo Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må følge med her igjen. Tråden er visst ikke død likevel ser det ut som. Imsochobo: Ser bra ut det der, men du har fortsatt bitte litt å hente på kabelføringen din. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette er ikke bra av Asus eller Gigabyte Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Gigabyte er ikke så ille som Asus syns jeg, men på P45 Extreme kortet så har blokka 3\8 utgang så jeg skal bruke 3\8 sølv-slanger i hele kassa. Og den digre kobber-raddisen som følger med til nb hjelper betraktlig på kjølinga=) Asus sine blokker derimot er farlige som jeg selv har erfart. Endret 11. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Og den digre kobber-raddisen som følger med til nb hjelper betraktlig på kjølinga=) What? Følger det med en Radiator? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis du ser på P45-extreme så er det en diger kobber-kjøler du skrur fast på nb-delen og den fungerer som en slags radiator for luft, men den sammen med effekten når du får vann på nb så blir det kaldt nok:) Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Slenger med et par bilder av kabinettet mit med vannkjølinga montert. Kjører et TT Big Water 745 sett, noe som jeg vil bytte så fort som mulig ut. Har sendt pumpen tilbake til butikken, og får den erstattet i morgen ettersom den begynte å lage ulyder. Stoler virkelig ikke på den pumpen, så vis noen har en som ikke er i bruk eller skal selges så er jeg innteresert. Kjører en Swiftec MCW30 på NB. Klarer av en eller annen grunn dougt ikke å lese temperaturene der CPU ligger på en 22 grader (q9550 3,6ghz) kjernene ligger på 45grader full load noe som jeg synes er bra til dette kittet å vere. Skal hive i en ekstra radiator også så fort som mulig. Kabinettet er ikke ferdig og det ser du jo at det mangler plexiglass ol.... Kjører forresten også litt overkill med slangelengde Enjoy: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 CPU ligger på en 22 grader (q9550 3,6ghz) kjernene ligger på 45grader full load noe som jeg synes er bra til dette kittet å vere. 22 grader idle og 45 grader load? Med TT BigWater? Sikker på det? Er enten ekstremt kaldt der hvor pc-en står eller så er TT-settet himmelsk bra. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes det høres for godt til å være sant, bruker du Real-temp med riktig TJ til å lese av Temps? Ville også testet Linpack, da ville du nok fått endel høyere temperaturer å vise til Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kutt ned lengden på slangene iallefall, kan jo ramme inn en fotballbane med det som er til overs der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Yupp, enig i den=) Ta og bare bruk akkuratt det som trengs mellom blokk og blokk, og mellom raddis og pumpe. da blir det fint og pyntelig:D Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Heisan Jeg klarer heller ikke å forstå hvordan jeg klarer å få det så kalt. Biosen viser samme temperaturen og core målingene ble gjort i Everest. Everest viser også 22 på CPU. Mulig jeg har vert utrolig heldig med kjølepasta monteringa (brukte den som følgte med) Eller bare vert svin heldig. Har desverre ikke noen bilder eller lignende for øyeblikket til å bevise, men jeg LOVER til alle her på forumet at jeg skal poste screenshot når jeg har fått den nye pumpa og fått systemet opp å gå igjen. I PROMISE ! Skal gå igjennom kameraet mitt og se om jeg kansje finner et bevis. Er ikke spesielt kaldt på rummet mitt. Ligger på en 20-25 grader. Har hatt det litt løye med å åpne op vinduet på kalde kvelder. Har vert nede i en 13-14 grader. Da er rommet mitt en ca 6 grader Thoug. Kaldt! Angående slangelengden så er jeg helt enige med dere, og det er enda mer som er til overs inni kabinettet som ikke er synlig i overetasjen. Burde kansje kutte bort noe, men siden disse temperaturene er så fantastiske, så er det bare så vidt jeg tårer å endre noe som helst . Hvis noen er innteresert så brukte jeg blandingsforholdene 100ml av den medfølgende gugga, og ca 900ml med batterivann som ble kjøpt på statoil. Har ikke skrudd volten nedover men enten var det 0,75 eller så var det 0,075% opp. vil anta det var det første jeg skrev som var rett. Håper dere tror meg, for jeg lover at jeg ikke juger. Vis noen vil ha noe annet en fotomaterialske bevis, så er det bare å spør. Har ingenting å skjule Noen som vet forresten hvorfor jeg ikke finner temperaturen på NB? Er det ikke montert temp sensor i den? Har et Biostar t-power i45. Skal ikke gå så alt for off topic, så dere trenger ikke å svare. Edit. Mulig folk har mistforstått her: Kjernene ligger idle på en 33grader og 45 grader load. CPUen ligger idle på 22 og helt på MAX på 25-26 toppen. Edit2: Fant et til bilde av caset som visr litt mer av all slange lengden. Har forresten demontert den slangen som går over på toppen, siden denne var en annen dimmensjon og niplene jeg brukte (var til luft så jeg bad om det) reagerte med vannet og ble helt svarte i fargen. Begynte også å lekke litt fra de når jeg kjekket med uvlyset mitt. bedre å bli kvitt det problemet en å lage symmebasseng når jeg har til sammen 1 liter med vann inni pcen Endret 21. januar 2009 av Heigren Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Edit. Mulig folk har mistforstått her: Kjernene ligger idle på en 33grader og 45 grader load. CPUen ligger idle på 22 og helt på MAX på 25-26 toppen. Det gir mer mening ja Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 mye kult å finne her ass, men ja, kabelføringen min, det er 50 strømkabler btw. så det er litt vanskelig, 8 pin går nå bak hk, er ikke alltid jeg gidder siden jeg bytter hk oftere enn jeg bytter sokker nesten Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sensor på NB er ikke alle P45-kort som har desverre:( Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ok da har jeg mitt nye system oppe å går så det er på tide med noen bilder: flere bilder på worklog ta en tur innom da vel ... merk at jeg holder på å skalere ned de første bildene ... noe jeg skulle ha gjort før jeg posta dem i det hele tatt men jeg holder på å fikse pga sida loader så seint Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser pent ut det der! Mulig å få et bilde av hele systemet? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har alltid vært så skeptisk til å koble parallellt sånn. Hva er temp på de forskjellige kortene? Gjerne etter stresstest. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ely veit hvor bra det ser ut så det er ikke noe vits å påminne han hvor godt det egentlig ser ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg