Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-118039-1229558432_thumb.jpg

 

Det som er gjeldene akkuratt nå er :

Silverstone TJ07.

DFI Lanparty JR 790GX M2RS

AMD Phenom 9850 BE @ 3.4 ghz 24/7 Orthos stable.

Mushkin pc9200 4-4-3-5 850 mhz atm. 2GB

2x Sapphire HD4870 512 mb.

Swiftech apogee GT cpu block

Swiftech MCW30 chipsetblock.

2x silex 120 mm

2x silenx90mm

2x Silverstone 120MM

2x Mist 120 MM rads.

Aquacomputer Aquastream (en eller anna 1xxx)

Aquacomputer vanntank.( Blue)

Pc Power & Cooling 750 Watt Dual 1500 Watt total 2 rails.

3x Samsung spinpoint 1TB

2x Samsung spinpoint 500 GB

1X Samsung spinpoint 80GB.

 

blir satans varmt med 4 dimms. win7 bruker lite minne.

har ett likt kit liggende =) + mange andre, har andre hovedkort og =)

Phenom 940 kommer snart og =)

 

Holder passelig høy temp ved spell, 67 trur jeg det er etter ett par timer, men den er litt trøkt under ett stort bord, i ett hjørne, temp = 55 veldig åpent.

 

 

Mange fine systemer rundt her ja :D

 

Wheelman; Gl =) *Følge med*

 

Elanee, du har en av de systemene som jeg ikke skjønner at kan være så ryddige, kansje ikke 2x pcp ikke modulære psu'r :p

Endret av Imsochobo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Slenger med et par bilder av kabinettet mit med vannkjølinga montert. Kjører et TT Big Water 745 sett, noe som jeg vil bytte så fort som mulig ut. Har sendt pumpen tilbake til butikken, og får den erstattet i morgen ettersom den begynte å lage ulyder. Stoler virkelig ikke på den pumpen, så vis noen har en som ikke er i bruk eller skal selges så er jeg innteresert.

Kjører en Swiftec MCW30 på NB. Klarer av en eller annen grunn dougt ikke å lese temperaturene der :(

 

CPU ligger på en 22 grader (q9550 3,6ghz) kjernene ligger på 45grader full load noe som jeg synes er bra til dette kittet å vere.

Skal hive i en ekstra radiator også så fort som mulig. Kabinettet er ikke ferdig og det ser du jo at det mangler plexiglass ol....

Kjører forresten også litt overkill med slangelengde :thumbup:

 

Enjoy:

post-151641-1232561873_thumb.jpg

post-151641-1232561954_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Heisan

 

Jeg klarer heller ikke å forstå hvordan jeg klarer å få det så kalt. Biosen viser samme temperaturen og core målingene ble gjort i Everest. Everest viser også 22 på CPU.

Mulig jeg har vert utrolig heldig med kjølepasta monteringa (brukte den som følgte med)

Eller bare vert svin heldig. Har desverre ikke noen bilder eller lignende for øyeblikket til å bevise, men jeg LOVER til alle her på forumet at jeg skal poste screenshot når jeg har fått den nye pumpa og fått systemet opp å gå igjen. I PROMISE ! :yes:

Skal gå igjennom kameraet mitt og se om jeg kansje finner et bevis. Er ikke spesielt kaldt på rummet mitt. Ligger på en 20-25 grader.

Har hatt det litt løye med å åpne op vinduet på kalde kvelder. Har vert nede i en 13-14 grader. Da er rommet mitt en ca 6 grader Thoug. Kaldt! :thumbup:

 

Angående slangelengden så er jeg helt enige med dere, og det er enda mer som er til overs inni kabinettet som ikke er synlig i overetasjen. Burde kansje kutte bort noe, men siden disse temperaturene er så fantastiske, så er det bare så vidt jeg tårer å endre noe som helst :love:. Hvis noen er innteresert så brukte jeg blandingsforholdene 100ml av den medfølgende gugga, og ca 900ml med batterivann som ble kjøpt på statoil. Har ikke skrudd volten nedover men enten var det 0,75 eller så var det 0,075% opp. vil anta det var det første jeg skrev som var rett. Håper dere tror meg, for jeg lover at jeg ikke juger.

 

Vis noen vil ha noe annet en fotomaterialske bevis, så er det bare å spør. Har ingenting å skjule ;)

 

Noen som vet forresten hvorfor jeg ikke finner temperaturen på NB? Er det ikke montert temp sensor i den? Har et Biostar t-power i45. Skal ikke gå så alt for off topic, så dere trenger ikke å svare.

 

Edit. Mulig folk har mistforstått her:

Kjernene ligger idle på en 33grader og 45 grader load.

CPUen ligger idle på 22 og helt på MAX på 25-26 toppen.

 

Edit2: Fant et til bilde av caset som visr litt mer av all slange lengden. Har forresten demontert den slangen som går over på toppen, siden denne var en annen dimmensjon og niplene jeg brukte (var til luft så jeg bad om det) reagerte med vannet og ble helt svarte i fargen. Begynte også å lekke litt fra de når jeg kjekket med uvlyset mitt. bedre å bli kvitt det problemet en å lage symmebasseng når jeg har til sammen 1 liter med vann inni pcen :tease:

post-151641-1232578240_thumb.jpg

Endret av Heigren
Lenke til kommentar

ok da har jeg mitt nye system oppe å går så det er på tide med noen bilder:

dsc3704fl7.jpg

dsc3702gw2.jpg

dsc3740ab4.jpg

 

flere bilder på worklog ta en tur innom da vel ... merk at jeg holder på å skalere ned de første bildene ... noe jeg skulle ha gjort før jeg posta dem i det hele tatt men jeg holder på å fikse pga sida loader så seint

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...