Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Krydder (muskat) som du blir RUSA av !


MrBirken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig. Muskat te skal visstnok i riktig dosering basert på flere tripprapporter jeg har lest gi en svak rus, men ofte så gir det som sagt tidligere i tråden en hang-over på flere dager. Rusen er også så dårlig at det ikke er verdt det det utsetter kroppen for. Da er det bedre å røyke litt hasj, så har du en mye bedre rus som skader kroppen mye mindre og ikke har noen hangover, eller evt sette seg inn i litt psykedelia (her er en fin rapport over hva det innebærer).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Muskat virker i stor grad rusende, noen eg kjenner fekk svært bra rus effekt og ein veldig bra trip, folk sier også at f.eks plantasjen selger nokon frø som vistnok skal funke bra til å bli rusa med, huska ikkje ka det hette, men skulle vist vere ganske so bra..

Lenke til kommentar
Da er det bedre å røyke litt hasj, så har du en mye bedre rus som skader kroppen mye mindre og ikke har noen hangover.......

 

Må arrestere deg her, for jeg synes det er ille nok at journalister svartmaler visse ting ved ordforvridninger.

 

Hasj har ikke 'mye mindre skadevirkning på kroppen' som du skriver. Hasj har NULL skadevirkning på kroppen.

 

FAKTA!

 

(PS! Du vet det kan drikkes og spises ja? Akkurat, dermed er det inntaksmetoden alene som skader, ikke stoffet!)

 

Ha en ellers fin kveld :)

Lenke til kommentar
Da er det bedre å røyke litt hasj, så har du en mye bedre rus som skader kroppen mye mindre og ikke har noen hangover.......

 

Må arrestere deg her, for jeg synes det er ille nok at journalister svartmaler visse ting ved ordforvridninger.

 

Hasj har ikke 'mye mindre skadevirkning på kroppen' som du skriver. Hasj har NULL skadevirkning på kroppen.

 

FAKTA!

 

(PS! Du vet det kan drikkes og spises ja? Akkurat, dermed er det inntaksmetoden alene som skader, ikke stoffet!)

 

Ha en ellers fin kveld :)

 

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er en tråd som burde vært stengt for lenge siden. Vi tillater ikke tråder/poster rundt bruk av ulovlige narkotiske stoffer på dette forumet. Diskusjoner om narkotikapolitikk og andre prinsippdiskusjoner er lov, men ikke oppskrifter på og diskusjoner rundt bruk. Det opprinnelige spørsmålet - om man blir ruset av muskat - hadde dere fått besvare, men slik tråden er nå diskuteres ulike hvilke stoffer man heller bør ruse seg på. Det er ikke greit.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...