Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

huske på at jeg har deltavifter som kjøler radiatoren inni + en som blåser luft inn i kabinettet med cpu blokka så da får radiatoren forholdsvis kald luft.

har hatt systemet oppe å gå med en 2x120 mist radiator og det funka fint ... cpuen lå kansje litt høyt til å kjøre alt med full load men med 2 cora rad + thermochill med deltavifter tror jeg det skal funke

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om dollaren har gått opp får du fremdeles mest ut av pengene dine på sidewindercomputers.com og/eller performance-pcs.com

 

I norge er det umulig !!

Angrer skikkelig på at jeg ikke kjøpt VK når dollaren var så lav, vurderte det lenge, men det ble aldri noe av :(

 

Får prøve å sette sammen et sett på Performance PCS, men det blir garantert dyrere :(

Lenke til kommentar

synest performance er rippoff i forhold til sidewinders .. varene er dyrerer der men bedre utvalg men frakten er dobbelt så dyrt og dem toller ikke pakken for deg men mindre du sikkert betaler og spør dem om det men tror fremdeles det blir billigere enn å kjøpe i norge. og mange av tinga får en ikke kjøpt her i norge en gang

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke HW en test av den ?

Men om du skal ha noe med "ordenlig" futt i som er enkelt å montere så ta en titt på Swiftech sitt kit.

Det er nesten likt utformet som NorthQ sin, radiator og vanntank i en og samme enhet, og pumpe og vannblokk i samme enhet.

 

Men fant ut at den loopen jeg kom opp med ikke vil passe noe serlig bra inn, så alt. 1 eller 2 ?

 

Alternativ 1:

post-89620-1229125219_thumb.jpg

 

Alternativ 2:

post-89620-1229125231_thumb.jpg

 

For dem som ikke er med på tegningen så er det i loopen:

-Magicool tank

-2stk MCW60

-D-tek Fuzion v1

-BlackIce Pro III (trippel radiator i toppen)

-MCP655

-140x260x50 Heatercore (radiator i front)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Heisann,

 

lenge siden jeg har vært innom denne tråden nå, og bilder er fremdeles litt mangelvare ...

 

Tenkte derfor jeg skulle legge ut et bilde av kjøleloopen til min oppgraderte PC med komplett vannkjøling. De spesielt interesserte kan lese mer i arbeidsloggen.

 

Har kjølt alt med vann, også pumpestyringenene (2 AC poweradjust).

 

Har også moddet pumpenefra 10 til 18W. Dualtoppen gir 110L/h, selv med alle blokkene! Ellers er mobo og GPU nytt siden sist, og nye kjøleblokker på cpu, nb, sb og gpu.

 

post-114224-1229127456_thumb.jpg

 

Bilde av kjøleloopen (trippel Thermochill i topp synest ikke)

 

PCen får 13720 poeng i 3DMarkV@stock, har ikke klokket enda ...

 

drbo :cool:

Endret av drbo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...