Gå til innhold

Ditt vannkjølte system


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg holder med Intern på denne..

Det er ufattelig kjekt.

 

Men pr i dag må dere ikke tro på noen av vannkjølingsvannene som sier at de ikke ledere strøm.

eksempel:

 

 

For å si det slik. Uansett hvilken veske du holder på med å hva som står på flasken. Tørk det raskt opp og bruk gjerne en hårføner for å få vekk det siste, evt la det stå et par dager i et varmt rom.

 

 

Feser påstår at dems veske ikke leder strøm slik som de viser i denne filmen:

Se filmen hos Youtube

 

 

Men som du ser i denne filmen er det ikke akkurat store forskjellen til dems veske og vann med en del limonade i.:p

 

 

Slik at det jeg kan si med min erfaring er at du i de fleste tilfeller skal kunne klare å redde komponenter ved vannsøl. Men ved å søle slik at du kortslutter der hvor det får høye strømmer altså inn på hovedkort og feks gjennom pci-ex. og til skjermkortet. Er det lite som kan redde deg.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Jeg kom over denne PCen på nettet. ELSKER hvor presist og gjennomført hele PCen er, og kjøleblokken tar kaka! Egentlig liker jeg ikke designet til PCen (så åpent og rødt), men fortsatt skjal han ha ekstremt mye respekt for hans sans for detaljer!

 

Klikk her for loggen. Se på side 6 for det ferdige resultatet. Legger ut et par av bildene her:

 

Selve blokken: (Alt er custom made av han som har laget PCen)

078.JPG

 

Resten:

 

 

110.JPG

 

068.JPG

 

072.JPG

 

073.JPG

 

076.JPG

 

Selve PCen ferdig:

112.JPG

 

 

Lenke til kommentar
Tror han lett vil få korrosjons problemer. Temps vil også ikke være gode.

Men fy faen hva lekkert :D

 

Alu mot kobber ja? Tenkte på det selv :p

 

Japp. CU spiser opp ALU.

ALU og saltvann gjør at ALU blir til hvit pulver blant annet. Slik at ALU er ikke det perfekte metal som mange skal ha det til.. :p

 

 

 

*tips. har lagt ut en del tygon slanger til salgs på bruktmarkedet hvis noen er intresert*\

 

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...